نماینده مردم چابهار در مجلس:

برخی صحبت‌های نمکی دهن‌کجی به مردم است/ آقای مخبر چرا تولید ۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا عملیاتی نشد؟/ روی زخم مردم نمک نپاشید!

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای مخبر به مردم توضیح دهد چرا صحبت‌هایش در خصوص تولید واکسن اجرایی و محقق نشد زیرا این حق مردم است بدانند چه چیزی اتفاق افتاده است.

برخی صحبت‌های نمکی دهن‌کجی به مردم است/ آقای مخبر چرا تولید ۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا عملیاتی نشد؟/ روی زخم مردم نمک نپاشید!

معین‌الدین سعیدی درباره اینکه در یکی از کتب درسی گفته شده ایران جزو کشورهای برتر در مبارزه با بیماری پاندمی کرونا است در صورتی که آمار جان‌باختگان چیزی دیگری می‌گوید، گفت: معتقدم بعضی از اظهارنظرها نمک بر روی زخم مردم می‌پاشد؛ وزارت آموزش و پرورش در کتاب اجتماعی پایه نهم نوشته است کشور ما جزء کشورهای برتر در مقابله با بیماری کرونا است در حالی‌که ما بیشترین کشته‌ها را داریم.

وی تاکید کرد: مدیریت مفتضح وزارت بهداشت در تامین واکسیناسیون و مقابله با بیماری کرونا باعث شده است خانواده‌های بسیاری عزادار شوند.

نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم نشان کرد: آقایانی که چنین تعابیری را به کار می‌برند آیا نمی‌دانند چه تاثیر منفی روی کسانی دارند که عزیزان خودشان را در این پاندمی از دست داده‌اند؟ من فکر می‌کنم اگر نمی‌توانیم مایه آرامش مردم باشیم، حداقل اینگونه نمک بر روی زخم شان نباشیم!

وی ادامه داد: شاهد هستیم معاون وزیر بهداشت می‌گوید اگر مدیریت ما نبود امروز تعداد کشته‌های ما بیشتر از هند می‌شد یا آقای نمکی هم چنین حرفی را به طریقی دیگر عنوان می‌کند. حرف‌های این دو مانند حرف‌های دروازه‌بان تیمی است که می‌گوید اگر من نبودم به جای ۲۷ گل ۱۵۰ گل می‌خوردید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنین صحبت‌هایی واقعا دهن‌کجی آشکار به مردم است، کاش مسئولین حوزه سلامت به جای اینکه چنین تعابیری به کار ببرند یک مقداری سعی می‌کردند پاسخگویی مدیریت مفتضح و خودشان باشند.

انتقادات تند یک نماینده از نمکی /آقای مخبر چرا تولید ۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا عملیاتی نشد؟ /روی زخم مردم نمک نپاشید!

سعیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه محمد مخبر زمانی قول داد ما تولید واکسن انبوه کرونا را داشته باشیم اما امروز پاسخگوی حرف‌های گذشته خود نیست آیا نباید کسی که در جایگاه معاون اولی رئیس جمهور قرار گرفته نسبت به عملکرد خودش در چنین مسئله مهمی پاسخگو باشد آن هم در شرایطی که تعداد کشته‌های ما از بیماری کرونا روز به روز بیشتر می‌شود، عنوان کرد : آقای مخبر زمانی گفتند تا پایان تیر ۲۰ میلیون دوز و تا پایان شهریور ۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا تولید می‌کنیم اما بعدها مشخص شد که چنین توانمندی وجود ندارد.

وی تأکید کرد: حداقل انتظار این است ایشان که امروز در یک جایگاه متفاوتی هستند، بیایند توضیح دهند چرا این اتفاقات نیفتاده است؟ چرا وعده‌های‌شان عملیاتی و اجرایی نشده است؟ چرا ما فرصت‌هایمان را از دست دادیم؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر پایه همین آماری که آقایان داده و می‌دهند واردات واکسن اتفاق نیفتاد و مشاهده کردیم میزان کشته‌های ما بر اساس آمار رسمی ۱۰۰ هزار نفر است که من فکر می‌کنم اگر این آمار را واقعی‌سازی کنیم، حداقل دو برابر میزانی است که اعلام می‌شود!

وی تاکید کرد: جناب آقای مخبر و کسانی که سخن از خودکفایی در صنعت واکسن می زدند و حتی بحث واردات واکسن را آن‌گونه مطرح می‌کردند حداقل تا این اندازه برای مردم احترام قائل باشند که بیایند توضیح دهند دلیل عدم اجرای تعهدات‌شان چیست.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 75
  • چپقی
    0

    آقا برکت سلام خوبی بلا گرفته می گم واکسن هات چی شد می خواستی معاون بشی دروغ گفتی خدات اژت نگذره

  • ناشناس
    0

    اگر قانونی وجود داشت بدون تعارف و زدوبند تمامی قاتلین مردم بی گناه باید تقاص پس میدادند.

  • هادی
    0

    نماینده بیسواد تحریم ها وفشارهای دشمنان بر کشور را درنظر بگیربعد ببین ایران بهترین کشور مبارزه با کرونا است

  • سید هرندی
    0

    دست از سر نمکی بردارید ایشان مترسکی بیش نیست سال قبل دستور عدم واردات واکسن صادر شد. نصر من الله و فتح قریب

  • ناشناس
    0

    شما به عنوان نماینده مجلس در هنگام رای اعتماد باید از آقای رئیسی توضیح بخواهید که چرا فردی که چنین خلف وعده بزرگی انجام داده که تبعات آن جان صدها هموطن در روز می باشد را معاون اول انتخاب نموده و باید از وزیر پیشنهادی بهداشت نیز سئوال شود را ذیل نامه ای را امضا نموده که جلوی واردات واکسن گرفته شود و عملا برکت بدون رقیب شود

  • lln
    0

    آقل مشارکت وندیدی مهم پست معاون اولییه

  • hadad
    0

    اشتباه در تصمیم سازی و تصمیم گیری را هم اگر بپذیرم، یک مسئله ذهنم را مشغول کرده است. چرا وقتی موسساتی مانند رازی و پاستور داریم که تجربه کار را دارند، باید ارز و امکانات فراوان را به برکت دهیم تا بقول خودشان واکسن سازی را از روی خاک اغاز کنند؟ جز رانت چیز دیگری هست؟

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه خدایی بیاندیشیم می بایست تمام اوناکه که ازابتدا درستاد کرونا بودند واونا که حرف ازتولید واکسن داخل زدندومسبب گسترش کرونا درکشور شدند وجان عده زیادی رااز تن جدا کردنددریک دادگاه عادلانه جوابگوباشند

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا حرف درستی زدی ولی کی تو این مملکت پاسخگو بوده که اینها باشند

  • مخبر
    0

    حرف های مسئولین حکومت براساس دذوغ پایه ریزی شده است. هواپیما را زدند تکذیب کردند. انتقام سخت یه نفر سردرد گرفت. دستگاه تشخیص در خیابان با دوربین دروغ از آب در آمد. مخبر واکسن تولید کرد میلیاردها دلار با فشار از دولت پول گرفت چه شد تقلبی شد. بدبخت مردم. نفت را دادند نصراله برد به لبنان.

  • دبهل
    0

    حتما مخبر فایزر زده خیالش جمع لست مردم به جهنم ِِحرف مفت میزنند .روضه بیخود.

  • للک
    0

    مخبر هم یکی ازپازلهای جنایت برعلیه مردم ایرانه پازلهای اصلی کسان دیگرند. مردم از خون عزیزانشون نمی گذرند

  • مهدی
    0

    دروغ در این کشور برای دروغگویان برکت دارد و خود و خانوادهاشان در برکت غوطه ور هستند اینده کشور ا با این وزیران و معاون چه خواهد شد !

  • علی اکبر
    0

    جناب نماینده دیواری از دیوار وزیر کوتاهتر پیدا نکردی ؟ همه میدونند در مورد واکسن وزیر هیچ کاره ست ، برو بالاااااااا !

  • قاضی
    0

    نهادهای نظارتی وجدانهای بیدار جوامع هستند .در ایران تنها خوبیت که کارگزاران حکومتی دارند بی وجدانیست.

  • کلاغ پر
    0

    دوستان عزیز هنوز متوجه نشدید که ملاک برتری وپیشرفت درایران شعور نیست بلکه شعار هست نمونه خواستید اهان مخبر معاون اول که منتصب جناب دکتر ایت الله رییسی است ---دیر نشده برکنارش کنید تا مردم حداقل در ظاهر هم شده بگن اینه رییس جمهور منتخب ونوددرصدی

  • کسری
    0

    درودبرشرف این نماینده. چرا درمملکتی که داعیه اخلاق مداری دارد مدیران آن گوی دروغ ودروغ پردازی را ازیکدیگر می ربایند. نه تنها تاریخ بلکه مردم ایران در۱۴۰۰ بر ناکارآمدی شما درتامین واکسن واشاعه بیماری کرونا ومرگ تلخ مردم صحه خواهندگذاشت ونیازی به تخیلات حاکم در کتاب‌های آموزشی نیست.... قابل توجه نمکی ومخبر

  • هما
    0

    بقول احمد مهرانفر در فیلم خجالت نکش ، ما میتوانیم !

  • کاربر
    0

    الان یکماهه متولدین ۴۷ به پایین و دارن واکسینه میکنن پس بقیه چی میشن قراره چندهزار نفر دیگه بمیرن؟

  • بی واکسن
    0

    توضیح ندارد ، مهم پول های کلانی است که بابت هیچ به جیب ها رفت . با یه میز و ۴ تا سرنگ و دو جفت دمپایی و چند تا اتیکت و ۴ تا شیشه خالی پنی سیلین هم رفع و رجوع شد

  • ناشناس
    0

    خدا نگذره ازشون که وقتی این کاره نبودن الکی وعده تولید دادن و واردات رو با تاخییر انجام دادن این وضعیت کشور شد

  • راد
    0

    اقای مخبر پس کو سوپر مارکت های واکسن ؟ تو که دستمزد دروغ هایت را گرفتی ومردم هم در عذاب دروغ های تو !!!

  • شهروند۱
    0

    بازهم درود بر شما که شجاعت دارید ، اما نمایندگان بدانید این خیانت شما در تاریخ در خصوص عدم پیگیری قانونی و قضایی مزدورانیکه فقط بخاطر پول امروز شاهد عزاداری خانوادهای هستند ثبت خواهد شد ، آقای مخبر و وزیر بهداشت با دروغگویی و خیانت باعث بانی این مصیبت ها هستید باز خدایی هست که انتقام این خانوادهها را از خانواده و فرزندان شما بگیرد ، آه مظلومین بزودی دامن گیر خانوادهاتون میشود ، فکر کردید با واکسن فایزر که زدید از دست خدا پنهان میشوید ؟ کجایند علمای دینی که با کوچکترین مسئله بی حجابی اطلاعیه ها و دستور راهپیمایی صادر میکردن ، پس جان عزیزان هموطن برای شما ارزشی ندارد ! !!

  • .
    0

    جمهوری اسلامی یعنی تبلیغات و وعده های سر خرمن

  • ناشناس
    0

    واکسنش برای مردم نون نداشت ولی برای آقا برکت آب داشت،شد معاون اول.

    نظرات شما -
    • مراد
      0

      این ضرب المثل را برعکس گفتی ،اگر برای مردم اب نداشت برای مخبر که نون داشت

  • ایرانی
    0

    دادش شما هم دلسوز مردم نیستی . حتما فرد مورد نظر حزبتان در بین کاندیداهای معرفی شده برای تصدی وزراتخانه ها نیست ، چون مخبر معاون رئیس جمهورشده میخواهید به رئیس جمهور فشار بیاورید و افراد مورد نظرتان را به او تحمیل کنید . این صد یا دویست هزار نفر فوتی از شروع بیماری تا کنون از دست رفته اند تا الان کجا بودی برادر که ناگهان متوجه اوضاع و خیم شده ای . حنایتان رنگی ندارد . از شما میخو اهیم ضمن پیگیری تهیه واکسن برای مردم نه فقط بخاطر منافع جناحتان در خصوص فرهنگ مردم هم کاری بکنید .بیش از نیمی از مردم بدون ماسک تردد می کنند ، تا بحث تعطیلات پیش می آید خیلی ها اکزوز میترکونن تا زود تر برسن شمال . وخامت اوضاع کنونی بیشتر بخاطر عدم فرهنگ سازی . خودخواهی عده ای و اهمیت ندادن به زندگی و جان دیگران است . یکم به جای سیاسی کاری ، شما را بخدا دلسوزانه برای این مردم کار کنید

  • ناشناس
    0

    مافقط اینوفهمیدبم که توی حکومت اسلامی وآخوندی هرکسی که دروغگوتر دزدتروچاپلوستر وتملق گوترباشدمقامش روز بروزبالاتر وبالاترمیرود درحکومت آخوندی انسانهای باسواد متخصص وصادق وپاک جایی ندارند.تمام

  • سفیر
    0

    سالی که نکوست از بهارش پیداست دولتی که معاون اولش یک دروغگو مسئولیت گریز باشه وای به حال بقیه شون!! بیچاره مردم

  • ایرانی
    0

    در40 سال گذشته کدوم حرف عملی شده که این دومیش باشه چه انتظاراتی دارید شما درضمن یه زمانی میگفتن دروغگو دشمن خداست ولی الان دروغگو دوست شفیق خدا شده

  • مصطفی
    0

    دمش گرم حرف درست و حسابی زد ، مسئولین ما فقط عادت به ارائه آمار دروغین دارند

  • ناشناس
    0

    والا حضور شما نماینده ها با ده درصد رای هم دهن کجی به مردمه ---- اما مردم چ کنند

  • ناشناس
    0

    در مملکت ما هرکسی دروغ می‌گوید و خسارت می‌زند پست بالاتر می‌گیرد هر چه خیانتتش بیشتر دست بالاتر نمونه آقای مخبر .

  • ح.پ
    0

    خدا آخر و عاقبت مردم ایران را بخیر کند که حداقل میخواد 4سال سر کار باشه !!!!!؟؟؟؟؟

  • عباس
    0

    فقط یه وکیل الرعایای واقعی تو مجلس هست اونم همین نماینده چابهاره

  • حسین
    0

    خبرفوری چی میشه در خصوص حقوق و کارانه و اضافه کار معوقات یکسال گذشته پرستاران هم گزارشی تهیه کنی!!!! این قشر بدبختم از ناچاری دارن کار میکنن و دیگه انگیزی نداریم برا زندگی

    نظرات شما -
    • تقی
      0

      ای کاش فقط حقوق وکارانه بود، الان در زنجان پرستاران را تنبیه بدنی میکنند . من شاهد بودم در بیمارستان موسوی زنجان ، فردی کت وشلواری به اسم آقای کرمی با سیلی به صورت یک خدمتکار که به خاطر شکم درد استعلاجی آورده بود زد . من هر چقدر گفتم برو شکایت کن ، از ترس اخراج اشکهایش را در خود فرو برد. متاسفانه می گفت این فرد به بانوان هم حمله فیزیکی کی کند وهمه می شناسندش

  • حسن
    0

    به جای محاکمه ایشون دردادن اطلاعات غلط به رهبری و مردم ،ارتقا در معاون اولی گرفته این اقدام نشان از مردم سالاری دینی بنظر شما،

    نظرات شما -
    • ن
      0

      اطلاعات غلط دادند تا خود را در پست معاون اولی جا کنند و از ان بدتر که تزریق اولین واکسن کرونا [ تو بخوان اب مقطر )را به دختر خودشان توی بوق و کرنا کردند که ازش امتیاز سیاسی بگیرند آقای رئیسی دولت شما قرار بود دولت جمهور باشد نه دولت دروغ گویان لطفا در اولین حکم که محمد مخبر را معاون خود کردید در دومین حکم او را از این پست برکنار کنید دولتمردان و سیاسیون ما که استعفا نمی کنند و معذرت خواهی هم بلد نیستند باید اخراج شوند هم از مشاغلشون و هم از پست و منصب هاشون و هم تبعید شوند به شهرهای دور دست تا رنج مردم را بچشند انگار فقط شاهان قدیم بلد بودند تبعید کنند در این دولت هرکس کار خلافی انجام میدهد پست و مقامی بالاتر میگیرد و یا میرود تو بخوان فرار میکند به کشورهای پیشرفته و سرمایه دار مثل آمریکا و کانادا شعارها و بدبختی ها فقط برای ما ملت مظلوم است نه برای سردمداران ظالم و اعوان و انصار و اقازاد هاشون

  • رامان
    0

    کاش سعید محمد معاون اول میشد.....

  • منصور
    0

    ای مرد جوان و جویای نام ، افغانستان 300 هزار نظامی داشت ، بسیار خوب رژه می رفتن و ..... ولی به وقت عمل همه فراری شدن، کل ادارات و ارگانهای ما همینطوره ، موقع سیل تازه می فهمیم سیستم آب نداریم ، موقع پاندمی تازه می آئیم واکسن سازی کنیم . موقع آتش سوزی یادمان می افتد آتش نشان آماده کنیم . باز صد رحمت به وزارت بهداشت به خاطر درآمدیه عده ای کمی تاب آورد ، الان خود مجلس ، همه نمایش و شعاره !!!

  • مهدی
    0

    هر چیز پست و کثیف در دنیا باشه برای بعضی ها نعمت جنگ با نیم میلیون کشته نعمت تحریم بین المللی میشه نعمت با کلی خسارت به صنایع بعد به دروغ خودکفایی الان همه ویروس کرونا شده نعمت برای اقای مخبر و دیگر افراد سوجو

  • ناشناس
    0

    آقای مخبر شایسته این پست نیست

  • ناشناس
    0

    مجلس انقلابی با شعار بهبود معیشت مردم قدرت گرفت وضع که هزار پله بدتر شد نرخ همه چی سر سام آور شده دیگه نون و ماستم از سر سفره مردم برداشته شد

  • دوستداررهبری
    0

    دوست عزیز دوروغ پردازی آقایانی مثل مخبر که الان در راس امور هم هستمد باعث شده که رهبری هم دچار دغدغه بشوند وواقعا این انسان وارسته هم مونده دغدغه های خودراچگونه به مردم ابراز کند وخدا از انسانهایی که باعث شدند که مردم وحتی رهبری رو آزرده خاطر کنن نخواهد گذشت مخبر وامثال او در مجلس دارن مردم ونظام رو بازی میدن وبادروغ وحیله به سکانهای بالای کشور میرسن اما دریغ از کارایی اف بر انسانهای دورو وچند رو خجاتت بکشید

  • سیخی
    0

    مخبر که این روز ها او را مفسد صدا میکننن باید بدونه که اگر زیر سنگ هم بر ه ملت پیداش می کنه و چپقش را چاق می کنه اون هم چه چاق کردنی مردم ایران دیر گدر سخت گیرن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چقدر راحت تهمت می زنید چه راحت دروغ می گویید در مورد همه !!!!! با کوچک ترین خبر ،تمام اخلاق وتربیت و انسانیت را زیر سئوال می برید خانم ها وآقایان !!!! فکر کنید اینقدر با یک خبر رسانه جبهه نگیرید وبه افراد حالا هر کس باشد تهمت نزنید داد می زند کامنت ها همه با حب وبغض بیان شده !

  • امین
    0

    در کشوره ایران مدیران موفق همشون خانه نشینند ومدیران بی عرضه مارمولک و دروغگو و فاقد تخصص واقعی الان ۴۳ ساله برسرکارمیباشند به همین دلیل وضعیت کشور بافلاکت وبدبختی هست

  • ناشناس
    0

    یک نفر در مجلس ، نماینده های پررو و بی ادب استان سیستان و بلوچستان را از برق بکشد ، بجای این اراجیف لطفاً بگویید چه کمکی به کم کردن قاچاق سوخت (سوخت بر) و قاچاق مواد مخدر(دارو بر) و قاچاق بر های دیگر کردید هنوز هم عزیزان نیروی انتظامی در استان شما ترور میشوند . شما چه کمکی به اقتصاد و فرهنگ و امنیت ایران کردید که اینقدر پر توقع هستید . آقای نمکی و همکارانش با همه ایرادات و کاستی‌هایی که داشتند ، با توجه به ظرفیت کشور و تحریم و نبود وسایل پزشکی انصافا نسبت به بیشتر کشور ها خوب عمل کردند .

    نظرات شما -
    • بختیار بساک
      0

      حرفات نشان ازعقده دارد.بعدچه ربطی داره...ضمنا اسمت رونمیتونی بگی چرا اراجیف میگی.

    • محمد
      0

      چرت نگو ساندیس خور

  • به رییس جمهور کشورم
    0

    جناب رییسی شما را به امام رضا که به ایشان ارادت دارید ، به احترام تمام مردمی که به خاطر دروغ اقای مخبر ،عزیز ی از دست داده اند ایشان را برکنار کنید ، بگذارید امام رضا و مردم احساس کنند شما در جانب حق هستید ، هر چند که شما نمی توانید مقصر اصلی را محاکمه کنید اما ما ملت تحقیر شده و بدبخت به همین اندازه هم راضی هستیم

  • ....
    0

    خالی بندی میکنن مثل هلو ، نه میخوان مالیات بدن و نه کنتور میندازه .

  • علی
    0

    مگ بل آملیکا

  • ناشناس
    0

    متاسفانه دروغ مقام را بالا میبرد

    نظرات شما -
    • زهرا
      0

      بجای محاکمه مخبر ن مقامم بهش دادن

  • مش جمعه
    0

    درود به شرف جناب سعیدی، مخبر و نمکی باید جوابگوی عملکردشان در خصوص ساختن واکسن کرونا و واردات آن باشند.متاسفم که مجلس و مدعی العموم در این سهل انگاری مسئولین هیچ کاری نکردند.دادستان گویا چند مدتی روزه سکوت گرفته و در برابر خانواده کشته شدگان کرونا و نمکی و مخبر،کر و لال شده است.

  • ملت
    0

    به ناشناس تو چه مردکه خر من بلوچستان هستم مردم هیچه ندارد برای خوردن کار ندارد مردم استان سیستان بلوچستان از همه چیز محرومند پس بچه ها شون چه بدن نون یا خون شرم نمی کنه

  • امیر
    0

    ایشان دید همه قمپز در میکنند پیش خودش گفت چرا من قمپز در نکنم! نه پلیس می‌گیرد نه کلانتری!!!

  • هموطن
    0

    روزگارمردم وکشورایران رونمکی رسوند به اینجا اوضاع خراب اماربالا فقط هزارماشاالله حرف حرف حرف خوب میزنه دیگه هیچکاری از دستش برنمیاد به التماس وخواهش وتضرع وگریه زاری کرونا ازبین نمیره اقای نمکی

  • مقدس
    0

    خجالت بکش تو این موقعیت نمک رو زخم مردم نپاش خودت خوب میدونی جناب لابی باز مقصر اصلی اربابت شیخ کلید ملعون هست .

  • کار بر ناشناس
    0

    لااقل به احترام ملت پاسگو باشن چرا بقول شون در تهیه واکسن عمل نکردن؟!

  • کار بر ناشناس
    0

    جناب رئیسیاگر چنانچه حرف جناب سعیدی در مرد معاون اول تون مخبر صحیح ست و با ادله می گن برای دولت شما که تازه اول کاره خوشاینده؟

  • کار بر ناشناس
    0

    واقعا جای داره به جناب رئیسی بگیم گرچه برای کرونا کاملا محسوسه چقدر دلسوزانه دارید زحمت می کشید وقابل تقدیره ولی هر چیزی جای خودش افرادی که برای رای آوردن شما زحمت زیادی کشیدن و بی حاشیه بودن برای معاون اول اینقدر نامناسب بودن ؟!

  • بنده خدا
    0

    مخبر همونی نبود که می‌گفت لیتر ویروس؟ از ایشون که نمی دانند واحد ویروس چی هست توقع ساخت واکسن دارید،؟

  • صفی
    0

    همتون یکی هستین .خاک برسر ما ملت .عجب مدیرانی داریم .

  • امیر
    0

    آقای مخبر چرا واکسن برکت عملیاتی نشد فقط شعار می‌دادی .

  • کار بر ناشناس
    0

    شایدم به مانعی بر خوردن وعده واکسن تحقق نیافت

  • سید حسن
    0

    اولا خدمتتان عرض کنم ،تاریخ را گروه غالب مینویسد نه گروه مغلوب ،لهذا هر دروغی که برای پیشبرد افکار سیاسی خود دارندرا از طریق تحریف تاریخ بخورد آیندگان میدهند،دوما ،بر اساس اظهارات مسئولین نظام سلامت در ترکیب تمامی واکسنها یک نوع ریزین استفاده می شود که فقط وفقط در کشور آمریکا تهیه می شود و تمامی واکسن سازهای دنیا از آمریکا وارد میکنند و دال بر دروغ بودن ساخت واکسن در ایران بنام برکت است ،ادعای ساخت واکسن داخلی مانند ادعای ساخت خودرو ملی است که بدنه و اتاق آن طراحی انگلیسی و موتور آن طراحی فرانسه و قطعات از کشور اسپانیا و عمدتا چین هست و حتی سازنده داخلی هم مونتاژ کار قطعات وارد شده از چین هستند.

  • سید کاظم
    0

    باید یقه آقای سلامی را گرفت که ادعا میکرد آنقدر تولید واکسن داریم که حاضریم به آمریکا صادر کنیم، اکثر کشورهای دنیا قریب ۷۰ درصد مردم خودرا واکسینه کردن و آمار ایران فقط ۶ درصد است باعث خجالت که این همه دروغگویی و ادعا

  • reza
    0

    خدا و پیغمبر و امام حسین و قیامت فقط واسه مردم هست خودشان ذره ای باور ندارند وگرنه با جان این همه آدمیزاد بازی نمیکردند مسئولان مملکت اکثرا دروغ گو هستند فقط بلدند دروغ بگوییند صبح یکی حقیقتی را میگوید تا شب هزار نفر به دروغ تکذیب میکنند خدا نگذره از شما که دروغ می گویید انشالله با ابوسفیان محشور شید

  • محمود عباسی
    0

    فقط شعار و حرف بلدن، نه صداقت نه علم نه دانش نه مدیریت و نه راستی و درستی، جالبه اسمشون رو گذاشتن مسلمون

  • مردم
    0

    پاداش مخبر را دادند شد معاون اول دیگه چی می خوابید

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    تولید واکسن برعهده وزارت بهداشت است نه ستاد اجرایی سوراخ دعا را ما گم کردیم.مخبر در حد توانش تلاش خود را انجام داد

  • مهرالی
    0

    این اقاحرفش درست است ولی ایکاش اول اون سوال راخصوصی ازاقای مخبرمیکردندبعداین حرفهارامیزدندولی به نظربنده دوعامل میتواندباشداگربیادداشته باشیددررسانه هااعلام شددرخط تولیدواکسن اتفاقی افتاده ولی زیادرسانه ای نشداحتمال ایجاداشکال ازطرف دشمن هم میشوددوماشایدبخاطراینکه سیاستی هست بعدازاینکه اعلام کردندخودکفاشدیم جلوتحریم واکسن بازشدالبته این اقای نماینده اول خصوصی برسی میکردندبعدااینطورشاهرگش راپشت تریبون پاره میکرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها