نیمار: دیگر نمی‌دانم چه کار کنم که هواداران برزیل به من احترام بگذارند

ستاره تیم ملی فوتبال برزیل از هموطنانش به خاطر انتقاد از او با وجود کمک به پیروزی سلسائو مقابل پرو ناراحت است.

نیمار: دیگر نمی‌دانم چه کار کنم که هواداران برزیل به من احترام بگذارند

تیم ملی برزیل دور دهم بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی را با پیروزی 2 بر صفر خانگی برابر پرو پشت سر گذاشت که گل دوم این بازی را نیمار به ثمر رساند. با این حال ستاره پاری‌سن‌ژرمن به خاطر درگیری‌هایش با برخی از بازیکنان حریف مورد انتقاد واقع شد و تعدادی از کارشناسان برزیلی هم بازی او را در حد نام و آوازه‌اش ندانستند. نیمار هفته گذشته هم بعد از پیروزی یک بر صفر برزیل مقابل شیلی مورد انتقاد واقع شد و برخی از هواداران در فضای مجازی مدعی شدند که ستاره سابق بارسلونا اضافه وزن دارد.

نیمار در واکنش به این موضوع پس از پیروزی تیمش در شهر رسیفه با بالا زدن لباس خود برای اثبات نداشتن اضافه وزن، گفت: نمی‌دانم بیشتر از این چه کاری باید برای این پیراهن انجام دهم که هواداران به من احترام بگذارند. این انتقادها عادی نیستند. از مدت‌ها قبل شروع به انتقاد از من کرده‌اید، شما خبرنگاران، کارشناسان و دیگران. گاهی اوقات دیگر حتی دلم نمی‌‌خواهد با شما مصاحبه کنم، اما در لحظات مهم من همواره به وظیفه‌ام در قبال تیم عمل کرده‌ام.

رابطه نیمار با هواداران و رسانه‌های برزیلی از یک دهه پیش که برای باشگاه سانتوس توپ می‌زد و یک بازیکن نوجوان بود، فرازونشیب‌هایی داشت و برخی دلیل آن را سبک زندگی بسیار تجملاتی او و حواشی‌اش می‌دانند. با این حال نیمار بامداد امروز (جمعه) شصت‌و‌نهمین گل ملی خود را برای برزیل و دوازدهمین گلش در بازی‌های انتخابی جام جهانی را به ثمر رساند و از این حیث در کشورش رکورددار شد.

برزیل در حال حاضر با 24 امتیاز از هشت بازی و با اختلاف شش امتیازی نسبت به آرژانتین رده دومی، در صدر جدول مرحله انتخابی جام جهانی 2022 آمریکای جنوبی قرار دارد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها