خبرفوری بررسی می کند

مسکن، دربرگیرنده بخش بزرگی از سبد هزینه خانواده ایرانی / خانه‌های ایرانی، گران‌تر از میانگین جهانی!

بررسی سبد هزینه خانوار ایرانی نشان می‌دهد آنها بخش اعظمی از درآمد خود را صرف مسکن می‌کنند. تمامی آمارها نشان می‌دهد هزینه مسکن در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر بالا و کمرشکن است.

مسکن، دربرگیرنده بخش بزرگی از سبد هزینه خانواده ایرانی / خانه‌های ایرانی، گران‌تر از میانگین جهانی!

گزارشی درباره مسکن را در فایل صوتی زیر بشنوید و نظر بدهید.

منبع: خبرفوری

66

حجم ویدیو: 8.12M | مدت زمان ویدیو: 00:02:48 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ذوالقرنین
    0

    تا زمانیکه قیمت مصالح به قبل بر نگردد ودولت زمین رایگان در اختیار باز نشسته وکارگر وکارمندش نگذارد این مشکل باقی است متاسفانه در پای حکومت در رانت مسکن وخودرو جهانی شده .

  • نیما
    0

    فقط مسکن نیست که گران تر از میانگین جهانی است در ولایت اسلامی رویایی که سال ۵۷ قولش را داده بوده اند با توجه به متوسط در امد مردم ، هزینه زندگی بیش از تمام جهان است . البته رویای حکومت مورد نظر اخوندها برای خودشان به واقعیت پیوسته و حجره های نمور آنها در مدارس علمیه به ویلاهای لواسان و پنت هاوس های شمال تهران انتقال پیدا کرده و الاغ انها که برای رفتن به مجالس روضه خوانی استفاده می شد تبدیل به ماشین های چند ملیاردی همرا با چند بادیگارد شده است آیا این شرائط همان مدینه فاضله برای اخوند ها و جهنم برای مردم گناهکار نیست .

    نظرات شما -
    • انسانم ارزوست
      0

      درود بر شرفت که حرف دل ۸۰ میلیون ایرانی را به خوبی و به شیوایی بیان کردی،هم وطن عزیزم

  • بهروز ترکه
    0

    اوضاع مسکن خیتته؛ خیت.آقای رئیسی این قول میلیون واحد مسکونی چیه داری میدی؟ چرا مشاوران درجه ۳ انتخاب میکنی؟ اون چیزی که قولش دادی غیییییییر ممکنه!مردم بینوا را در رویا نبر

  • سید حسین
    0

    اوضاع اقتصادی ایران خیلی خراب است هیچ کاری نمی شود کرد. جنگ و اختلاف و دشمن تراشی نتایجش را به ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران نشان می دهد باز هم منتظر باشید.

  • مسعود
    0

    قیمت مصالح و زمین و غیره همه گران است و در قیمت مسکن تاثیر داره ولی از همه بد تر واسطه ها و مخصوصا بنگاه املاک که مثل قارچ همه جا هستند باعث گرانی ملک مخصوصاً اجاره خانه میشوند شغل بنگاه املاک شغل بدون دردسر و بدون سرمایه و پر درآمد به نظر من باید بنگاه های املاک را سر و سامان داد

  • مسعود
    0

    تا زمانیکه این بنگاه ها و واسطه های بی‌وجدان هستند وضع مسکن همینه

  • کاربر ناشناس
    0

    کاش فقط مسکن بود!!! مردم دارند سوءتغذیه میگیرند، خوراک از همه چیز مهمتره، انسان به خوراک بند، اصلا هیچ میوه ای زیر ده پانزده هزار تومان در بازار نیست واقعا باید چکار کنیم با این گرانی و در امدهای کم؟

  • لبب
    0

    دلالی اخوندا

  • ایرانیان آزاد
    0

    ‌حضور رئیس جمهور در بین زاغه‌نشینان منطقه مرادآباد چابهار/ گفت‌وگوی صمیمانه "آقای رئیسی" با کپرنشینان / دستور ساماندهی منطقه صادر شد

    نظرات شما -
    • تیرشیش کبلاقا
      0

      این کارها همه چرته

  • رضا
    0

    این مردمی که هی آیه یاس میخوانند و منفی بافی وتاریک نمایی فوبیسمی میکنند نمیفهمندکه:اصلاهمین امکانات گسترده فعلی دراختیارشان،قبلا که نبود!!امابعدا مهیا وتوزیع شد ۱۰سال پیش،نه اتحادمنطقه ای باچین وروسیه بود۲۰سال پیش نه خطوط وسیع مترو وبی آرتی بود ۱۰سال پیش نه آن۴میلیون ساختمان ومسکن مهراحمدی نژاد درکل کشور بود ۳۰سال پیش نه صنعت موشک دفاعی بود ۲۰سال پیش نه صنعت فضایی و پزشکی سلولی بود ۲۵سال پیش نه اتومبیل ملی و انبوه سازی خودرو بود ۲۰سال پیش نه موبایل ارزان دسترس مردم بود ۲۵سال پیش نه اینهمه جاده و بزرگراه و تونل و پل و خطوط ریلی قطار بود ۲۰سال پیش نه اینهمه تاسیسات پالایشگاهی وعسلویه و گازرسانی بود و... همه اینها چطور مهیا شد و برسفره کشور رسید؟؟ بقیه نداشته های فعلی هم درآینده حتما خواهد رسید. ☆این قول قوی خدادرقرآن است:{بدانید خدا روزی رسان مخلوقات است و دراین کارش صاحب قوت است}. ♡والسلام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها