مربی سپیدرود: در بازی های باقی مانده، برای کسب امتیاز به میدان می رویم

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازی زیبایی را برابر سایپا برگزار کردیم و به پیرزوی هم رسیدیم و در اساس، در بازی های باقی مانده فقط برای کسب امتیاز به میدان می رویم.

مربی سپیدرود: در بازی های باقی مانده، برای کسب امتیاز به میدان می رویم

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از ایرنا ، علیرضا امامی فر عصر جمعه در پایان بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران در نشست خبری اظهار کرد: در این مسابقه بازیکنان سپیدرود رشت یکی از بهترین و زیباترین بازی های طول فصل خود را به نمایش گذاشتند و سرانجام به هدف خود که کسب پیروزی بود، دست یافتیم.
وی افزود: این بازی در بخش های تاکتیکی و فیزیکی، خوب برگزار شد و احترام به تیم حریف نیز در دستور کار ما بود و حتی هواداران ما، سرمربی تیم مقابل را تشویق کردند.
امامی فر ادامه داد: یکی از اهداف اصلی ما در دیدارهای خانگی ، کسب هر سه امتیاز است که خوشبختانه به این مهم در دیدار برابر تیم قدرتمند سایپا دست یافتیم و امیدوارم که در بازی های باقیمانده نیز بتوانیم با این کیفیت بازی کنیم.
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: البته برای بازی‌های خارج از خانه نیز برنامه‌ داریم و در بازی های باقی مانده فقط برای کسب امتیاز به میدان می رویم تا بتوانیم در لیگ برتر ماندگار شویم.
به گفته امامی فر، انگیزه و شوق خوبی در تیم ما وجود دارد و از طرف دیگر هدف سرمربی تیم، همفکری و همدلی با سایر اعضای کادر فنی است که فلسفه علی کریمی، بر پایه داشتن مالکیت توپ است که خوشبختانه در این دیدار بازیکنان به خوبی تفکرات کادرفنی را در زمین بازی پیاده کردند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران عصر جمعه در هفته بیست و چهارم از مسابقات لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه 2 بر صفر میهمانش را شکست داد.

منبع: ایرنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها