سه تبعه آذربایجان در حادثه رانندگی پارس آباد کشته شدند

رییس پلیس‌ راه استان اردبیل گفت: سانحه رانندگی بین 2 خودرو تویوتا و پژو 206 در جاده پارس‌ آباد به جعفرآباد عصر سه شنبه منجر به کشته شدن سه تبعه جمهوری آذربایجان شد.

سه تبعه آذربایجان در حادثه رانندگی پارس آباد کشته شدند

سرهنگ سید حجت فتاحی افزود: بر اثر این تصادف رانندگی چهار نفر از سرنشینان 2 خودرو نیز مصدوم شدند.
وی اضافه کرد: این اتفاق در اثر سبقت غیر مجاز خودرو پژو 206 و برخورد آن با یک دستگاه 'تویوتا لندکروز' به شماره پلاک جمهوری آذربایجان در جاده پارس ‌آباد به سمت جعفرآباد در شمال اردبیل روی داد.
او با تشریح جزییات این تصادف اظهار داشت: هر 2 خودرو در یک مسیر در حال حرکت بودند که راننده خودرو 206 اقدام به سبقت می کند که به دلیل عدم رعایت فاصله عرضی با خودرو تویوتا برخورد می کند.
فتاحی با اشاره به اینکه مقصر حادثه راننده خودرو 206 بوده، بیان کرد: راننده تویوتا به منظور جلوگیری از برخورد بیشتر و خسارت احتمالی به سواری پژو خودرو را به سمت راست جاده متمایل می کند که منجر به خروج از جاده و واژگونی می شود.
او اضافه کرد: در اثر این حادثه راننده خودرو تویوتا و پنج سرنشین دیگر آن به همراه راننده پژو مصدوم و به سرعت به بیمارستان شهرستان پارس آباد منتقل می شوند.
فتاحی گفت: در این حادثه راننده 55 ساله تویوتا لندکروز و 2 خانم سرنشین 48 و 45 ساله به دلیل شدت جراحت وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند.
رییس پلیس‌ راه استان اردبیل با بیان اینکه کشته شدگان این حادثه رانندگی تبعه کشور آذربایجان هستند که از نخجوان به سمت باکو در حرکت بودند، افزود: راننده خودرو 206 در بیمارستان بستری است و سه سرنشین دیگر تویوتا لندکروز به صورت سرپایی مداوا شده و وضعیت آنها رضایت بخش است.

منبع: ایرنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها