اقامت در هتل های خیابان های منتهی به حرم امام رضا علیه السلام

اگر قصد سفر به مشهد را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌ های مشهد که در چهار خیابان اصلی منتهی به حرم قرار دارند بیشتر آشنا شوید.

اقامت در هتل های خیابان های منتهی به حرم امام رضا علیه السلام

اگر قصد سفر به مشهد را دارید اما هنوز بابت انتخاب هتل محل اقامتتان تصمیمی نگرفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌ های مشهد که در چهار خیابان اصلی منتهی به حرم قرار دارند بیشتر آشنا شوید. این هتل‌ها اغلب در رده هتل‌های 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان‌های 3 ستاره قرار می‌گیرند و به سبب خدمات و امکانات بی‌نظیری که به میهمانان خود ارائه می‌دهند از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد نیز به شمار می‌روند.

خیابان امام رضا (ع)

خیابان امام رضا (ع) اصلی‌ترین و مهم‌ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا می‌باشد که از یک سمت به پایانه اتوبوسرانی مشهد و از سمت دیگر به ورودی باب الرضا می‌رسد. اغلب هتل‌های مشهد به سبب دسترسی مناسب به حرم، وسایل حمل و نقل عمومی و پایانه اتوبوسرانی بین شهری در این خیابان قرار گرفته‌اند. با اقامت در هتل‌های 5 ستاره مشهد‌ علی الخصوص هتل‌های خیابان امام رضا دغدغه‌ای بابت دسترسی به حرم نخواهید داشت؛ چرا که این‌ هتل‌ها یا در فاصله کمی از حرم قرار گرفته‌اند یا اگر هم فاصله زیادی تا حرم داشته باشند دارای سرویس حرم می‌باشند. هتل‌های 4 ستاره این خیابان نیز غالباً در نزدیکی فلکه آب قرار دارند. اگر در یکی از هتل‌های خیابان امام رضا اقامت داشتید می‌توانید برای خرید به بازار رضا مراجعه نمایید.

• هتل‌های 5 ستاره خیابان امام رضا: درویشی، قصر طلایی، بین‌المللی قصر و الماس 2

• هتل‌های 4 ستاره خیابان امام رضا: جواد، الماس 1، رز درویشی، الماس نوین، فردوس

خیابان شیراز ی

خیابان شیرازی مشهد از دیگر خیابان‌های منتهی به حرم مشهد است. این خیابان از یک سمت به ورودی شیخ طوسی و از سمت دیگر به خیابان شهید هاشمی نژاد می‌رسد. هر چند که تعداد هتل‌های خیابان شیرازی، قابل مقایسه با خیابان امام رضا نیست و به مراتب کمتر است با این حال، خیابان شیرازی مشهد پس از بلوار امام رضا، بیشترین هتل‌ را در میان خیابان‌های منتهی به حرم داراست. با اقامت در هتل‌های این خیابان می‌توانید برای خرید به بازار سرشور و مراکز خرید موجود در این خیابان مراجعه کنید. لازم به ذکر است که آرامگاه نادر شاه افشار نیز در این خیابان قرار دارد. لازم به ذکر است که هتل نگین پاسارگاد مشهد که گران‌ترین هتل در میان هتل های چهار ستاره مشهد می‌باشد در این خیابان قرار دارد.

• هتل‌های 5 ستاره خیابان شیرازی: مدینه الرضا

• هتل‌های 4 ستاره خیابان شیرازی: نگین پاسارگاد، توس

• هتل آپارتمان‌های 3 ستاره خیابان شیرازی: امید

خیابان طبرسی مشهد

خیابان طبرسی مشهد در بخش شمالی حرم امام رضا قرار دارد و بر خلاف سایر خیابان‌های منتهی به حرم، هتل مشهور و نامی در این خیابان وجود ندارد. خیابان طبرسی از یک سمت به حرم امام رضا و از سمت دیگر به خیابان التیمور پنجتن می‌رسد. اگر قصد سفر با قطار به شهر مشهد را دارید باید بدانید که ایستگاه راه آهن مشهد در فاصله بسیار کمی از این خیابان واقع شده است. ورودی خیابان طبرسی با نام مسیر شمالی، پشت سر مبارک و ورودی پارکینگ شماره ۴ نیز شناخته می‌شود. پس از داخل شدن از ورودی شیخ طبرسی و عبور از مبادی ورودی، از طریق بست شیخ طبرسی وارد صحن انقلاب خواهید شد و از مسیر بست شیخ طوسی، صحن جمهوری اسلامی، کفشداری ۱۶ برای آقایان و ۱۷ مخصوص خواهران، رواق دارالولایه می‌توانید خود را به ضریح مبارک برسانید. اگر هتل محل اقامتتان در این خیابان قرار داشت برای خرید سوغاتی می‌توانید به مراکز خرید و فروشگاه‌های موجود در این خیابان مراجعه نمایید.

خیابان نواب صفوی

خیابان نواب صفوی مشهد در بخش شرقی حرم امام رضا واقع شده است و از یک سمت به ورودی شیخ حر عاملی و از سمت دیگر به تقاطع بلوار وحدت می‌رسد. این خیابان دسترسی مناسبی به بازار رضا، مراکز خرید اطراف میدان شهریور دارد و علاوه برآن‌ها در خود این خیابان نیز مراکز خرید بزرگی وجود دارد. لازم به ذکر است که هتل قصرالضیافه که نزدیک‌ترین و گران‌ترین هتل در میان هتل های پنج ستاره مشهد در داخل این خیابان قرار دارد. از محبوب‌ترین هتل‌های موجود در این خیابان می‌توان به هتل‌های زیر اشاره نمود:

• هتل 5 ستاره خیابان شهید نواب صفوی مشهد: قصرالضیافه

• هتل آپارتمان‌های خیابان شهید نواب صفوی مشهد: آرمان، حیات شرق

تراپنر

تمامی هتل‌هایی ذکر شده‌ در بالا از محبوب‌ترین هتل‌های شهر مشهد می‌باشند که با توجه به سطح هتل و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهند، هزینه بسیاری از مسافران دریافت می‌نمایند. اگر به دنبال اقامت در یک هتل با کیفیت و تجربه‌ای تکرار نشدنی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در یکی از هتل‌های ذکر شده اقامت گزینید. اگر هم در سفر به مشهد محدودیت مالی دارید و فکر می‌کنید از پس اقامت در چنین هتل‌های گران قیمتی بر نمی‌آیید لازم نیست نگران نباشید. برای یافتن هتل‌های ارزانتر و به صرفه‌تر می‌توانید به سایت تراپنر مراجعه نموده و هتل متناسب با بودجه خود را بیابید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها