فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی شهریور ماه سال ۱۴۰۰

بر اساس اعلام وظیفه عمومی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ باید در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی شهریور ماه سال ۱۴۰۰

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده‌اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ این دسته از مشمولان می‌بایست روز دوشنبه یکم شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است؛ مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تأهل، گواهی فوت والدین، جانبازان، خانواده درجه یک شهدا و وسایل شخصی را به همراه خود داشته باشند.

همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری ، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه غربالگری قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است؛ عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

این سازمان در این اطلاعیه متذکر شده است که متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها