فال روزانه جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. زندگی شلوغی دارید و همیشه عجله می‌‌کنید. در سال تولدتان این رویکرد را کنار بگذارید و این سال را با ضرب‌آهنگ ملایمی آغاز کنید. کمی به خودتان فرصت دهید تا به کارهای گذشته فکر کنید و برنامه‌ای درخشان برای آینده بریزید. دوستان و اطرافیان همیشه به شما محبت دا‌شته‌اند، اما قدردان لطف آن‌ها نبوده‌اید. این شرایط باعث شده تا اطرافیان تمایلی برای کمک به شما نداشته باشند. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید بیشتر از همیشه پاسخگوی محبت دوستان باشید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. در اواخر امسال با موقعیتی برای پیشرفت روبه‌رو می‌شوید. برای اینکه از این موقعیت بهترین استفاده را ببرید، از تجربه‌های خود در گذشته بهره بگیرید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به پلی مستحکم تبدیل کنید. رفتارهای ناپسند را در آن طرف این پل بگذارید و با عادت‌های پسندیده به آن‌ سوی پل بروید.

فروردین

برای کاهش اضطراب و نگرانی، به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. محبتی که به همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان دارید دو طرفه است و امروز عشقی متقابل را دریافت خواهید کرد. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. احتمال زیادی وجود دارد که حواس‌ شما به انجام کارهای غیرضروری پرت شود و از کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، عقب بیافتید. وقت با ارزش خود را با خوش‌گذرانی با دوستان و رفقا تلف نکنید.

اردیبهشت

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. می‌خواهید زمانی از روز را در کنار دوستان قدیمی‌تان بگذرانید، اما ممکن است ولخرجی کنید و این دورهمی خرج زیادی روی‌دست‌تان بگذارد. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی ناراحت و عصبانی است. در چنین شرایطی بهتر است که از ایشان دوری کنید و اجازه دهید آب‌ها از آسیاب بیافتد و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان برطرف شود. فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برای‌تان پیش می‌آيد و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.

خرداد

امروز را به انجام کار سختی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید، اختصاص دهید. انجام این کار رضایت خاطر شما را به دنبال خواهد داشت و نگرانی‌های‌تان را از بین می‌برد. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. امروز بخت با شما یار است و اتفاق‌های فرخنده‌ای در زندگی شما می‌افتد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و روز را با شادکامی به پایان برسانید. فرصتی برای رسیدگی به کارهای موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و در اولین فرصت از در عشق و صفا با عشق‌زندگی‌تان وارد شوید.

تیر

با یکی از دوستان قدیمی که دل‌تان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگی‌های‌تان را خاتمه دهید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره ‌می‌گیرند. روحیه‌ای خونگرم و مردم‌دار دارید، به لطف این روحیه، دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.

مرداد

نگاه‌تان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید. نگرانی‌های خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل نکنید. انتقال این نگرانی‌ها چیزی به‌غیر از نگرانی و اضطراب برای ایشان به دنبال ندارد. احساس می‌کنید که اطرافیان رفتار مناسبی با شما ندارند و از این وضعیت ناراحت هستید، اما به خاطر داشته باشید که رفتار نامناسب دیگران، درواقع آینه‌‌ای از رفتار شما است و از آنجایی که شما با اطرافیان رفتار ناپسندی دارید، دیگران نیز به شما احترام نمی‌‌گذارند. در نتیجه اگر به دنبال آبرو و احترام بیشتری می‌گردید، از امروز احترام بیشتری برای اطرافیان قائل شوید و مطمئن باشید که ایشان نیز احترام شما را همیشه حفظ خواهند کرد. به سینه فردی که نیازمند کمک شما است، دست رد نزنید. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک لطف شما را جبران خواهد کرد.

شهریور

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد. فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما به صلاح شماست که دست رد به سینه وی بزنید. مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیمار شده و نیازمند رسیدگی شما است. هر کاری که از دست‌تان برای سلامت ایشان برمی‌آید را انجام دهید تا عشق‌زندگی‌تان هرچه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شود. با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبرو می‌شوید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید. مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند.

مهر

در قضاوت‌های خود شرایط افراد را در نظر نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا اطرافیان زیر تیغ تیز و ناعادلانه قضاوت‌های شما قرار بگیرند. قبل از اینکه این رویکرد ناراحتی اطرافیان را به دنبال داشته باشد، قضاوت‌های ناعادلانه را کنار بگذارید و قبل‌ از هرگونه اظهار نظری در خصوص رفتار دیگران، شرایط آنها را در نظر بگیرید. تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید و احتمال اشتباه شما در این تصمیم وجود دارد، در نتیجه حواس‌تان را حسابی جمع کنید و پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، تصمیمی بگیرید که خیر و صلاح شما و اطرافیان را تضمین کند. انسان ولخرجی هستید و خرج‌‌های شما با دخلتان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. انسان خودرایی هستید و با اطرافیان همکاری نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبدی تبدیل کند. از درِ همکاری با آشنایان وارد شوید و اهمیت بیشتری به حرف بقیه بدهید. دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید. سفری در پیش دارید. از هم اکنون بار سفر ببندید و خودتان را برای مسافرتی خاطره‌انگیز آماده کنید. فرصتی برای مسافرت ایجاد می‌شود، این فرصت را مغتنم بدانید و از این سفر با کوله‌باری از تجربه باز گردید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

آبان

منفی‌بافی را کنار بگذارید و دستاوردهای خود در زندگی را نادیده نگیرید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارت‌های جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارت‌های جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای خیر و مذهبی، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

آذر

اجازه ندهید ترس و هراس جلوی موفقیت و پیشرفت‌ شما را بگیرد. از امروز زندگی را با جسارت بیشتری دنبال کنید و شک نداشته باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. به حرف افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند گوش کنید. احتمال سرقت یکی از اموال با ارزش شما وجود دارد. به نفع شماست که چشم از مال و اموال خود برندارید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از شما درخواستی دارد که از عهده انجام آن ناتوان هستید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمک‌تان می‌آیند. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. قدر زحمت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بدانید و به ایشان ثابت نمایید که از بودن در کنار وی لذت می‌برید.

دی

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. روحیه‌ای خوش‌برخوردی دارید و سخن‌ور خوبی هستید، اما این توانایی‌ها را نادیده می‌گیرید. ادامه این رویکرد نه‌تنها به صلاح شما نیست، بلکه زمینه انزوا و تنهایی شما را نیز فراهم می‌کند. در اولین فرصت از سخن‌وری خود بهره بیشتری بگیرید و در مهمانی‌ها رشته کلام را به دست بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. به لحاظ کاری با مشکلی روبرو خواهید شد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما از این روحیه در انجام کارها بهره نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان قدر توانایی‌های شما را ندانند و آن‌گونه که باید و شاید پیشرفت نکنید. امروز زمان مناسبی است تا خلاقیت بیشتری در کارها انجام دهید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید.

بهمن

امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. یکی از دوستان قدیمی امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد کرد. به صلاح شماست که جانب احتیاط را در کمک به ایشان نگه دارید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد در آینده با مشکل مالی روبرو شوید. برای حل مشکلات اعضای خانواده پیش‌قدم شوید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید. شرایط برای کار و تلاش مهیا است و امروز بیشتر از همیشه کار کنید. زحمتی که امروز می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد.

اسفند

برای حفظ سلامتی‌تان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزان‌تان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌اش برسد و امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. روز شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث شود تا اعضای خانواده به این فکر بیافتند که اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها