پراید ارزان شد/ سقوط میلیونی قیمت پراید/ روزهای پرواز پراید به‌سرآمد

قیمت خودروی پراید بعد از افزایش های باورنکردنی و رسیدن به قیمت 40 میلیون تومان، با کاهش روزانه بیش از یک میلیون تومانی، سقوط 11 میلیون تومانی را برای خود ثبت کرد.

پراید ارزان شد/ سقوط میلیونی قیمت پراید/ روزهای پرواز پراید به‌سرآمد

با توجه با افزایش قیمت خودرو در چند هفته گذشته که کارشناسان و مشتریان را شوکه کرده بود، این افزایش افسارگسیخته قیمت خودروهای داخلی متوقف یا با کاهش روبرو شد.

در همین راستا در هفته های گذشته قیمت برخی خودروهای تولید داخل با افزایش روزانه یک میلیون تومان و برخی با افزایش روزانه 5 میلیونی همراه بود.

امروز به عنوان دومین روز هفته قیمت بازار آزاد برخی خودروهای تولید داخلی با کاهش همچون روزهای گذشته روبه‌­رو بود.

خودروی پراید که در روزهای پرواز قیمت های خودرو قیمت 40 میلیونی را برای خود ثبت کرده بود، طی چند روز گذشته با کاهش روزانه یک میلیون تومانی روبه‌­رو بود، امروز به قیمت 36 میلیون و 100 هزار تومان رسید. این احتمال می رود که قیمت در آخر وقت امروز به 35 میلیون تومان برسد.

اما امروز روزنامه ایران نوشت: فعالان بازار خودرو عنوان کردند که روز چهارشنبه هفته گذشته قیمت پراید به ۴۳ میلیون تومان رسید، اما این نرخ روز گذشته به ۳۲ میلیون تومان کاهش یافته است و بالاتر از این رقم کسی خرید و فروش نمی‌کند.

روند نزولی قیمت خودروی پراید از زمانی شروع شد که خبری مبنی بر اینکه در روزهای آینده تعداد 20 هزار دستگاه خودروی پراید توسط شرکت سایپا به بازار عرضه خواهد شد. در همین راستا خبری مبنی بر اینکه شرایط فروش جدید ایران خودرو و سایپا از روز شنبه آینده آغاز می‌شود و متقاضیان و مصرف‌کنندگان نهایی خودرو می‌توانند با کارت ملی اقدام به ثبت نام کنند منتشر شد.

سعید باستانی نماینده مجلس در رابطه با شرایط جدید فروش خودروها و نحوه ثبت ­نام گفته بود: بر اساس تدابیر انجام شده، به منظور حذف دلالی کاذب در بازار خودرو، خریداران خودروهای جدید تا یک سال حق صلح یا فروش خودروی خریداری شده به شخص دیگری را نخواهند داشت. به این ترتیب انتظار می‌رود در این طرح فروش، فقط مشتریان واقعی و مصرف‌کننده اقدام به ثبت نام کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیش‌بینی کرد که با عرضه این 40 هزار خودرو به بازار با قیمت فعلی و رسیدن این خودروها به دست مصرف کنندگان واقعی، از دلالی کاذب در بازار خودرو جلوگیری شود و البته انجام این مهم باید تداوم داشته باشد.

به نظر می­رسد این اخبار درخصوص شرایط و زمان ثبت نام التهاب بازار را گرفته و روند افسار گسیخته افزایش قیمت را به سقوط میلیونی قیمت خودروی پراید تبدیل کرد.

کارشناسان معتقد هستند حباب قیمت در بازار خودرو و خصوصا قیمت خودروی پراید درحال از بین رفتن است و به احتمال زیاد قیمت پراید سقوط بیشتری را تجربه خواهد کرد.

منبع: خبرفوری

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • احد
    0

    دیوار پست تر از پراید دیگه پیدا نکردید...

    نظرات شما -
    • م
      0

      خیلی متاسفم ، اخه پرایدپوت ۳۵ تومان ، خداوند بلا و بیماری لاعلاج برسر دلالان کثیف بیاورد که این قیمت اجناس را بالا بردن

  • چه فرقی میکنه؟؟؟
    0

    قیمت پراید باید برسه به قیمت واقعیش یعنی 6میلیون تومان!!!

    نظرات شما -
    • حياتي
      0

      دوست عزيز الان بهشون مخابره مي كنم فردا قيمت رو چك كنيد! چه زندگي قشنگي برامون درست كردن 40 تا مي زارن روش بعد 10 تا كم مي كنن- خوب ديگه سابقه تاريخي اين ملت كه اين زندگي رو به خواستت خودشون انتخاب كردن نشون داده اين راه مديريته - شرم بهشون

  • پياده و بدون ماشين
    0

    از 19ميليون تومان يك بار شد 42 ميليون تومان الان 10 ميليون توان ارزان شده پس 32 ميليون تومان شده به سلامتي مسولين . پس مشكلي نيست همه جوانان هم مي تونند پرايد بخرن هم ازدواج كنند هم خانه دار شوند هم شاغل شوند مسولين راحت بخوابيد

  • nariman
    0

    خدا اخر و عاقبتمون رو بخیر کنه با این وضعیت

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      مگه چیه هنوز جاداره،،،،،

  • بازنده
    0

    باید 100 میلیون میشد خیلی ارزون کردین خداییش فکر اینو داشتم گرون میشد میفروختم خونه و زن میگرفتم یکم هم بانک میگذاشتم سود بانکی بدهد.

  • علی
    0

    بیست میلیون میبرن بالا/ بعد پنج میلیون میارن پایین... بعد ما مردم میگیم خدا پدرومادرشون رو بیامرزه که ارزونش کردن. ما مردمه ایران رو اینجوری کردن و هممونم فقط حرف میزنیم... من خودم مثله همه.

  • علی
    0

    خداکند 206هم بشه یک میلیون همیشه ضعیف زیر پا بوده فعلا پراید ازهمه ضعیفتره الحمدلله زورش نمی رسه گران بشه

  • ناجی مطیعی پور
    0

    خیلی هنرکردین؟شماکه توانایی قیمت گذاری روی یک گاری بنام پراید ندارید.بسپاریددست بازار

  • جبار
    0

    به ولله ده میلیون هم به سرش زیاده مگه چقدرقطعه برده مگه بدنش ازفولاددرست شده

    نظرات شما -
    • ارش
      0

      خاک تو سر مملکت ما.دل خوشی نداره.بازی ماشین.طلا.دلار.شده تفریح سر گرمی.از مریضی ها چهخبر.انسولین.دیابت ها.نارحتی قلبی.شیمایی جنگ.فقر خود فروشی زنان.اعتیاد.چاقو کشی فرزندان.به حرمتی .نبودن کوچکی بزرگی.العان شده نظر سنجی پراید چهل تومان خجالت بکشید.کی یه شب دل خوش بخوابیم.۸سال جنگ چهل سال بازسازی.زلزله امد بیست سال دیگه باسازی.اعصاب مردم.کلا خرابه.تف به این زندگی همین.

  • مهدی امینی
    0

    فعلا خودروسازها و دیگر سازمانها که همه چی الان دست اونجاست و اونا قیمتها رو تعیین میکنند بتازند و تو شبکه های مجازی و اینترنت با جوسازی و شلوغ کردن قیمتها رو کذایی بالا ببرند و اینو به مردم القا کنند .ولی از این نکته غافل هستند مکروا مکرالله والله خیرالماکرین.

  • ریزبین
    0

    این نوع روش بازی کردن با جیب های مردم و حرکت های نخ نما ده تومان جنسی را گران کردن ویک تومان ارزان کردن ناجوانمردانه است دزدیدن قانونی مال مردم است . زورگیری .راهزنی.سرقت شبانه با بالا رفتن از دیوار مردم از این روش خالی کردن جیب مردم شرافتمندانه تر است .

  • رضا
    0

    سلام.آقااین چه وضعش مملکت خرتوخرشده هرکی داره یه قیمت میده هیچ کس نمیتونه زندگی کنه آخه پرایدچی که چهل میلیون باشه من چهل میلیون داشتم ازدواج میکردم چراپول بدم آهن پاره بخرم ماهمه مردیم خدالعنت کنه انشا...امام زمان میادپدرتون درمیاره.بترسیدازاون روز

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سلام.ماشین پراید اصلان استاندارد نیست سالانه سی هزار نفرو میکشه.صدرحمت به هیتلر.فکر جیب خودتونید بازار سیاه راه انداختید جیب مردم بدبختو خالی میکید.یبار با دلار یبار با ماشین.انشا..مثل افغانستان تجزیه شه.پراید سه میلیون.العان چهل تومان می ارزه.ارزش یه ایرانی ۴۵ تومان یارنه است.

    • ثنا از بوکان
      0

      قیمت پراید هفت میلیونه نه 32 میلیون خدا نعلت کنه شما رو

  • فریبا
    0

    قیمت پراید هفت میلیونه نه سی و دو میلیون خجالت بکشید!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها