زندگی پرماجرای یک محیط‌بان از از بیماری و مرگ همسر تا انفجار ماشین و تهدیدهای شکارچیان

«ماه در می‌زند» در تازه‌ترین برنامه خود میزبان روایت محیط‌بانی بود که در زندگی از بیماری و مرگ همسر تا تهدیدهای فراوان از سوی شکارچیان را تجربه کرده بود.

زندگی پرماجرای یک محیط‌بان از از بیماری و مرگ همسر تا انفجار ماشین و تهدیدهای شکارچیان

برنامه تلویزیونی «ماه در می‌زند» ویژه‌برنامه محرم و صفر که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن شبکه دو می‌رود یکشنبه‌شب میزبان اسدالله بوداغی محیط‌بانی بود که به روایت زندگی پرماجرای خود پرداخت.

اسدالله بوداغی در بخشی از روایتش به بیان خطرات شغل محیط‌بانی پرداخت. او با بیان این که یک شکارچی همیشه از محیط‌بان مجهزتر است گفت: شکارچی بالای کوه مستقر است و من باید بروم برای دستگیری او. دوستانش به او خبر می‌دهند و او می‌تواند مستقیم من را هدف قرار دهد.
او در ادامه از وحشتی گفت که یک شکارچی برای خانواده‌اش به وجود آورده بود: من از کار به خانه برگشتم و می‌خواستم غذا بخورم که یک صدای انفجار وحشتناک آمد. یک شکارچی شیشه ماشین من را شکسته و یک نارنجک داخل آن انداخته بود. کل ماشین منفجر شد و اتفاقی افتاد که خانواده‌ام تا چند روز نمی‌توانستند از خانه بیرون بروند.

بوداغی در بخش دیگری از برنامه از معدن‌داری گفت که بستر رودخانه را تصرف کرده و وقتی با شکایت محیط زیست روبه‌رو شده، پیشنهادات رشوه زیادی به او داده بود. او که همسرش را بر اثر سرطان از دست داده، گفت: این آقا وقتی دید من رهایش نمی‌کنم گفت یک آپارتمان در جاده هراز به تو می‌دهم. گفتم خدا را چه کنم. گفت همسرت بیمار است، بهترین دکتر را من سراغ دارم. او را برای درمان می‌فرستم. گفتم با پول کثیفت نمی‌خواهم همسرم درمان شود.

«ماه در می‌‎زند» هر شب از ساعت۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت۱۲ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

47

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • متین
    0

    اسکل بودی قبول نکردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها