رای کمیته استیناف برای پرونده سوپرجام امروز اعلام می‌شود

قرار است، رای کمیته استیناف برای پرونده سوپرجام امروز (سه شنبه) اعلام شود.

رای کمیته استیناف برای پرونده سوپرجام امروز اعلام می‌شود

پس از قهرمانی مقتدرانه تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر ایران و استقلال با هدایت وینفرد شفر در جام حذفی، مقرر شد سوپرجام فوتبال ایران، روز ۲۹ تیر ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی تهران میان سرخابی‌های پایتخت آغاز شود.

دربی ۸۷ نبرد قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی در ورزشگاه آزادی بود، اما آبی‌پوشان پایتخت با هدایت وینفرد شفر به زمان برگزاری این مسابقه معترض و خواستار تعویق زمان بازی شدند.

امیر عباس ملکی، عضو هیئت مدیره استقلال، کناره گیری این تیم از سوپرجام فوتبال ایران را تایید کرد تا پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ و بدون برگزاری مسابقه، برای دومین مرتبه پیاپی بر بام فوتبال ایران (سوپرجام) قرار بگیرند.

همچنین کمیته انضباطی با احراز تقصیر باشگاه استقلال تهران در برگزار نشدن مسابقه سوپر جام در روز جمعه مورخ ۲۹/۴/۹۷ مستنداً به بند یک ماده ۹۶ و نیز ماده ۶۱ مقررات انضباطی، و بند یک ماده ۱۰ و ماده ۱۴ اساسنامه فدراسیون فوتبال و با رعایت ماده ۹۳ مقررات انضباطی به جهت مطالبه نکردن خسارت از سوی سازمان لیگ با اعمال تخفیف تیم استقلال را در مسابقه مذکور سه بر صفر بازنده اعلام می‌نماید.

پس از حواشی زیادی که مبنی بر اعتراض کردن باشگاه استقلال به حکم کمیته انضباطی بوجود آمد، سپس فتحی و مسئولان باشگاه استقلال تهران اعتراض شان به رای کمیته انضباطی را به کمیته استیناف فرستادند تا صالحی و دوستانش در این کمیته، رای پرونده را اعلام کنند.

طبق شنیده‌ها از داخل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، قرار است رای کمیته استیناف برای پرونده سوپرجام (استقلال تهران - پرسپولیس) امروز (سه شنبه) اعلام شود.

البته به احتمال زیاد، اعتراض استقلالی‌ها مثمرثمر نیست و کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را تایید خواهد کرد و قرار است کاپ قهرمانی هم پس از بازی‌های آسیایی ۲ تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا (استقلال - السد)، (پرسپولیس - الدحیل) به سرخپوشان اهدا شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها