احداث بزرگترین پل خاورمیانه در خلخال

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بزرگترین پل خاورمیانه در شهرستان خلخال احداث می‌شود.

احداث بزرگترین پل خاورمیانه در خلخال

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز اظهار کرد: سومین پل معلق بزرگ جهان به طول ۴۵۰ متر و ارتفاع ۱۰۰ متر در منطقه گردشگری ازناو شهرستان خلخال احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پل بزرگترین پل خاورمیانه محسوب می‌شود، افزود: این پل پس از پل ۵۳۰ متری کشور سوئیس و ۴۸۰۰ متری کشور آلمان در ردیف سومین پل معلق بزرگ جهان قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: باید نگرش مثبتی به سرمایه‌گذاری در سطح استان وجود داشته باشد تا بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری باشیم.

فلاحی گفت: هیچ محدودیتی در سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری در سطح استان وجود ندارد و تمامی توان ما برای تسهیل این مساله در استان است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: نیازمند هماهنگی و حسن‌‌نیت دستگاه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در سطح استان هستیم تا شاهد اتفاقات مثبت در این زمینه باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها