بازی سختی مقابل ذوب آهن خواهیم داشت/ پدیده حمایت شود

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ذوب آهن یکی از تیم‌های خوب و دارای امکانات بوده و بازی سختی مقابل این تیم داریم.

بازی سختی مقابل ذوب آهن خواهیم داشت/ پدیده حمایت شود

یحیی گل‌محمدی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به دیدار این تیم مقابل ذوب آهن اشاره و اظهارکرد: مسیر فوق‌العاده خوبی را شروع کرده‌ایم و در ۴ بازی از ۵ بازی فصل به پیروزی دست یافته ایم که این موفقیت اتفاقی نیست.

وی افزود: در حال حاضر شرایط باشگاه خاص بوده و قول های برای حل مشکلات مالی داده شده که امیدواریم عملی شود. در حال حاضر انتظارت از تیم بالا رفته و نمی خواهیم شرایط فعلی را از دست بدهیم و برای تحقق این مهم باید حمایت شویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: تمرکز ما روی ادامه پیروزی های تیم در لیگ برتر است زیرا صدر نشینی برای هفته های پایانی مهم است که بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم و در حال حاضر به موضوع صدر نشینی لیگ فکر نمی کنیم. اگر بتوانیم خود را در نیمه بالای جدول حفظ کنیم ایده آل است.

گل محمدی در خصوص بازی مقابل ذوب آهن گفت: ذوب آهن یکی از تیم‌های خوب و دارای امکاناتبوده و بازی سختی مقابل این تیم داریم و نباید خود رابه دلیل صدر نشینی در لیگ برتر از پیش برنده بدانیم.

وی خاطرنشان کرد:خوشبختانه بازیکن محروم ومصدومی نداریم برای بازی مقابل ذوب آهن نداریم و بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند و آمادگی خوبی برای انجام این مسابقه دارند.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها