پاسخ امام جمعه مشهد به پویش "فرزندت کجاست" ؟

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با پاسخگویی به پویش

پاسخ امام جمعه مشهد به پویش "فرزندت کجاست" ؟

«#فرزندت_کجاست؟» عنوان چالشی است که اخیراً در بسیاری از شبکه‌‌های اجتماعی فراگیر شده و براساس آن مخاطبان از مسئولان می‌خواهند که در مورد این مسئله فرزندانشان در حال حاضر چه کاری انجام می‌دهند پاسخگویی داشته باشند.

بسیاری از مقامات و مسئولان کشوری و استانی در روزهای اخیر به این پویش پیوسته‌اند و پاسخگو بوده‌اند و البته برخی نیز پاسخ مناسبی هنوز به این پویش نداده‌اند.

مسئولان در قالب این پویش به سئوالاتی مانند محل سکونت فرزندشان و وضعیت تحصیلی و شغلی آن‌ها پاسخ می‌دهند تا برای مخاطب این مسئله شفاف سازی شود.

اینک آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد‌مقدس نیز به این پویش پیوسته و پاسخگوی سئوالی در این باره بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی در این زمینه اظهار داشت: مجموع فرزندانم با نوه‌‌ و نبیره، 27 نفر هستند. هفت فرزند دارم. پسر بزرگم معاون آقای اراکی در مجمع التقریب است؛ فرزند دوم بنده دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و همسر آقای رئیسی است.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه می‌دهد: فرزند سوم بنده که دختر است، دکتری فلسفه تطبیقی دارد و تدریس می‌کند؛ فرزند چهارمم پسر است و سردفتر اسناد رسمی در تهران است؛ فرزند پنجم بنده دانشیار فلسفه و پسر است و در دانشگاه پیام نور مشغول است؛ فرزند ششم دکتری ادبیات فارسی دارد و فرزند هفتم بنده نیز پسر است و دکتری مدیریت فرهنگی و شغل آزاد دارد.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • مجید
    0

    خدوند به همه فرزندان تحصیل کرده این مملکت همچون پدری قسمت کند تا با کمبود راننده تاکسی حتی با کمبود سوپر باشیم !!!!

    نظرات شما -
    • م
      0

      چه پرجمعیت ،باچه سختی بچه هاشو بزرگ کرده

  • کاربر ناشناس
    0

    ممنون لطفا با اخوند بد اخلاق خاتمی هم بفرما پاسخ دهد ابروی روحانیت را نبرد

  • علیرضا
    0

    خدا رو شکر همگی مشغولند!

  • د
    0

    بهتر جهان گیری و نوبخت و واعظی و ابتکار و اخوندی و سایر عزیزان دولتی هم جواب بدن

  • ع . س
    0

    سپاس خدای عزوجل را که همگی به سرکار می روند و بنده از صمیم قلب اطمینان دارم که هیچ گونه رانتی نبوده .

  • بهروز
    0

    سلام.هدف ازاین کمپین بیشتر دولتمردان ومقامات عالی وسفرا ومدیران ارشد حکومت است مردم فهیم ایران هم انتظارندارندفرزندان مقامات کشوری راننده تاکسی ویا بیکارباشندالبته هرشغل مشروع ودرآمدحلالی محترم وشرافتمندانه است اماانتظاراینکه لزوما فرزندیک وزیردستفروشی کندتا ما آن وزیررا صالح بدانیم بنظرمن انتظارمقبولی نیست مردم می خواهندبدانندکدام مسئولین درگفتاروعملشان صادق بوده اندوخودوفرزندان وبستگانشان ازموقعیت وجایگاه دولتی سوءاستفاده نکرده وبرای خودوخویشانشان ازبیت المال زندگی لاکچری وثروت های افسانه ای نساخته اندوبالعکس .جا داردآقای روحانی رییس محترم جمهور وآقایان آخوندی وزیرراه، آقای نعمت زاده وزیرسابق صنعت آقای لاریجانی رییس محترم قوه مقننه و سرکارخانم ابتکاروامثال این شخصیتها دراین کمپین داوطلبانه وبا اشتیاق شرکت فرمایندتا مردم بدانندچگونه مسئولینی دارندچقدرمنافع جمعی را به منافع شخصی وایضا آقازاده های خودترجیح داده اند وفرزندان خودرا با چه درجه ای ازعرق ملی ومیهنی تربیت کرده اند!بطوری که کشور ووطنشان را به هرجای دنیا هرچندازنظرشان زیبا تر وپیشرفته ترباشدترجیح داده اند.

  • الف : فرزند ایران
    0

    با سلام به محضر مقدس آقا امام زمان (ع) ازجاج ۹اقا خیلی تشکر قدردانی به عمل میآید که چنین فرزندانی نیک و باعلم همه اش خداروشکر که ردهای بالای کشور همچو دکترا وبالاتر از دکترا را دارند به جامعه تحویل داده است . من یک شخص ایرانی که ۶۰ سال سن از خدا گرفته ام دارای ۵ سرعائله هستم و شغل بنده هم راننده سنگین هستم واز۱۸ سالگی شب وروز همیشه کار میکنم و تاکنون نتوانستم با این سن و سال صاحب حیاط برای خودم باشم و یک تا از فرزندان خودم را با هزار مکافات گرسنه خوابیدیم لباس نخریدیم و خدا را شاهد قرار میدهم که نزدیک به دو سال است خانواده من رنگ گوشت ندیده اند . فقط گفتم که یکی از بچه هایم با هزار مکافات دیپلم را گرفته و بقیه اش را نتوانستم بگذارم لااقل دیپلم هاشنو بگیرند .میخواهم از حاج آقا سوال بفرما ئید که شما چقدر حقوق می‌گرفتی که همه بچه هاتون را الحمدالله به این درجات و مقامات رساندید مگر پول شما با پول این فقیر فقرا فرق میکنه درصورتی که همه ما ایرانی هستیم واز این پول ریال استفاده میکنیم من دو تا دختر دم بخط دارم چرا نمیتوانم آنها را شوهر بدم خودم هم با ۶۰ سال سن الان هم شب وروز تو بیابانها هستم دارم کار میکنم و شما حاج آقا چطوری همه بچه ها تون همه اش دکترا دارند . بنده در زمان جنگ تحمیلی چندین ماه در جبهه های حق علیه باطل به عنوان رزمنده بسیجی که وظیفه ام بود از وطنم واز مملکت ام دفاع میکردم پس چی شد مگر من ایرانی نیستم که نمیتوانم بچه خودم را به خانه بخت بفرستم یا خانواده ام حدودآ ۱۷ - ۱۸ ماهی هستش که رنگ گوشت ندیده است پس روز قیامت پاسخ این همه سوال پیر و جوان زن و مرد و دختر و پسر بچه بی زبان را چطوری خواهند داد .روز قیامت شخصا من خودم دامن آن شخصی را خواهم گرفت که منو شرمنده اهل و عیالم کرده من دامن آن شخصی را خواهم گرفت که منو با اینهمه کار کردن شب وروز تو گرمای تابستان وتو سرمای زمستان که همیشه شب و روز تو جاده ها تو بیابانها با این همه زحمت باز محتاج نامردان این زمانه کرده دامن گیر او خواهم شد .از خداوند تبارک تعالی برای گنا هان مان طلب عفو بخشش می‌نمایم. ازطرف فرزند ایران

  • بهار
    0

    فرزند ایران اینا واسه خودشون امپراطوری راه انداختن اما بدون دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها