متکدیانی که 20 میلیون تومان در جیب دارند!

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز با اشاره به جمع‌آوری 47 متکدی خارجی گفت: این متکدیان پس از تشکیل پرونده و ساماندهی، به اردوگاهی تحت نظر اداره‌کل اتباع بیگانه استانداری خوزستان، منتقل می‌شوند.

متکدیانی که 20 میلیون تومان در جیب دارند!

احمد سراج با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان در اهواز اظهار کرد: صبح روز گذشته (14 مردادماه) با دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی، سه خانه محل اسکان اتباع خارجی شناسایی شد که با اقدام ضربتی، 47 نفر متکدی خارجی از این محل‌ها جمع‌آوری شدند.

وی افزود: این متکدیان خارجی پس از جمع‌آوری به سامان‌سرای شکوفا منتقل شده و پس از تشکیل پرونده و ساماندهی، به اردوگاهی تحت نظر اداره‌کل اتباع بیگانه استانداری خوزستان، منتقل می‌شوند و سپس به خارج از مرزها انتقال خواهند یافت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز در خصوص جمع آوری متکدیان داخلی تصریح کرد: برای جمع‌آوری متکدیان داخلی که اغلب نیازمند نیز نیستند، به همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط نیاز داریم.

وی اظهار کرد: گاهی هنگام جمع‌آوری متکدیان می‌بینیم که در جیب یک فرد متکدی 20 میلیون تومان پول وجود دارد.

سراج با بیان اینکه وجود متکدیان و معتادان متجاهر چهره شهر را زشت می‌کند، بیان کرد: اگر در خوزستان و اهواز نیز مانند سایر کلان‌شهرها دستگاه‌های ذیربط همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند، قطعا شهری عاری از متکدیان و معتادان متجاهر خواهیم داشت.



منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها