زمینگیری سه زمین خوار حرفه ای در خلخال

سه زمین خوار حرفه ای که به صورت غیرقانونی اقدام به تصرف 40 هزار متر مربع از اراضی ملی خلخال کرده بودند، دستگیر شدند .

زمینگیری سه زمین خوار حرفه ای در خلخال

سرهنگ محمد نمازی فرمانده انتظامی خلخال روز دوشنبه گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی خلخال با فعالیت اطلاعاتی از فعالیت این زمین خواران اطمینان حاصل کرده و هماهنگی های لازم با مقام قضایی برای دستگیری آنها را انجام دادند.

وی گفت: زمین خواران به صورت غیر قانونی و با فعالیت های محرمانه اقدام به تصرف بخش زیادی از اراضی ملی در بخش خورش رستم کرده بودند، که با پیگیری های کارآگاهان پلیس آگاهی از این اراضی رفع تصرف شد.
استان اردبیل یک میلیون و 50 هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان بند و 65 هزار هکتار جنگل دارد و در دولت یازدهم موضوع مقابله جدی با زمین خواری کلید خورد.
شواهد از اقدام های عملی دولت تدبیر و امید در جهت رفع تخریب و تصرف منابع طبیعی از جمله در استان اردبیل حکایت می کند اما ادامه روند تخریب و تصرف ها نشانگر ناکافی بودن اقدام ها و لزوم همکاری و هماهنگی بین دستگاهی است.

منبع: ایرنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امراله مهماندوست
    0

    دو نوع زمین خوار داریم 1- یکی شخص یا اشخاصی هستند که به موقع و به اندازه رشوه خود را به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ... و اداره امور آب شهرستان ... و اداره امور اراضی شهرستان ... اداره ثبت املاک شهرستان ... نمی دهد یا نمی دهند 2- یکی شخص یا اشخاصی که به موقع و به اندازه رشوه خود را به اداره شهرسازی و روستا سازی شهرستان ... و اداره ثبت املاک شهرستان ... نمی دهد یا نمی دهند نوع سومی زمین خوار نیز داریم که در بعضی از مواقع اداره دادگستری شهرستان ... را نیز به جمع فوق باید اضافه کرد این مظلب در گذشته و حال و آینده کشور واقعیت دارد تا چه زمانی می خواهید به بهانه تهمت و افترا واقعیت های جامعه را منتشر نکنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها