نماینده مردم میانه در مجلس:

وزرای پیشنهادی دولت، فهرست اموال خود را پیش از رأی اعتماد به مجلس ارائه دهند

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است وزرای پیشنهادی دولت فهرست اموال و دارایی خود را پیش از رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.

وزرای پیشنهادی دولت، فهرست اموال خود را پیش از رأی اعتماد به مجلس ارائه دهند

سید مرتضی حسینی در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه 3 شهریور ماه) طی تذکری شفاهی، گفت: بارها گفته شده که کمیسیون‌ها فقط باید تحصیلات و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت را بررسی و با اسناد بالادستی تطبیق دهند و گزارش آن را در صحن علنی مجلس قرائت کنند اما نباید نظر خود را درباره آنان بیان کنند.

وی بیان کرد: همچنین برخی از موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی دولت برای اثبات دیدگاه‌های خود، همه موضوعات را به رهبر معظم انقلاب نسبت می‌دهند که این کار به مصلحت نیست و اگر در آینده در عملکرد برخی از وزرا مشکل پیش بیاید، جفا به بیانات است و همه ما باید در اظهارات خود دقت عمل داشته باشیم.

نماینده مردم میانه در مجلس تأکید کرد: تقاضای بنده از وزرای پیشنهادی دولت آن است که قبل از رأی اعتماد، فهرست اموال و دارایی خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: هیچ‌گاه نظر کمیسیون‌ها مبنای ارزیابی نبوده و قطعاً تصمیم نهایی درباره وزرای پیشنهادی دولت را نمایندگان مجلس با رأی خود می‌گیرند و امروز هم نمایندگان هستند که صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت را تعیین می‌کنند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها