محدودیت‌های ترافیکی روز عید قربان در استان مرکزی اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: به مناسبت عید قربان محدودیت‌های ترددی در شهرهای استان مرکزی اعلام شد.

محدودیت‌های ترافیکی روز عید قربان در استان مرکزی اعلام شد

سرهنگ ابوالفضل امیدی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در روز عید قربان و به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران نماز عید قربان اظهار داشت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم روز عید قربان و نماز باشکوه این روز برنامه‌ریزی لازم از سوی پلیس راهور استان مرکزی در نظر گرفته شده تا ضمن تسهیل تردد همشهریان در مسیرها بستر برگزاری باشکوه نماز و آداب و رسوم روز عید قربان در استان مرکزی فراهم شود.

وی افزود: با توجه به برگزاری مراسم نماز عید سعید قربان در مصلی بیت‌المقدس اراک از ساعت 7 صبح از همشهریان درخواست داریم تا از پارک خودرو در نردیکی و حدفاصل ورودی مصلی خودداری کنند.

امیدی عنوان کرد: انتظار این است تا مردم از پارکینگ ضلع غربی میدان سرداران اراک و حوالی پارک ملت به عنوان محل پارک و توقف خودروی خود استفاده کنند تا مشکلی برای تردد مردم و نیز عبور و مرور نمازگذاران به وجود نیاید.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی عنوان کرد: در سایر شهرهای استان مرکزی نیز تدابیری اندیشیده شده تا ضمن تسهیل تردد نمازگذاران عید قربان، روند تردد مردم و همشهریان نیز با خللی روبرو نشود.

وی ادامه داد: کارکنان پلیس راهور استان مرکزی فردا با آمادگی بالا و از ساعات اولیه روز کار خدمت‌رسانی و انتظام بخشی به حوزه ترافیکی درون شهری را باجدیت آغاز خواهند کرد و امیدواریم با همکاری مردم شاهد هیچ مشکلی نباشیم.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها