انهدام ۵ باند سارقان مسلح

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در لرستان/۸۰ اراذل و اوباش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به کشف یک تن و ۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان، از دستگیر ۸۰ اراذل و اوباش شناسنامه‌دار خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در لرستان/۸۰ اراذل و اوباش دستگیر شدند

سردار یحیی الهی عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال، ۷۰۴ هزار و ۱۳ مورد تماس با پلیس ۱۱۰ استان حاصل شده است اظهار داشت: به طور متوسط هر ۴۰ ثانیه یک تماس با پلیس ۱۱۰ لرستان به ثبت رسیده است.

دستگیری ۲۴ هزار متهم در لرستان

وی با بیان اینکه هر ۴۲ ثانیه یک بار، ما یک تیم عملیاتی را برای انجام مطالبات مردم از سطح پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها اعزام می‌کنیم گفت: علاوه بر این ما مراجعین حضوری به کلانتری‌ها را داریم که در شش ماهه ابتدایی امسال، میانگین مراجعه روزانه ما ۳۶۶ هزار و ۷۵۴ نفر بوده است.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: روزانه ما هزار و ۸۷۱ نفر مراجعه حضوری به یگان‌های انتظامی به صورت میانگین داریم.

سردار الهی با تاکید بر اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۷۴ هزار و ۸۷۱ پرونده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان تشکیل شده است عنوان کرد: بررسی و پیگیری این پرونده‌ها نیروهای انتظامی زیادی را مشغول می‌کند، روزانه ۳۸۰ فقره پرونده در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به دستگیری ۲۴ هزار و ۳۳۳ نفر متهم در استان گفت: در دستگیری افراد مجرم، پنج درصد افزایش داشته‌ایم.

انهدام ۵ باند سارقان مسلح

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه متأسفانه در بحث وقوع سرقت ۱۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داریم افزود: بالای ۸۰ درصد این سرقت‌ها از نوع سرقت خرد است.

سردار الهی با تاکید بر اینکه ۲۰ درصد از سرقت‌ها نیز از نوع سرقت‌های خشن، مسلحانه و… است ادامه داد: لرستان در شش ماهه اول، ۸۰ درصد جرایم را کشف کرده و جز استان‌های اول در این رابطه در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۱۶ باند قاچاق کالا، مواد مخدر، سلاح و… در استان متلاشی شده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی انهدام باندهای قاچاق کالا، مواد مخدر و… طی امسال نسبت به سال گذشته در استان گفت: طی امسال پنج باند سارق مسلح را در استان منهدم کرده‌ایم.

دستگیری ۸۰ نفر اراذل و اوباش شناسنامه دار

سردار الهی با بیان اینکه در قالب طرح پاکسازی، سه هزار ۶۷۷ مورد اجرای طرح داشته‌ایم و در این رابطه هفت درصد نسبت به سال گذشته افزایش اجرای طرح پاکسازی را داشته‌ایم ادامه داد: این طرح‌ها در مناطق مختلف اجرا شده و در قالب همین طرح‌ها دو هزار و ۹۶ نفر مجرم و محکوم فراری را دستگیر کردیم و نسبت به سال گذشته در اجرای طرح‌های پاکسازی پنج درصد افزایش داشته‌ایم.

وی با اشاره به دستگیری ۸۰ نفر اراذل و اوباش شناسنامه دار در استان از ابتدای امسال گفت: خوشبختانه امسال نیروی انتظامی اقدامات خوبی انجام داده، در اجرای طرح محکومین فراری اقدامات مطلوبی صورت گرفته، سه هزار و ۲۰۴ محکوم فراری سنوات گذشته از ابتدای امسال تا کنون دستگیر کرده‌ایم.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اجرای ۶۰۱ مرحله طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در استان ادامه داد: هزار و ۷۰۵ نفر خرده فروش را در استان دستگیر کرده‌ایم.

سردار الهی گفت: یک تن و ۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از این افراد کشف و ضبط شده است.

کشف بیش از ۲ هزار سلاح

وی با تاکید بر اینکه در شش ماهه ابتدایی امسال دو هزار و ۱۱۰ قبضه انواع سلاح در استان کشف شده است ادامه داد: از این تعداد مقداری به صورت باندی و ورود از استان‌های دیگر بوده و مقدار زیادی هم به صورت غیر مجاز در اختیار مردم بوده که کشف شده‌اند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: هزار و ۴۳۹ نفر در این راستا دستگیر شده است و نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

سردار الهی تاکید کرد: از مجموع سلاح‌های کشف شده، ۴۵۵ قبضه جنگی، هزار و ۳۵۳ قبضه سلاح شکاری بوده است.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عال
    0

    ایا علت افزایش جرم هم میدونی چیه یا خودت زدی بخواب نداری گرسنگی تورم تو هر گشوری بری دنبال علتش میگر دن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها