کیهان: آملی لاریجانی بدخواهان را سنگ روی یخ کرد


29 شهریور 1400 - 09:39
614811d300d22_614811d300d28
صدور حکم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دبیر جدید مجمع، رسانه‌های زنجیره‌ای و بیگانه را سنگ روی یخ کرد.

روزنامه کیهان درادامه نوشت: 

برخی رسانه‌های وابسته به افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی مانند شرق، همدلی، آرمان، اعتماد، جماران و... به همراه برخی رسانه‌های بیگانه، ظرف چند ماه گذشته به تلویح و تصریح چنین اتکا کرده بودند که آیت‌الله آملی لاریجانی از ریاست مجمع استعفا کرده و یا استعفا خواهد کرد و قصد عزیمت به نجف را دارد. حتی دیروز هم روزنامه‌های آرمان و شرق مجددا ناپرهیزی کردند و روزنامه آرمان تیتر زد؛ «سیدناصر قوامی: به آملی لاریجانی دستور دادند استعفا دهد» و سپس در تیتر اصلی نوشت: خداحافظی صادق لاریجانی با مجمع؟ شرق هم از قول قوامی مدعی شد معلوم نیست آملی لاریجانی از شورای نگهبان استعفا داد یا به او دستور داده شد استعفا دهد.

با این وجود فضاسازی‌های مغرضانه، دیروز آقای آملی لاریجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حکم دبیری مجمع را برای آقای ذوالقدر صادر کرد که در واقع نشانه دروغ بودن رسانه‌های بیگانه و دنباله‌های داخلی آنها بود.

صدور حکم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دبیر جدید مجمع، رسانه‌های زنجیره‌ای و بیگانه را سنگ روی یخ کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

614811d300d22_614811d300d28
29 شهریور 1400 - 09:39

روزنامه کیهان درادامه نوشت: 

برخی رسانه‌های وابسته به افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی مانند شرق، همدلی، آرمان، اعتماد، جماران و... به همراه برخی رسانه‌های بیگانه، ظرف چند ماه گذشته به تلویح و تصریح چنین اتکا کرده بودند که آیت‌الله آملی لاریجانی از ریاست مجمع استعفا کرده و یا استعفا خواهد کرد و قصد عزیمت به نجف را دارد. حتی دیروز هم روزنامه‌های آرمان و شرق مجددا ناپرهیزی کردند و روزنامه آرمان تیتر زد؛ «سیدناصر قوامی: به آملی لاریجانی دستور دادند استعفا دهد» و سپس در تیتر اصلی نوشت: خداحافظی صادق لاریجانی با مجمع؟ شرق هم از قول قوامی مدعی شد معلوم نیست آملی لاریجانی از شورای نگهبان استعفا داد یا به او دستور داده شد استعفا دهد.

با این وجود فضاسازی‌های مغرضانه، دیروز آقای آملی لاریجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حکم دبیری مجمع را برای آقای ذوالقدر صادر کرد که در واقع نشانه دروغ بودن رسانه‌های بیگانه و دنباله‌های داخلی آنها بود.

66

نظرات 22
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ابراهیمی 1 0 پاسخ 1400/6/31 -06:01

نوشته های همگی شما از یک جا نشأت می‌گیرد و آن این است که ولایت پذیریتان به صفر رسیده وهمگی تحت تاثیر رسانه هایی مثل بی بی سی و اینرنشنال و .... هستید که رسانه های دشمن شما هستند و خواسته شان تفرقه بین شما و تسلط پیدا کردن به شماست و بدانید که هر گاه از ولایت جدا شدید کارتان تمام است... باشد که پندپذیر شوید....

ایرانی 0 0 پاسخ 1400/6/29 -19:33

لاریجانی حکم صادر نکرده ! بلکه دستور را اجرا کرده .

محمد 4 1 پاسخ 1400/6/29 -17:38

آقای شریعت ندار برازنده تو ابله ازخود راضی،خجالت بکش، اندازه یابو حالیت نیست، اما به همه چی سرک میکشی و چرت و پرت تحویل مردم میدی. برو با وافورت حال کن، شیره ای احمق......

پرسش علمی 2 1 پاسخ 1400/6/29 -17:16

مگه اینا همه بچه یه بابا نیستن؟ یکیشون آملی لاریجانی، اون یکی اردشیر لاریجانی، یکی لاریجانی خالی و...

ر 3 3 پاسخ 1400/6/29 -16:04

خاندان لاریجانیها نگذاشتند آقای احمدی نژاد ، چهره فقر و محرومیت را از کشور بزداید. شاید انگلیس‌ و صهیونیست‌ها از سالیان دور ، در پرورش امثال خاندان لاریجانیها برنامه ریزی کرده باشند.

علی 9 0 پاسخ 1400/6/29 -14:32

چطوری استعفای آقای رضایی را رهبری پذیرفت اونوقت دبیر مجمع را رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر می کنه!!؟ لطفاً یکی توضیح دهد!

رسا 1 0 پاسخ 1400/6/29 -14:09

احمدی همان اربابت از انگلیس میگفت نه نجف.

علی 1400/6/29 -14:45

خودت متوجه شدی که چی نوشتی!!!!؟

ناشناس 6 2 پاسخ 1400/6/29 -13:48

کیهان کم کم دست و پای خودت هم جمع کن بیچاره، رفتنی هستی دیگه بیکس شدی از کی طرفداری میکنی بعدش لالاجانیها هنوز هستند تا حسابشون پاک بشه خواب دیدی خیره، کجا با این عجله لالاجان!!!!!!!!

ایرانی آباد و آزاد 9 3 پاسخ 1400/6/29 -12:37

این با این سابقه و عقبه و عملکرد شده رئیس مصلحت نظام !!!!! بقیه را حدس بزنید.... نظام از این و احمدی نژاد که جعبه سیاه و مخزن الاسرار هستند بسیار وحشت دارد و چیزی نمی گوید !!!!!

ایرانی 15 2 پاسخ 1400/6/29 -12:30

آقای شریعتمداری از برادران ودولت طالبان بیشتر تیتر بزن تا بیشتر جلب توجه بشی

اکبر دقیق 10 2 پاسخ 1400/6/29 -12:28

حاج حسین! ......ده شب درازه!

نامی 11 2 پاسخ 1400/6/29 -12:21

این حسین شریعتمداربدقیقا جوری توجیه می کنه مانند فریب دادن یک کودک ! یعنی می خواهی بفرماییهیچ مشکل پشت پرده ای نیست ؟ خودتی .

ج 13 0 پاسخ 1400/6/29 -12:17

از طبری چه خبر..

منتقد 11 0 پاسخ 1400/6/29 -12:06

اختلاسگر بزرگ .. اکبر طبری چه شد؟

غریبه 12 2 پاسخ 1400/6/29 -12:02

روزنامه برای نظافت فقط کیهان سردبیر فقط شریعت نداری .... بقیه برن کنار تا باد بیاد

گالیور 8 1 پاسخ 1400/6/29 -11:35

اقای شریعتمداری دیگه سوژه کم میاره، جون مجلس و دولت و...همگی الحمدالله اصولگراهستند. ببینیم ماحراهای گالیور به کجا خواهد کشید

مبسر 19 1 پاسخ 1400/6/29 -11:04

آقای کیهان از طالبان خبر داری یا اندر خواب غفلتی ؟؟

ناشناس 23 3 پاسخ 1400/6/29 -10:42

افول خاندان لاریجانیها نزدیکه اقای شریعتمداری مراقب باش تو هم محو نشی

شهرام.ر 34 4 پاسخ 1400/6/29 -10:36

بیچاره ملتی که سرنوشت آنها در دست افرادی مث املی لاریجانی باشه . مصلحت نظام !!!! کاشکی مصلحت مردم مد نظرتان بود.اونوقت میشد یک نظام مردمی .

شهروند ایرانی 1400/6/29 -12:29

مصلحت نظام؟!!! پس مصلحت مردم چه؟!

دن کیشوت 23 2 پاسخ 1400/6/29 -10:34

جوجه رو آخر پاییز میشمارند آقای کیهان !

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks