رئیس پلیس استان:

۳۵۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان بوشهر کشف شد

رئیس پلیس بوشهر از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۳۵۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

۳۵۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان بوشهر کشف شد

سردار حیدر سوسنی اظهار داشت: برخورد قاطع با مخلان اقتصادی از دیگر اولویت‌ های پلیس است که در این راستا همکاری مردم ستودنی است.

رئیس پلیس استان بوشهر از منهدم شدن باند سوداگران مرگ در استان خبر داد و تصریح کرد: در یک عملیات هماهنگ، با تلاش شبانه‌ روزی و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر، ‌محموله بزرگ مواد مخدر که از مرزهای شرقی به‌ صورت قاچاق وارد و به استان‌های جنوبی در حال انتقال بود، شناسایی و موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تلاش‌ های شبانه‌روزی مخفیگاه قاچاقچیان در بوشهر شناسایی شد.

وی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان، 350 کیلو گرم تریاک کشف شد و در این رابطه 2 دستگاه خودرو سواری توقیف و 2 نفر از سوداگران مرگ دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سوسنی با بیان اینکه استان بوشهر برای فعالیت قاچاقچیان نا امن است، خاطر‌نشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر در استان بوشهر به‌ صورت فعالیت اجتماعی تبدیل شده و همه قشرهای مردم در برخورد با باند و قاچاقچیان مواد مخدر با پلیس همکاری و تعامل دارند.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها