انتقاد سیدحسن خمینی از تربیون هایی که عزت کشور را متزلزل می کنند/تا مردم هستند کسی نمی تواند به ما ضربه بزند

یادگار امام خمینی(ره) گفت: هرکجا مردم باشند امکان ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد.

انتقاد سیدحسن خمینی از تربیون هایی که عزت کشور را متزلزل می کنند/تا مردم هستند کسی نمی تواند به ما ضربه بزند

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری سیدحسن خمینی یادگار امام خمینی(ره) در پنجمین اجلاس عمومی شورای عمومی شورای عالی استانها با بیان اینکه روز مبارکی است که در مجلس قدیم حضور پیدا می کنم اظهارکرد: این مجلس دارای تاریخ پرافتخاری است که بزرگان بسیاری در این مکان سخن گفتند از روسای مجلس خبرگان تا روسای مجلس و افراد بزرگی چون آیت الله هاشمی و شهدای بزرگواری همانند شهید بهشتی که یاد و خاطر آنها برای همیشه ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به بیستمین سالگرد شورای عالی استانها است تصریح کرد: حضور دین در عرصه اجتماع وجه متمایز انقلاب اسلامی در میان بقیه انقلاب های دیگر است هرچند برخی از انقلاب های جهان همچون انقلاب عراق تنها یک کودتا بود از این رو انقلاب ایران به عنوان آخرین انقلاب قرن ۲۰ یک پیام بزرگ دارد و آن بازداشت دین به جهان است.

یادگار امام خمینی(ره) در ادامه تاکید کرد: آنچه امتیاز ایدئولوژیک جامعه ماست دینداری و مردم داری است که بدون شک وجه تمایز بسیار ارزشمندی است.

سیدحسن خمینی با بیان اینکه هر حضوری را نمیتوان مردم سالاری دانست اظهارکرد: انقلاب اسلامی همواره بعد از پیروزی با برگزاری انتخابات خود را در معرض رای مردم قرار می دهد.

وی تاکید کرد: هرجا مردم باشند گره ها و مشکلات باز می شود همانطور که امام خمینی(ره) همواره تاکید داشتند که با مردم باشیم چراکه روزی که مردم باشند ما هم هستیم از این رو حضور مردم در عرصه های مختلف حز رکن اصلی نظام است.

یادگار امام خمینی(ره) با بیان اینکه شوراها همه حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: اگر مردم باشند هیچ کسی توان ضربه زدن به نظام را ندارد.

سیدحسن خمینی در ادامه اظهار کرد: انشاالله این انقلاب می ماند ولو اینکه ما می رویم ولی قطعا اندیشمندانی می آیند و انقلاب ایران را مورد تحلیل قرار می دهند و قطعا به این نتیجه می رسند که عزت ایران بعد از پیروزی انقلاب مهم ترین دلیل پیروزی آنهاست.

وی تصریح کرد: انقلاب مشروطه اتفاق بزرگی است اما دیدگاه های انگلیسی در آن نفوذ داشت و حتی بعد از قرارداد وثوق الدوله به طور کلی این انقلاب تحت تاثیر کشورهای خارجی می گیرد و پایه های انقلاب مشروطه را سست می کتد.

یادگار امام راحل خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی عزت است به این معنا که ملت ما از هیچ چیزی یا کسی هراس ندارد از این رو برای حفظ این عزت باید وحدت داشته باشیم.

سیدحسن خمینی اظهار کرد: من تردیدی ندارم که هر تریبونی که تفرقه می اندازد و جامعه را متزلزل می کند در راستای اهداف دشمنان است از این رو ما یک ملتیم، شادیمون یک شادی و ناراحتیمون یک ناراحتی است.

وی تصریح کرد: دیروز رهبر انقلاب سخنان خوبی را مطرح کردند از این رو فرد فرد ما نسبت به حفظ عزت کشور باید مسئول باشیم و باید در مقابل کسانی که ما را پاره پاره می کنند بایستیم.

یادگار امام خمینی گفت: یکی از اتفاقات مهمی که در موضوع شوراها قابل اهمیت است این بوده که شوراها باید زبان بیان اعتراضات و انتقادات مردم باشند و نقش سندیکاهای مردم را بازی کنند.

سیدحسن خمینی با بیان اینکه هرچه می خواهد بشود ولی عزت نا نباید دستخوش طمع شود گفت: عزت به تندروی نیست،عزت به خردورزی است از این رو باید با تدبیر در مسیر آینده گام برداریم و این جز با انسجام و برادری محقق نمی شود از این رو چشمها را باید شست و جور دیگری باید دید.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • جهانگیر روحانی
    0

    ذلت را بعضی از دوستان حضرتعالی نثار مردم ایران کردند. برجام دستپخت دولت شیخ حسن بود.

  • دلسوز
    0

    راه خدا پسندانه ی انقلاب اسلامی کدام است؟ --- انقلاب بزرگ مردم خدا پرست ایران که رهبر بزرگ و بنیان گذار آن امام راحل خمینی کبیر (ره) است با بالا بردن پرچم اسلام پیروز گردید و تاکنون برای این که پیروان این انقلاب به هدف اصلی و توحیدی انقلابهای الهی خواهند پیوست و این هدف را تحقق خواهند بخشید هنوز این انقلاب با یاری خداوند توانا و مهربان جهان هستی ادامه دارد. پیامبران همگی یکی پس از دیگری با دستور خداوند با هدف تصحیح دین توحیدی خداوند و پاکسازی این دین از آلاینده های تحریفگر بشری که همان گونه که قرآن بیان می کند (آیه 144 سوره آل عمران) پس از فوت هر پیامبر دین را فرا می گرفته انقلاب الهی را رهبری می کردند و مردم را به اصل توحیدی دین الهی (قولوا لا اله الا الله تفلحوا) و به اجرای قسط و عدل و به زدایش من در آوردیهای تحریفگر ستم گرا از این دین فرا می خواندند و در راه تحقق هدف بازگشت مردم به دین توحیدی خداوند ، عزیز ترینهای خود را ایثار و فدا می نمودند. باید وفاداران انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) همیشه با اصرار کوشا باشند و جستجو کنند و ببیند تا چه اندازه در این انقلاب به سوی هدف واحد و یگانه ی انقلابهای پیامبران حرکت کرده و تاکنون هنوز چه قدر راه طی نشده به سوی این هدف باقی دارند ، و محض رضای خدا و برای ثبت شدن همیشگی انقلاب اسلامی ایران در سجل انقلابهای الهی ، باقی مانده ی راه را تا رسیدن به هدف الهی با کمال جدیت و صداقت طی نمایند و دین خود را به این دین تا حد توان وفا نمایند و ادا کنند.

  • محمد
    0

    همه مردم در فکر اب و نانشان هستند و مشکلات امنیتی در منطقه....این عزیز ما هم مثل خاله زنکها فقط در فکر اعتبار خودش و خانواده ثروتمندشه و متاسفانه دائم از مردم مایه میگذاره البته مردم از نظر این عزیزان قشرمرفه و لاابالی هستند وگرنه مردم عادی که بارها نظرشون را به ایشان رسانده اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها