اخبار فروش گلکسی نوت 9 در مقایسه با نسخه قبلی

 پیش فروش پرچم دار سامسونگ شرایط جالبی را تجربه می کند. گلکسی نوت ۹ به تازگی توسط این کمپانی کره ایی برای پیش فروش در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اخبار فروش گلکسی نوت 9 در مقایسه با نسخه قبلی

طبق ادعاهای موجود فروش این پرچم دار ۳۰ تا ۵۰ درصد از پرچم دار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ بیشتر بوده است. این کمپانی کره ایی مدتی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد دوازده میلیون گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ را به فروش برساند که این رقم به نظر بسیار عجیب خواهد بود.


فروش بیشتر گلکسی نوت ۹ نزدیک به ۸۰ درصد از فروش گوشی های گلکسی نوت هشت است. البته این خبر باید مورد بررسی قرار گیرد و علت آن نیز تقریبا مشخص است. سامسونگ گلکسی نوت هشت در شرایطی وارد بازار جهانی شد که تقریبا دو سال کاربران و علاقه مندان به سری نوت سامسونگ منتظر عرضه یک گوشی ایمن و قدرتمند بودند. در واقع مشکلات ایجاد شده برای موبایل گلکسی نوت هفت در فروش و پیش فروش بسیار خوب این پرچم دار بسیار تاثیر گذار بوده است. با این وجود بعید است که سامسونگ این خبر را به صورت رسمی اعلام کند و برای تبلیغات خود تنها به افزایش فروش این گوشی هوشمند در مقایسه با پرچم دار گذشته خواهد پرداخت.

سامسونگ در این مدل از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در نسخه کشور ایالات متحده استفاده خواهد کرد و در باقی کشور این دستگاه از اگزینوس ۹۸۱۰ بهره می برد که به اعتقاد برخی افراد عملکر بسیار بهتری خواهد داشت حال باید از مدتی دیگر شاهد خبر های بیشتری از این فبلت پرفروش باشم اخباری که بدون شک نکات و اتفاقات جدید و جذابی را برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و گوشی های هوشمند به همراه خواهد داشت.

گلکسی نوت۹ از دو لنز دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد و کاربران قابلیت فیلم برداری به صورت ۴K را خواهند داشت. در بخش دوربین سلفی نیز یک لنز هشت مگاپیکسلی وجود دارد و به نظر می رسد مطابق انتظار یک لنز بسیار قدرتمند باشد.

حضور باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در این گوشی هوشمند بسیار جلب توجه می کند. . این باتری به کاربر قابلیتی را می دهد تا ۲۵ ساعت بدون وقفه بتواند ویدیو های با کیفیت بالا را با شرایط نوری بسیار خوب مشاهده کند .

سامسونگ رنگ های مشکی ، آبی و قهوه ایی را برای این گوشی هوشمند با نام های رسمی Black و Coral Blue و Teddy Brown روانه بازار کرده است و همچنین در خبر ها رنگ Lilac Purple منتشر نشده است اما بر طبق شایعات موجود باید حضور این رنگ را نیز قطعی دانست رنگی که بیشتر خاص بودن گوشی هوشمند را به رخ می کشد.

منبع: کالاسودا

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها