فال روزانه جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که احساس می‌کنید رابطه شما با اطرافیان دچار مشکل شده و مانند سابق نیست. در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود رفاقت بیشتری میان شما و اطرافیان شکل می‌گیرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه خواهید کرد. سال تولدتان زمان عاشقی شماست. اگر مجرد هستید در این سال به دام عشق گرفتار خواهید شد. اگر هم با محبوبی رابطه دارید، این رابطه در سال تولدتان عمق بیشتری پیدا می‌کند و شکوفه عشق و محبت در دل شما و معشوق جوانه می‌زند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و یکی از عاشقانه‌ترین سال‌های زندگیتان را تجربه کنید. در این سال سایه همای سعادت روی سر شما قرار می‌گیرد و با اتفاق‌ فرخنده‌ای روبه‌رو می‌شوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. مدتی است که حجم کارهای شما دوچندان شده و لحظه‌ای برای استراحت و تفریح فرصت پیدا نمی‌کنید. این شرایط در یکی دو ماه آینده نیز ادامه پیدا می‌کند تا به آبان برسید. در این ماه سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. دوستان و آشنایان را در شادی‌های خود سهیم کنید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اهل منزل تجربه نمایید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. عزیز نورسیده‌ای به اعضای خانواده شما اضافه می‌شود و تولد این نوزاد زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. مهارت‌های زیادی ندارید و نبود مهارت و تخصص، جلوی پیشرفت شما را گرفته ‌است، امروز زمان مناسبی است که این وضعیت را خاتمه دهید و با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بردارید و درهای پیشرفت و موفقیت را باز کنید. اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش، زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار بردارد.

اردیبهشت

انسان کینه‌جویی هستید و اجازه داده‌اید نفرت و تنفر جای عشق و محبت را در دل شما بگیرد، ادامه این رویکرد شما را به فرد انتقام‌جویی تبدیل خواهد کرد و کسی به نشست‌‌و‌برخاست با شما علاقه نشان نخواهد داد، در نتیجه از امروز کینه‌جویی را کنار بگذارید و اجازه دهید عشق و محبت، جای کینه و نفرت را در دل شما پر کند. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. از رسیدگی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان به این فکر بیافتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به عشق‌زندگی‌تان محبت نمایید. عازم سفر کاری هستید و به رغم اینکه شرایط برای سفر مهیا نیست، چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه رخت سفر بر تن کنید و مسافرت بروید. اما خطرهای این مسافرت را به جان بخرید و مطمئن باشید که به لحاظ کاری دستاورد مهمی را از این سفر به ارمغان خواهید آورد.

خرداد

شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. انسان صادق و درستکاری هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنار شما دارند و بودن شما در کنار آنها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید. توقع‌های خود از همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کاهش دهید. در غیر این صورت عشق‌زندگی‌تان از رفتار شما دلخور خواهد شد.

تیر

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دست‌تان خارج می‌شود. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. دوستان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و رفقای ناباب را کنار بگذارید. به خودتان وعده داده‌اید که در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان خریدهای زیادی انجام دهید، این وضعیت به لحاظ مالی ممکن است شما را تحت‌فشار قرار دهد، اما نگران نباشید چرا که جای خالی خرج‌های امروز در آینده پُر خواهد شد.

مرداد

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، اما اگر صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهد شد. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را خراب کند و از هرگونه رفتار ناپسند خودداری نمایید. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

شهریور

قصد شرکت در آزمون مهمی را دارید و حسابی مضطرب و نگران هستید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که سالم و سلامت راهی این آزمون خواهید شد و سربلند و خوشحال از این آزمون بیرون می‌آیید. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. مهمانی بزرگی ترتیب‌داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت. فکری به حال سرووضع‌تان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. در کارها صداقت پیشه کنید و مطمئن باشید مزد راستگویی و درستکاری خود را دریافت خواهید کرد. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاش‌های شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. یکه‌وتنها برای حل مشکلات اقدام نکنید و مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را با همکاری همسر یا عشق‌زندگی‌تان پشت‌سر بگذارید.

مهر

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. دوستی قدیمی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز نصحیت‌هایی را برای افزایش درآمد در اختیار شما می‌گذارد، این نصیحت‌ها را انجام دهید و به لطف توصیه‌های این دوست، شرایط را برای افزایش درآمد مهیا سازید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز عشق‌بی‌پایانش را به پای شما می‌ریزد. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهای‌تان روبرو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی‌تان اضافه کنید. روزمرگی‌های زندگی شما را حسابی خسته و افسرده کرده و به اندازه‌ای درگیر کارهای روزانه می‌شوید که فرصتی برای خودتان پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی بیشتر شما را فراهم کند، امروز مهارت‌های مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و با اولویت‌‌بندی کارها، در میان حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی، وقتی برای خودتان پیدا کنید.

آبان

جادوی خنده را دست‌کم نگیرید و روز را با خوشحالی و لبخند به پایان برسانید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و به لحاظ روحی به آرامش می‌رسید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به‌گونه‌ای خرج کنید با گرفتاری‌های مالی روبه‌رو نشوید. زمان آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و فکری به حال درمان افسردگی‌تان بردارید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید. روزی همراه با عشق و محبت را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان سپری می‌کنید.

آذر

کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید.

دی

مشکلی بزرگ امروز سر راه‌تان قرار می‌گیرد، اما اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند. اندوه گذشته را نخورید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز و فرودهای زیادی دارد و شما هم در نهایت روی خوش زندگی را خواهید دید. اعضای خانواده امروز برای کمک به شما آستین بالا می‌زنند. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد. به خودتان قول بدهید که کمتر سخن بگویید و پرحرفی را کنار بگذارید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب پول خود باشید. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید.

بهمن

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. با انجام کاری هیجان‌انگیز و مفرح، زمینه شادی اعضای منزل را فراهم کنید. روز خوبی برای پیشرفت در کار و تحصیل انتظار شما را می‌کشد. اجازه ندهید مشکلات و ناراحتی‌ها به شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده بر سختی‌ها غلبه کنید. کارها را در زمان مقرر انجام نمی‌دهید و برای انجام کارهای مهم امروز‌و‌فردا می‌کنید، ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت با انجام‌دادن به‌موقع کارها و زمان‌بندی دقیق هموار می‌شود. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان همانند سابق شما را دوست ندارد، اما این احساس شما کاملاً نادرست است و امروز عشق‌زندگی‌تان جام وجود شما را از محبت لبریز خواهد کرد.

اسفند

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنین‌تان تعادل برقرار کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، به صلاح شما است که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. شرایطی برای مهمانی و دورهم جمع‌کردن دوستان و آشنایان مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. روز خوبی را برای آغاز تجارت و کسب‌و‌کاری جدید آغاز کرده‌اید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید و دیدارها را تازه کنید. در دید و بازدید با دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید و انرژی از دست رفته خود را باز یابید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها