موتورسیکلتی با ۱۴ میلیون خلافی در دهدشت توقیف شد

موتورسیکلتی با ۱۴ میلیون خلافی در دهدشت توقیف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم سرهنگ علی دشتیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای روان سازی ترافیک و برخورد با راکبان موتورسیکلت‌های متخلف، ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه با همکاری مأموران پلیس راهور، طرح برخورد با وسائل نقلیه متخلف را با هدف افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش تلفات جانی و مالی اجرا کردند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوزهای قانونی با استقرار در نقاط مختلف شهر دهدشت، ضمن تذکر شفاهی به تعدادی از موتورسوارن، تعداد 19 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک و متخلف که با حرکات مخاطره آمیز موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند را توقیف و اعمال قانون کردند.

دشتیان ادامه داد: در همین راستا یک دستگاه موتورسیکلت را به علت انجام تخلف در رانندگی متوقف کردند که در بررسی و استعلام پلیس از سامانه راهنمایی و رانندگی مشخص شد این موتورسیکلت دارای 42 مورد انواع تخلف با بیش از 14 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

سرپرست انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه طرح برخورد با موتورسوران متخلف همچنان در دستور کار جدی پلیس است، تأکید کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها