عجیب ترین و ترسناک ترین گیاهان دنیا

ونوس مگس خوار و زنبق بدبو از جمله عجیب ترین و ترسناک ترین گیاهان به شمار میروند. در ادامه با 4 گیاه جالب آشنا خواهید شد.

عجیب ترین و ترسناک ترین گیاهان دنیا

ترسناک ترین گیاهان
اکثر افراد خیلی علاقه مند به گل و گیاه هستند و مشتاق به آشنایی با گیاهان موجود در دنیا که هر کدام زیبایی های خاص خودشان را دارند اما در این میان گیاهانی نیز وجود دارند که بر خلاف زیباییشان گاهی آنقدر عجیب اند که باعث ترس افراد می شوند که در ادامه با چند مورد از این گیاهان آشنا می شوید.

1. ونوس مگس خوار: معمولا وقتی اسم گیاه را می شنویم تصور نمی کنیم که به راحتی حرکت کنند و از این سو به آن سو بروند چه رسد به اینکه بتوانند حیوانات را زنده زنده بخورد. این کاری است که دقیقا ونوس انجام می دهد.

2. زنبق بدبو: نه تنها این گیاه بزرگترین گل دنیا را دارد بلکه یکی از بدبوترین گیاهان نیز است. این گیاه که در اندونزی می روید بویی شبیه گوشت گندیده تولید می کند.

3. ولفیا آنگوستا: بعد از معرفی بزرگترین گل دنیا، در اینجا کوچک ترین گل دنیا را معرفی می کنیم. این گیاهان در آب رشد می کنند و ریشه هم ندارند. این گیاهان آنقدر کوچک هستند که هزاران ولفیا روی نوک سوزن جا می شوند.

4. آلاله: این گیاه از خانواده آلاله است اما چه کسی فکرش را می کند که این گیاه با این نام و تصویر زیبا کشنده باشد. لمس این گیاه شاید مرگبار نباشد اما خوردن آن مطمئنا کشنده است.

منبع: نمناک

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها