۱۰ هزار تومن شدن دلار ۳ هزار تومنی نتیجه مذاکره با اروپا و امریکا

امام جمعه مشهد با اشاره به دشمنی امریکا و اروپا با ایران گفت: در دو سال گذشته با این همه مذاکره و نشست و برخاست، دلار ۳ هزار تومانی، ۱۰ هزار تومان شد.

۱۰ هزار تومن شدن دلار ۳ هزار تومنی نتیجه مذاکره با اروپا و امریکا

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارکرد:وضعیت امروز ما در ۴۰ سالگی انقلاب، قرار گرفتن در پیچ تاریخی بوده و عبور از این مرحله ادامه مسیر انقلاب را برای چله دوم تضمین خواهد کرد.

وی افزود:احساس حقارت و ضعف جریان استکباری آمریکا و اروپا این است که همه برخوردها و دشمنی‌هایشان بی‌اثر بوده است.ما در حیطه اقتدار پیش رفتیم و دشمن در مرحله ضعف و زبونی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بسان کرد:ذرهبری در سخنان اخیر خود، موقعیت کشور را به جنگ احزاب در صدر اسلام تصویر کردند و همانطور که در زندگی فردی از قرآن الهام می‌گیریم، در زندگی اجتماعی نیز باید چنین باشد.

وی گفت: امروز نیز اروپا با آمریکا تفاوتی ندارد.هر دو دشمن هستند اما با روش‌های متفاوت می‌گویند آمریکا که با ما این کار را کرد، برویم با فرانسه و انگلیس معامله کنیم.پیغمبر می‌گوید منطق چنین افرادی، منطق منافقین است.

علم الهدی بیان کرد: تاریخ و عبرت تاریخی هیچ، در دو سال گذشته با این همه مذاکره و نشست و برخاست، دلار ۳ هزار تومانی شد، ۱۰ هزار تومان که درست نیست.

امام جمعه مشهد تصریح کرد:رهبری نیز در سال‌های اول رهبری خود فرمودند به‌خاطر اسلام پشت سر امام راه افتادیم اما اسلام دشمن دارد و نمی‌گذارند این راه را برویم. امروز نیز عده‌ای نیروی متدین همین حال را دارند، ما نیز تسلیم خدا هستیم و جلو می‌رویم تا جایی برسیم که کشته شویم یا پرچم انقلاب را به دست صاحبش برسانیم.



منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها