افزایش شدید میزان فوتی‌ های کرونایی در آبادان

استاندار خوزستان گفت: میزان بستری در آبادان زیاد شده و میزان فوتی هم افزایش شدیدی پیدا کرده و متأسفانه امکانات کمی هم وجود دارد.

افزایش شدید میزان فوتی‌ های کرونایی در آبادان

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در همه عرصه‌ ها بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی بوده، هست و خواهد بود، افزود: در عرصه دفاع مقدس، سازندگی و عمران، کارهای فرهنگی و اجتماعی سپاه حضور پررنگی داشته است؛ در خوزستان هم سپاه در تنش آبی، در زمینه مبارزه و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس در صف مقدم بودند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امروز خوشحالم که با تصمیمات خوب سپاه شاهد به‌کارگیری دوباره بیمارستان طالقانی در اهواز هستیم.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: بحث بیمارستان شفا در سفر رئیس جمهور تأکید بسیاری شده بود که کاری کنیم تا در کنار بیمارستان طالقانی اهواز و حوزه پزشکی آبادان شاهد افزایش زیرساخت‌های بهداشت و درمان باشند.

وی با تقدیر از فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور و بهداری این فرماندهی خبر داد: همچنین تقاضای کمک به علوم پزشکی آبادان را دارم که میزان بستری آنجا زیاد، میزان فوتی هم افزایش شدیدی پیدا کرده و متأسفانه امکانات کمی هم دارند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه افزایش تجهیزات و پرداخت حقوق پرسنلی نیز باید به صورت ویژه پیگیری و اقدام شود، بیان کرد: احیا و قدرت یابی مجدد طرح شهید سردار سلیمانی که زنجیره را قطع می‌کند، یکی از مهمترین راهکارهای مبارزه با شیوع بیشتر ویروس است؛ این طرح علاوه بر شناسایی بیماران رهگیری اطرافیان بیماران و نگهداری و حفاظت از افراد مسن و زمینه دار را هم انجام می‌دهد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه افزایش واکسیناسیون برای عموم مردم از دیگر راهکارهای مفید است، ادامه داد: خوزستان محل تجارت عمومی کشور ایران است و روزانه یک هزار کامیون در این استان تردد دارند؛ همچنین تعداد زیادی مسافر خارجی، مراودات زائران و تاجران را هم از مرزها دارد که با توجه به این شرایط مستعد انتقال ویروس از داخل و خارج است.

وی تأکید کرد: استان خوزستان را باید ملت ایران حساب کرد که محل حضور مسافران داخلی و خارجی بسیاری است و باید واکسن بسیاری به آن اختصاص دهند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تمام مردم باید از حضور در اجتماعات خودداری کنند، یادآور شد: در کنار همه این مسائل و همچنین افزوده شدن زیرساخت‌های بهداشت و درمان در خوزستان مردم هم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ همچنین این نکته از سوی افرادی که واکسینه شده‌اند باید مدنظر باشد.

این آئین با حضور سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه کشور، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه کشور، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها