محمد بنا: ستاره های جدیدی در کشتی فرنگی ظهور کردند/ من با سالتو زدن خوشحالی خود را نشان دادم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره نتایج درخشان تیم ملی در مسابقات جهانی نروژ توضیحاتی را بیان کرد.

محمد بنا: ستاره های جدیدی در کشتی فرنگی ظهور کردند/ من با سالتو زدن خوشحالی خود را نشان دادم

محمد بنا در حاشیه مراسم استقبال از کاروان تیم ملی اظهار کرد: تاکنون هیچ سالی ندیده بودید که من با پرچم روی تشک کشتی دور بزنم، اما امسال من این کار را کردم؛ چون ستاره‌های جدیدی در کشتی فرنگی ظهور کردند. ان شاءالله این ستاره‌ها در المپیک پاریس می‌درخشند.

بنا درباره این که چند فن کشتی به شاگردان خود زد، گفت: به هر حال محبت بچه‌ها بود که گذاشتند روی آن‌ها فن کشتی بزنم.

بنا درباره طلسم شکنی کشتی فرنگی در کسب مدال طلا بعد از ۷ سال بیان کرد: من با دویدن با بچه‌ها روی تشک کشتی و سالتو زدن نشان دادم که خیلی خوشحال هستم.

او درباره این که تیم ملی کشتی فرنگی در روز‌های نخست مسابقات جهانی متزلزل عمل کرد، گفت: خداوند روز اول یک مقدار اذیتم می‌کند، اما روز آخر را برایم کامل می‌کند. همه اتفاقات رخ داده کار خدا است.

بنا درباره این که ملی پوشان جوان کشورمان مدال طلای مسابقات جهانی را گرفتند، گفت: به طور حتم ۲ ملی پوش سنگین وزن ما جزء بهترین سنگین وزن‌های جهان هستند. شانس اکبر یوسفی بود که مدال طلای سنگین وزن را بگیرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره این که گرایی در ثانیه‌های پایانی بر حریفان خود غلبه کرد، خاطر نشان کرد: بعضی از افراد باعث می‌شوند که یک ورزش ماندگار و خاطره انگیز شود. فشار‌هایی که گرایی به مردم آورد باعث شد که مردم فراموش نکنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها