آموزش ارز دیجیتال از پایه بصورت گام به گام و رایگان

با افزایش روز به روز محبوبیت ارزهای دیجیتال و پتانسیل درآمد زایی و کسب سودی که این بازار فراهم می کند، تیم والبی اقدام به تهیه دوره های آموزشی کاملی برای یادگیری ارزهای دیجیتال، ترید و سرمایه گذاری کرده است.

آموزش ارز دیجیتال از پایه بصورت گام به گام و رایگان

تیم والبی اقدام به تهیه دوره های آموزشی کاملی برای یادگیری ارزهای دیجیتال، ترید و سرمایه گذاری و دیگر حوزه ها کرده است که بر خلاف دیگران، به صورت کاملا رایگان در اختیار ایرانیان عزیز قرار می دهد. این دوره ها به ترتیب آموزش بلاک چین، بیت کوین، اتریوم، ماینینگ، ترید و سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را شامل میشود شرح این دوره و موضوعات پوشش داده شده را در زیر بخوانید.

دوره رایگان آموزش بلاک چین

اولین چیزی که در خصوص رمزارزها باید بدان پرداخت و یاد گرفت، فناوری بزرگ بلاک چین است که اولین بار توسط بیت کوین مورد استفاده قرار گرفت. به همین خاطر، داشتن دید کامل و صحیح در مورد این تکنولوژی، اهمیت فراوانی دارد چرا که پیش نیاز تمامی آموزش های آتی است. در این مقاله که در سه فصل تهیه شده علاوه بر مفاهیم کلی و نحوه کارکرد و هم چنین کاربردهای آن، یک ویدوئوی آموزشی در قالب موشن گرافیک نیز قرار داده شده که پس از مطالعه آن دیگر نیازی به دیگر مراجع نخواهید داشت.

لینک دوره: https://wallebi.blog/fa/what-is-blockchain

دوره رایگان آموزش بیت کوین

پس از بلاکچین، دوره آموزشی بیت کوین تهیه شده است. این دوره یکی از کامل ترین دوره های موجود در تمامی پکیج های آموزشی است که مجموعا در هفت فصل نوشته شده و تمامی مواردی که در مورد پادشاه رمزارز ها یعنی بیت کوین باید بدانید را به شما آموزش می دهد. یادتان نرود حتما پس از مطالعه این مقاله 20 هزار کلمه ای، نظر خود را در بخش درج دیدگاه (در پایین مقاله) برای ما بنویسید.

لینک دوره: https://wallebi.blog/fa/what-is-bitcoin

دوره رایگان آموزش ماینینگ ارزهای دیجیتال

حتما با کلمه ماین کردن و ماینر آشنا هستید. آموزش بیت کوین بدون آموزش ماینینگ، بسیار ابتدایی است. به همین خاطر در پکیج آموزشی والبی آسیا، دوره ای برای آموزش مفهوم کلی ماینینگ آماده شده. در این دوره نیز هر آنچه که باید بدانید را درخواهید یافت. پیشنهاد ما این است که پیش از تصمیم گیری برای ماین کردن رمزارزها، تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

لینک دوره: https://wallebi.blog/fa/what-is-mining

دوره رایگان آموزش اتریوم

نوبتی هم باشد نوبت اتریوم است که به ملکه ارزهای دیجیتال معروف شده و سال هاست که در مقام دوم رمزارزها از لحاظ سرمایه بازار قرار دارد. مقاله آموزش اتریوم نیز در شش فصل تهیه شده که علاوه بر آموزش اتریوم، مفاهیم مهم و اساسی دیگری نیز مانند قرارداد هوشمند، برنامه های مالی غیرمتمرکز یا دیفای و دیگر مفاهیم اصلی را پوشش داده است.

لینک دوره: https://wallebi.blog/fa/what-is-ethereum

دوره رایگان آموزش جامع سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

حال که با خواندن مقالات گفته شده در بالا متوجه اهمیت ارزهای دیجیتال شده اید، شاید بخواهید سرمایه گذاری را آغاز کنید. ولی مراقب باشید! چرا که سرمایه گذاری امری پیچیده و سخت است که در صورت رعایت نکردن نکات و اصول آن، متحمل ضررهای هنگفت خواهید شد. پس بیایید با خواندن دوره سرمایه گذاری والبی آسیا، مهارت خود را در زمینه سرمایه گذاری، چند برابر کنید. مطمئن هستیم پس از خواندن این مطلب، تمامی سوالات ذهنی شما حل شده و برای سرمایه گذاری، حرفه ای تر برخورد خواهید کرد.

لینک دوره: https://wallebi.blog/fa/cryptocurrency-investing

دوره رایگان آموزش ترید ارزهای دیجیتال

به احتمال زیاد پس از خواندن دوره هایی که در بالا گفته شد، دوست دارید دستی هم در آتش ترید داشته باشید ولی چیزی در مورد آن نمی دانید. مقاله آموزش تریدی که از طرف تیم والبی آسیا تهیه شده، شامل شش فصل است که تمامی موارد الزامی برای ترید را به شما آموزش می دهد. از جمله این موارد می توان به نحوه خواندن نمودار، آشنایی با اندیکاتور های اصلی، نحوه تفسیر نمودار شمعی و حتی انواع ترید اشاره نمود. همچنین انواع سفارش دهی و اصطلاحات ترید نیز در این مقاله به صورت کامل آورده شده است.

برای مشاهده دوره " آموزش ترید ارزهای دیجیتال" کلیک کنید.

لینک دوره: https://wallebi.blog/fa/cryptocurrency-trade

آموزش استاندارد و توکن ERC20

تا کنون مقالاتی که بدان اشاره شد، مقالات ابتدایی و اصلی برای آموزش ارز دیجیتال بودند. با اینحال شما نیاز دارید برای آنکه با دنیای پر تکاپوی رمزارزها راحت تر ارتباط بگیرید، نیاز دارید بدانید ERC20 چیست و چه کاربردی دارد. اصلا نگران نباشید که شاید مفهوم این واژه را متوجه نشوید چرا که در دوره آموزشی والبی آسیا به شیوا ترین و سلیس ترین شیوه، این مفهوم توضیح داده شده است.

لینک دوره: https://wallebi.blog/fa/what-is-the-standard-token-and-erc20

دوره رایگان آشنایی با تریدینگ ویو

اگر پس از مطالعه مقاله آموزش ترید والبی آسیا بخواهید ترید کنید، نیاز دارید نمودار قیمت رمزارزهای مختلف را مشاهده و بررسی نمایید. به همین خاطر باید بدانید چگونه با بهترین سایت ارائه دهنده چارت قیمتی دنیا کار کنید. این که چگونه حساب باز کنید، چگونه اطلاعات قیمتی رمزارز مورد نظر خود را پیدا کنید و حتی اینکه چگونه اندیکاتور های مختلف را روی چارت ها پیاده سازی نمایید، چیزی است که به کامل ترین و جامع ترین صورت در مقاله آموزش تریدینگ ویو بدان پرداخته شده است.

لینک دوره: https://wallebi.blog/fa/tradingview-instruction

همچنین مقاله های بنیادی زیر هم برای مطالعه پیشنهاد می شود:

ارز دیجیتال چیست؟

رمز ارز چیست؟

تتر چیست؟

سخن آخر

اگر بخواهیم به صورت خلاصه وار، شرحی از پکیج آموزشی والبی آسیا ارائه دهیم باید بگوییم تاکنون مقاله های بسیار جامع و مفصل برای شما عزیزان تهیه شده که انتظار داریم پس از مطالعه کامل این دوره، تمامی سوالات ذهنی شما پاسخ داده شود. البته مقالات بعدی نیز در راه است.

والبی، بستری برای رشد در حوزه ارزهای دیجیتال

https://wallebi.blog/fa/

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها