راهکارهای متفاوت طب سنتی برای درمان آلرژی

آیا می دانید درمان آلرژی در طب سنتی چگونه است؟ اگر نمی‌دانید، خواندن این مطلب کوتاه را از دست ندهید.

راهکارهای متفاوت طب سنتی برای درمان آلرژی

آیا می دانید در طب سنتی علت بیماری است که مورد درمان قرار می گیرد نه معلول آن؟ آیا می دانید طب سنتی به درمان ریشه ای آلرژی می پردازد؟ اینها سوالاتی است که معمولا پاسخ به آنها منفی است. با این وجود واقعیت این است که طب سنتی برای بسیاری از بیماری‌هایی که ما به طور روزمره درگیر آن هستیم، راهکارهای متفاوت اما معمولا موثری دارد.
طب سنتی مهمترین علت حساسیت را معمولاً از به هم خوردن اخلاط در بدن یعنی عدم تعادل مزاج می دانند و درمان قطعی آن رساندن بدن به حالت اعتدال است.
گاهی علت آلرژی و حساسیت در اثر شدت حرارت درسر که ناشی از غلبه صفرا است به وجود می آید که در این صورت درمان قطعی آن حجامت آلرژی می باشد.

کسانی که سینوزیت دارند باید قبل از درمان آلرژی ابتدا سینوزیت را درمان کنند و بعد به معالجه آلرژی بپردازم و اگرآلرژی ندارند شب ها به مدت ۱۴ تا ۲۱ روز داخل هر بینی یک قطره روغن سیاهدانه ریخته شود.
مصرف دمکرده ی یک قاشق غذا خوری چای کوهی در یک لیوان آب جوش به مدت چهار ماه مصرف سرکه انگبین (دو واحد عسل+ 2 واحد عرق کاسنی + یک واحد سرکه طبیعی)که یک سوم از این مواد را با دو سوم آب مخلوط کرده و هر شب به مدت چهار ماه میل شود.
اگر طبع بیمار سرد است به جای عرق کاسنی عرق نعناع استفاده شود و بعد از ۴۰ روز مصرف داروهای فوق حجامت عام انجام شود و بعد از ۴۰ روز حجامت سر و حجامت آلرژی انجام شود.
خوردن عرق کاسنی سکنجبین آب زرشک برای حساسیت مفید می باشد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی رضا الهی
    0

    من دوسری شامپوی ضدسفیدی مو استفاده کردم هیچ تاثیری نداشت اصلا واین مطالب کذب محض هست وتبلیغات دروغ وسرکیسه کردن مردم شرم کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها