تکذیب خبر فوت گوینده خبر آزادسازی خرمشهر/ کریمی: زنده هستم و کرونا هم ندارم!

گوینده حماسی رادیو در دوران دفاع مقدس گفت: خدا را شکر به بیماری کرونا مبتلا نیستم، حالم خوب است و زنده ام.

تکذیب خبر فوت گوینده خبر آزادسازی خرمشهر/ کریمی: زنده هستم و کرونا هم ندارم!

طی ساعات گذشته خبری مبنی بر درگذشت «محمود کریمی علویجه» گوینده پیشکسوت رادیو در برخی رسانه های کشور منتشر شد و علت فوت وی را کرونا اعلام کرده بودند که وی در گفت و گو با خبرنگار فارس، ضمن تکذیب این خبر گفت: خدا را شکر فعلا کرونا ندارم و زنده هستم.

وی ادامه داد: متاسفانه این خبر در فضای مجازی منتشر شده و نمی دانم با چه هدفی هم این اتفاق افتاده است. وقتی کسی در چنین فضاهایی مسئولیت پذیر نیست، چنین آسیب هایی هم در پی دارد.

کریمی متذکر شد: خبر فوت من خیلی اهمیتی ندارد و فقط باعث شده که مدام با من تماس بگیرند و جویای احوالم شوند، اما برخی آسیب های جدی از فضای مجازی می بینند که قابل جبران نیست.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سیاوش سلطان
    0

    متاسفانه به دلیل سیاست های غلط و رابطه ای انگار جامعه دچار بیماری خود آزاری و دیگر آزاری شده ، ایرانی جماعت باید بداند هر رژیم و هر حکومتی راس کار بیاید تا اخلاق اجتماعی و فرهنگ اصیل دینی و ایرانی حاکم تشود ، هیچ چیز عوض نمی شود ، دلیل اصلی این کنش ها هر چه باشد ، نشئات از ذهن بیمار است ، شبکه های اجتماعی یا همان اپلیکیشن های بستر نت و سایت های خارجی را حرجی نیست ، ساز وکار سایت ها و اپلیکیشن های داخلی رانتی و کپی رایت و استفاده از اوپن سورس است و به دلایل فضای غیر رقابتی به فضای سلیقه ای تبدیل شده و این باعث گسترش بسترهای خارجی و نابودی بستر داخلی در مسیر نت شده ، پس دو کار اساسی لازم است حمایت از بخش خصوصی و رقابتی کردن فضای داخلی و نظارت علمی و حقوقی بر این بستر می تواند غربال خوبی بین خائنین و خادمان ایران عزیز باشد و چالش های این چنینی کم و کلاً محو شود ، چون این چالش ها ریشه در انگیزه ها دارد و باید سعی کرد انگیزه منفی را با قانون گرایی و عدالت و افزایش بینش فرهنگی و عمل گرایی کم و قابل کنترل کرد

  • تو بمان
    0

    خوش به سعادتت، چه بسیار جوانانی که در عنفوان جوانی با صدای شما تهییج و رستگار شدنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها