صدور مجوز حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی

مشاور پزشکی ریاست فدراسیون فوتبال گفت: مجوز حضور تماشاگران در دیدار ایران و کره‌جنوبی به صورت محدود صادر شده است.

صدور مجوز حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی

امین نوروزی در خصوص نشستی که امروز (چهارشنبه) با رئیس فدراسیون فوتبال امارات به همراه مسئولان فدراسیون ایران داشت، گفت: جلسه بسیار خوبی مخصوصاً در حوزه پزشکی با رئیس فدراسیون امارات داشتیم. در این نشست مقرر شد تفاهمنامه همکاری بین دو کشور در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی به صورت دو جانبه در مورد تیم‌های ملی، پزشکان ورزشی، دوپینگ، تبادل دانش و دانش افزایی منعقد شود.

مشاور پزشکی ریاست فدراسیون و مدیر پزشکی تیم‌های ملی فوتبال در پایان در خصوص حضور تماشاگر در دیدار ایران و کره جنوبی گفت: طبق اعلام امروز (چهارشنبه، 14 مهرماه) وزارت بهداشت، مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و کره جنوبی به تعداد محدود صادر شده و علاقمندان فوتبالی که حداقل 14 روز از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته باشد، می‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایرانی
    0

    امید است خانمها بدون محدودیت به ورزشگاه بیایند و شاهد محرومیت فوتبال نباشیم

    نظرات شما -
    • مسي
      0

      حالا نريم جام جهاني چي ميشه ؟! اصلا گيريم رفتيم و فرض محال قهرمان جام جهاني هم شديم ، اين چه دردي از ما دوا ميكنه ! فقط تا يك ماه حس خوب داريم و بعدش هم ميشه يه خاطره … كاش به جاي اين حس موقتي ميشد يه حس خوب دائمي رو به همه مردم داد … مثل حس ديدن آرامش مردم به واسطه كاهش قيمت ارزاق و خوراك و پوشاك و مسكن و ماشين و رفاهيات زندگي و مسافرت بي دعدغه و كاهش نگراني خانواده بيماران و احترام و رفاه اجتماعي و در عين حال برگشتن انسانيت و نوع دوستي و اجتناب از دروغ و رياكاري و دزدي و نامردي و… خدايا همه ما رو آدم كن و به راه راست هدايت كن ، اول از همه خودم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها