سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

مشایی و بقایی یک سال است که خارج از زندان هستند


2 مهر 1400 - 14:12
614da6ec15016_2021-09-24_13-52
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همچنان شاهد ادامه مرخصی‌های خارج از روال قانونی هستیم.

علی خضریان نماینده مردم تهران و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مطلبی در صفحه توییتر خود مدعی شد:

‏« متاسفانه علی‌رغم تذکرات متعدد پیرامون اجرای ⁧‫عدالت‬⁩ برای عموم زندانیان، همچنان شاهد ادامه مرخصی‌های خارج از روال قانونی در مجموعه ⁧‫قوه قضاییه‬⁩ برای افرادی همچون ⁧‫اسفندیار رحیم مشایی‬⁩ و ⁧‫حمید بقایی‬⁩ هستیم که قریب به یک سال است خارج از زندان به سر می‌برند و کسی پاسخگوی این تبعیض نیست.»

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همچنان شاهد ادامه مرخصی‌های خارج از روال قانونی هستیم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

614da6ec15016_2021-09-24_13-52
2 مهر 1400 - 14:12

علی خضریان نماینده مردم تهران و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مطلبی در صفحه توییتر خود مدعی شد:

‏« متاسفانه علی‌رغم تذکرات متعدد پیرامون اجرای ⁧‫عدالت‬⁩ برای عموم زندانیان، همچنان شاهد ادامه مرخصی‌های خارج از روال قانونی در مجموعه ⁧‫قوه قضاییه‬⁩ برای افرادی همچون ⁧‫اسفندیار رحیم مشایی‬⁩ و ⁧‫حمید بقایی‬⁩ هستیم که قریب به یک سال است خارج از زندان به سر می‌برند و کسی پاسخگوی این تبعیض نیست.»

منبع: ایسنا

66

نظرات 35
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مهرداد سربندی 0 1 پاسخ 1400/7/3 -09:24

واقعا که لیست توی جیب احمدی نژاد از همه نسق گرفته و هیچکی جرئت نمی کنه نه به احمدی نژاد چپ نگاه کنه نه به یاران و رفقا و همدستان او چپ نگاه کنه. به نظرتون تو این لیست اسم چه کسانی هست که مملکت تا کمر جلوی احمدی نژاد خم می شه.

ای خدا!! 0 1 پاسخ 1400/7/3 -08:21

مرگ خوبه ،،فقط برای پسرمرحوم آیت الله رفسنجانی!!

منصف 3 3 پاسخ 1400/7/3 -08:17

اگر دعواهای سیاسی را کنار بگذارید و با وجدان و دید انسانی قضاوت کنید هر دونفر هیچ جرمی مرتکب نشدند الان هم یکی را دیوانه کردید و یکی را کور و کر .خدا تقاص می‌گیرد آنهم به بدترین شکل پس از مجازات خدا بترسید و بیشتر از این ،بندگان خدا را اذیت نکنید فقط بنام انسانیت.من از مخالفان صددرصد مموتی و گروه منحرفش هستم ولی واقعا این دو بدبخت محکوم دعواهای جناحی و خوراک و قربانی گرگها شدند.

به غمخوار میهن 2 3 پاسخ 1400/7/3 -00:29

ابله آقای احمدی‌نژاد رو با روحانی ملعون یکی نکن، تنها رییس جمهور مردمی بعد از انقلاب احمدی‌نژاد بوده و بس

غمخوار میهن 6 5 پاسخ 1400/7/2 -23:13

ضلع سوم مثلث فرقه مذکدر یعنی محمود خان ریسشون هم باید بره کنار دستشون بشینه چون از زمان ریاست جمهوری این نالایق ایران به ویرانه ای تبدیل و روحانی این ویرانه رو تکمیل کرد هردو رو برای عبرت ایندگان تا ابد به میخ بکشید تا بدونند با نسل ایرانی چه جفایی کردند

د 5 6 پاسخ 1400/7/2 -22:26

این دونفر عصاره ی محرومان و مظلومان هستند، و همچو شیر ، دل به دریا میزنند، به بیانی دیگر، شیر در قفس هم که باشد شیر است، روباه آزاد هم که باشد روباه است. انشالله زمستان می‌رود و روسیاهی بر ذغال خواهند ماند. به هر حال زیبنده نیست که معاونین رئیس جمهور یک مملکت اسلامی ، به دلایل واهی در زندان ، عمر خود را سپری کنند. البته این دونفر شاید به امام موسی بن جعفر ع اقتدا کرده اند، و در زندان ، از طرف خداوند، حوری های بهشتی در خدمتشان هستند.

علی قطاری 9 1 پاسخ 1400/7/2 -21:29

آقای نماینده به این چیزها گیر نده. فردا زبونت لال تو هم به روز اون ها دچار شدی! یکی هم پیدا ميشه و مثل حضرت خالی صحبت می کنه!!!! نگو نگفتم..

امیر1 8 0 پاسخ 1400/7/2 -21:19

قانون برای ما است نه برای انها قانون را گذاشتند تا ما با انها کاری نداشته باشیم.از اول هم همین بود تا اخر هم همین است

مش جمعه 3 5 پاسخ 1400/7/2 -20:58

جای این دو عزیز که از سابقوق گمنام هستند و طبق گفته های خودشان مظلوم ظلم دیگرانند، در زندان نیست.اینها برای بزرگی و حکومت کردن بر گُرده ی ما آفریده شده اند.من حاضرم که بجای این دو بزرگوار در زندان باشم.

بازاری 9 0 پاسخ 1400/7/2 -20:32

یه زمانی این دونفر سوگند یاد میکردندو میگفتند ما امین وامانتدار قشر ضعیف هستیم..پس چی شد...

ن 1400/7/2 -21:21

نشنیدید که می گویند گرگ در لباس میش

اشنا 6 0 پاسخ 1400/7/2 -20:25

اینا می خواستند دولت احمدی‌نژاد را ادامه بدهند تا مردم از برکاتشان بهره مند شوند ولی اشتباهی مجرم شناخته شده اند

ایرانی پاک 9 3 پاسخ 1400/7/2 -20:24

مشایی بیچاره یک کلام گفت اسلام ایرانی، به خاطر همین کلمه ایرانی آخوندها که از کلمه ایران نفرت دارند حبسش کردن

حسن 8 2 پاسخ 1400/7/2 -20:14

من از ابتدا مخالف احمدی نژاد و تیمش بوده ام ولی زندان کردن این افراد کلا جناحی و مغرضانه میدونم همانند افراد دیگر مثل محسن هاشمی انشاالله جناب خضری یه روزی به این درد خود و فرزندان گرفتار نشوی با ابروی مردم بازی نکنید خداو روز قیامتی هم هست

به پروفسور حسن 1400/7/2 -23:07

پروفسور محسن هاشمی هیچ وقت زندان نبوده محسن رئیس شورای شهره تهران بوده! شما که فرق محسن و مهدی رو نمیدونی آخه چرا حرف میزنی؟ مهدی با آبروش بازی شده؟کامیون شمش طلا لب مرز ترکیه رو از مهدی هاشمی توی دوران همین جناب احمدی نژاد گرفتن!

عوام 6 0 پاسخ 1400/7/2 -19:31

ادمهای خاص حبس شونم خاصه ما حکومتی هستیم که نه تنها دینی نیستیم بلکه از خیلی حکومتهای لاییک به اصول انسانی و عدالت اجتماعی پایبند نیستیم یک دخترمثل سپیده قلیان حکومت را چنان به وحشت انداخته که حتی قوانین که خوده حکومت نگاشته وحرف توش هست رو برای این شیر دختر اجرا نمیکنه این دختر بپاخاسته و تقاضای عدالت اجتماعی میکنه اینطور دارند باهاش رفتار میکنند وبا یه عده دزد بیشرف که در لوای وزیر و وکیل خون این ملت رو مکیدن اینطور رفتار میکنند این نیست عدالت علی (ع)

ذوب در ولایت 7 2 پاسخ 1400/7/2 -19:24

وقتی احمدی‌نژاد نظام و حاکمیت را تهدید کرد که بعضی مسائل را رو خواهد کرد اونها را فرستادند به مرخصی

امیر 1400/7/2 -20:50

کامنت هاتو هرباربا اسمهای جالبی می گذاری، کاملا معلومه حرفات ضد ونقیص وشانتاژه مثل همه بااسم واقعیت یا یک اسم مستعارنظرت رو بده که ارزش خوندن داشته باشه یعنی چی ذوب درولایت؟!سربازولایت،فدایی رهبروازاین دست اسامی ،بعدش سازمخالف نظام زدن،من نه فدایی رهبرم نه ذوب درولایت ،نظرم هم با اسم یک ساده می نویسم فکرکردی سایرکاربران هالو هستند خودتی دادچ

ناشناس 7 1 پاسخ 1400/7/2 -17:48

زندان نیستن!!!!!!پس حکم زندان ومحکومیت ینی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عادل 8 1 پاسخ 1400/7/2 -17:45

مسولین به نوبت میخورن هر کدامش ملت فهمید میکن بفرما بعنوان زندانی تو هتل مردم که حیوان نیست هه چیز مثل روز روشنه

زدوبند 9 1 پاسخ 1400/7/2 -17:11

هر کی اومد خورد وبرد وزد ودهن ما رو سرویس کرد ای خدا تو برس به داد ما

ناشناس 6 0 پاسخ 1400/7/2 -16:49

قابل توجه رییس قوه قضاییه وقت و رییس جمهور فعلی

طاها 5 1 پاسخ 1400/7/2 -16:30

نماینده هاکاری ازدستشان برنمیادیه روزدنبال حسن فریدون یه روزدنبال رحیم مشایی ..........حیف ارپول ووقت مردم که بااین نماینده هاهدرمیشه

فریبرز 10 1 پاسخ 1400/7/2 -16:21

اینهمه بی عدالتی آن هم در کشوری که آقایان ادعای عدل علی را دارند ،البته همه چیز در این کشور به همین منوال است

محمد 10 4 پاسخ 1400/7/2 -15:22

مجلس باید به مهمات کشور برسد ما مشکلات عمده ای داریم که باید به سرعت حل شوند مثل بیکاری گرانی شکاف عمیق فقر و غنا و .... خود و مردم را به این گونه حرف ها مشغول نکنید

به محمد 1400/7/2 -15:46

واقعا؟؟؟؟ول بودن دو جرثومه فساد موضوع کمیه؟

محسن 1400/7/2 -15:48

در اوردن پدر اخلاس گرا از همه چی مهمتره

دانشجوی دهه ی هشتاد 8 6 پاسخ 1400/7/2 -15:14

هی بقایی خدا تو رو لعنت کنه،زمان دانشجویی من تو وزیر بودی،من اون موقع فهمیدم رشته ای تحصیلی من با تو یکیه،خواستم انصراف بدم ولی نتونستم چون خیلی رشته ای تحصیلی مو دوست داشتم.خلاصه اونقدر خوردی خوردی.چیزی برا ما نذاشتی بمونه.من الان بیکارم و یک مادر و همسر خانه دارم خدا روشکر،با شرافت زندگی میکنم.ولی تو چی؟خواستم بگم من هم رشته بودنم با تو رو برای خودم تنگ میدونستم با وجود اینکه چندبار تو رو از تلوزیون دیده بودم.تو و امثال تو اونقدر پست هستین که از بودنتون خجالت نمی کشید.

عموشهرام ش 1400/7/2 -19:02

چقدساده ای این آقا شوفر تریلی بود احمدی نژادکردش وزیر،پدربيامرز دانشگاه کجا بود??????

عبدالله 1400/7/2 -22:19

سلام بر شما،هموطن به عنوان یک فرد تحصیل کرده غرض ورزی و نظر شخصی خودت را نسبت به اشخاص کنار بگذار، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خیلی بیشتر از این موضوعات اهمیت دارد که متأسفانه نمایندگان ما هم بجای اینکه شب و روز در فکر حل این معضل وحشتناک باشند،درارند حاشیه می روند و خودشان را سرگرم مسائلی که بیشتر جنبه فرعی دارد ودر حوزه مسولیت و اختیارات کسان دیگر است می کنند.

قربانی 6 0 پاسخ 1400/7/2 -15:08

احمدی نژآد میگه مشاعی کم بیناست و بقایی هم تا حدودی روانی شده است اما کمیسیونی اصل نودی برنامه 90 فردوسی پور تعطیل شد شما کی تعطیل میشید.؟دریایی از مشکل مردم را به زیر آب برده است مگر خوابی که دادی از این همه بیداد نمیزنی ؟از زندان و زندانی کردن مردم پایه های هیچ حکومتی سفت نشد بر عکس پیچ و مهره ها اسکلت بندی شل و شل تر شد.

رضا 12 2 پاسخ 1400/7/2 -15:04

دوانسان بیمار را برگردانید زندان عدالت اجرا میشود.خاک عالم بر سرتان با این اجرای عدالتان

به رضا 1400/7/2 -23:11

بیمار؟ چیشون بیماره؟وقتی پول ها رو میبرن که صحیح و سلامتن به زندان که میرسه بیمار میشن؟ تازه قرار نیست که برن اونجا بیگاری بکشن هتل زندان اوینه با سوئیت اختصاصی!

عصبانی 13 6 پاسخ 1400/7/2 -14:41

یعنی این دو نفر به زندان برگشت داده بشن مشکلات حل میشه آقاجون تورم به بالاترین حد در 8 سال گذشته رسیده به داد مردم برسید مشکل مردم تورم و گرونیه که کسی جوابگو نیست نه مشایی و بقایی