۳.۵ میلیارد تومان ارزش اموال سرقتی کشف شده در عملیات رعد پلیس پایتخت/ کشف ۳۰۰ مخفیگاه سارقین، مالخرها،قاچاقچیان کالا و مواد مخدر / کشف چندین انبار بزرگ احتکار کاغذ، آهن آلات و لوازم خانگی

نمایشگاه مرحله ۱۴ طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت (کشفیات و دستگیر های کلانتری های تهران) امروز با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار گردید.

۳.۵ میلیارد تومان ارزش اموال سرقتی کشف شده در عملیات رعد پلیس پایتخت/ کشف ۳۰۰ مخفیگاه سارقین، مالخرها،قاچاقچیان کالا و مواد مخدر / کشف چندین انبار بزرگ احتکار کاغذ، آهن آلات و لوازم خانگی

سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ جزییات چهاردهمین مرحله طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت که در چند روز گذشته به مرحله اجرا در آمده است را اعلام کرد.
سردار رحیمی گفت: در این طرح بالغ بر ۳۳۰ حکم قضایی اخذ شده که از این ۳۳۰ حکم، تعداد ۳۰۰ مورد منجر به نتیجه شده است. عملا وارد ۳۰۰ مخفیگاه سارقین، مالخرها،قاچاقچیان کالا و مواد مخدر شده‌ایم که در مجموع تا این لحظه ۵۵۵ سارق را دستگیر کرده ایم که از این افراد دستگیر شده ۲۹ گروه به صورت باندی عمل می کردند

وی افزود: تا این لحظه این افراد اعتراف به سرقت ۱۲۵۰ فقره کرده اند. بررسی های صورت گرفته تا الان نشان میدهد در حدود ۵۰ درصد این افراد دارای سابقه تکرار جرم در امر سرقت یا مالخری هستند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه گفت: در این عملیات ۲۰۷ دستگاه خودرو و موتور کشف شد. و بالغ بر ۴۵۰۰ قلم از انواع و اقسام اقلام سرقتی نیز کشف گردید.
وی تاکید کرد: ارزش اموال به سرقت رفته مردم در حدود ۳.۵ میلیارد تومان می باشد که البته این رقم در شروع کار ما است و بررسی تک تک این پرونده ها توسط پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی ادامه خواهد داشت.

سردار رحیمی در ادامه گفت: در حوزه مبارزه با کالای قاچاق که بخشی از طرح های رعد را شامل می شود در مجموع ۵۲ پرونده ی کالای قاچاق تشکیل شده است. ۲۳ نفر از قاچاقچیان عمده و خرده دستگیر شده اند، ۱۲ باند قاچاق کالا منهدم شده است و ۱۰۰۰۰ دلار و ۴۴۸۰ یورو که همگی تقلبی بوده اند کشف گردید

وی افزود: ارزش اموال قاچاق کشف شده در حدود ۵ میلیارد تومان است.
سردار رحیمی در ادامه تاکید کرد: طرح رعد برخورد با معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر را هم در دستور کار دارد که در مجموع ۴۶۰ خرده فروش را در نقاط مختلف تهران دستگیر کرده ایم. ۳۱۰ معتاد متجاهر دستگیر شده و به مراکز بازپروری انتقال داده می شوند. و ۶ باند توزیع کننده خرد مواد در این عملیات دستگیر شده اند.

وی ادامه داد: اقلام دیگری از قبیل ۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۷۲ قبضه سلاح سرد نیز در این عملیات از مجرمین کشف شد. ۱۶۴۹ مهمات جنگی و ۱۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از کشف چندین انبار مهم و بزرگ احتکار کاغذ، آهن آلات و لوازم خانگی توسط همکاران پلیس اطلاعات امنیت و پلیس پیشگیری خبر داد.

منبع: خبر فوری

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها