خبر خوش وزیر بهداشت درباره احتمال لغو محدودیت ها


30 شهریور 1400 - 13:37
6149a0d7918fa_2021-09-21_13-37
وزیر بهداشت گفت: ۲ هفته آینده برنامه جدیدی درباره کاهش یا لغو محدودیت‌های شبانه و سفر به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه خواهیم کرد.

بهرام عین اللهی افزود: بیش از ۵۰ درصد مردم واکسن زده‌اند و میزان واکسیناسیون به مرز ۴۵ میلیون نفر رسید. امیدواریم در چند هفته آینده تا ۷۰ درصد مردم را واکسینه کنیم.

وزیر بهداشت گفت: ۲ هفته آینده برنامه جدیدی درباره کاهش یا لغو محدودیت‌های شبانه و سفر به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه خواهیم کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

30 شهریور 1400 - 13:37

بهرام عین اللهی افزود: بیش از ۵۰ درصد مردم واکسن زده‌اند و میزان واکسیناسیون به مرز ۴۵ میلیون نفر رسید. امیدواریم در چند هفته آینده تا ۷۰ درصد مردم را واکسینه کنیم.

70

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی 0 0 پاسخ 1400/6/31 -09:46

یکی از اشتباهات مدیریت کرونا اعلام تغییر وضعیت مثلا از قرمز به نارنجی و یا زرد به سبز و کاسته شدن از تعداد فوتی های کرونا است که خود باعث می شود عامه مردم به اهمیت اجرای پروتکل های بهداشتی کمتر توجه کنند

مهرداد اول 3 0 پاسخ 1400/6/30 -21:54

زودتر از اینا میبایست واکسن وارد کنن، تا برای همه تزریق بشه، البته اینا کاسب کرونا هستن، خیلیا به نا حق جریمه شدند به خاطر محدودیت ها. اونایی که میرفتن شمال تفریح بایست اونا جریمه میشدند که نشدند.اما به هر حال با کرونا خوب کاسبی کردن.

صمد اقا 1 0 پاسخ 1400/6/30 -20:42

عین الله باقرزاده

عادل 9 2 پاسخ 1400/6/30 -17:35

تا زه مسافران اربعین با خودشان موج ششم میارند اولشه

ناشناس 1400/6/30 -20:08

مسافران اربعین واکسن زدندند ،مثل مسافران ترکیه اربعین را بهانه قرار نده ،

یکی از مردم 1400/6/30 -21:04

برید بیمارستانها ببینید چه خبره....هفته پیش خودم بیمارستان بودم و بیشتر افراد که کرونا داشتن هر دو دوز واکسن رو زده بودن....درضمن فرد واکسن زده میتونه ناقل باشه

بایرام 2 0 پاسخ 1400/6/30 -17:02

حال بورس را دریابید. خرابه.

مح 4 0 پاسخ 1400/6/30 -17:01

ما که با سند ومدرک ثبت نام کردیم فرمنداری ردکرد البته برای کاری که عجله داشته باشی اینها برنامه ندارن مثلاپدرکسی بمیرد علت مرگ وچرا مرده را می خواهند البته این خود یک پرسه چند روز می خواهد که البته تا ان موقع مرده گندیده شده.البته این هم شده نون دونی برای دولت چون نفت نمی تواند بفروشد از خودمان پول در میاورد

حجت الاسلام پناهیان 17 3 پاسخ 1400/6/30 -16:54

خبر خوش یعنی خلاص شدن از دست آخوندها و سردارها

به منافق 1400/6/30 -19:56

آرزوشو‌ مثل اربابت مسعود رجوی به گور میبری

سید محمد خاتمی (ع) 1400/6/30 -20:06

خیلی پرتی ؟؟؟؟چیزی مصرف می کنی ؟؟؟بگو به امثال تو هم تزریق بشه راحت بشیم والله،تو حال خودتون باشید بقیه به کارشون می رسند

یکی از مردم 1400/6/30 -21:06

گل گفتی دمت گرم ....همین (به منافقها) یادشون رفته رجوی چه خدمتی بهشون کرد که به اینجا رسیدن!!!

مهدی 1400/6/31 -08:22

دعوا نکنید به نظرات رجوع کنید!!!!

محسن 11 1 پاسخ 1400/6/30 -16:12

واقعا چه کاسبی شد این کرونا برای شما... راه کار درست بدید برای قطع زنجیر انتقال یا درست محدود کنید یا جمع کنید این بساط رو

ناشناس 3 3 پاسخ 1400/6/30 -15:48

خواهشمندست ب علت قفل شدن معابر طرح ترافیک را کامل اجرا کنید ۶.۳۰ تا ۱۹ شب .

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks