حمایت حاجی‌بابایی از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/ آقای رئیسی گفتند «علیکم به آقای باغگلی»

در ادامه روند حضور وزرای پیشنهادی رئیس جمهور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، صبح امروز وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جمع اعضای کمیسیون برنامه و بودجه حضور یافت.

حمایت حاجی‌بابایی از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/ آقای رئیسی گفتند «علیکم به آقای باغگلی»

فضای مثبت این کمیسیون حاکی از همراهی حداکثری نمایندگان با حسین باغگلی، وزیر پیشنهادی نخبه و جوان آموزش و پرورش است و گفته شده که حاجی‌بابایی، رئیس این کمیسیون و وزیر پیشین آموزش و پرورش اعلام کرده که در گفتگو با رئیس‌جمهور، آقای رئیسی حمایت ویژه خود از این گزینه پیشنهادی را ابراز عبارت «علیکم به آقای باغگلی» از نمایندگان خواسته این وزیر را با رای بالا راهی وزارتخانه خود کنند.

منبع: رجانیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مرگ بر آمریکا کثیف و مرگ بر انگلیس خبیث و مرگ بر آل صهیون غاصب و مرگ بر آل سعود
    0

    با سلام رابطه خویشاوندی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با رئیس جمهور چیست آیا شایعات درست است که می گویند وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش داماد خواهر علم الهدی(پدر خانم رئییس ) می باشد. اگر رابطه خویشاوندی وجود دارد و درست است باید "نخبه بودن" ایشان بیشتر بررسی شود و از عناوینی همچون "آشنا بودن و مطمئن بودن به آشنا "به جای "نخبه بودن" استفاده شود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      هرگونه رابطه خویشاوندی و حتی شاگرد خانم علم الهی بودن هم رد شده است.

  • دبیر اموزش وپرورش
    0

    امیدواریم که وزیر جدید منویات رهبری عزیز را دراموزش وپرورش اجرا کنند .و تربیت ایرانی واسلامی را دراولویت قرار دهد .ومعیشت فرهنگیان در اولویت ایشان باشد .

  • سید
    0

    از فرمایش حاجی بابایی معلوم است که کیست. در زمان هشت سال ایشان یک ریال به حقوق معلمان اضافه نشد. گاهی پنجاه تومان دزدکی می ریختند به حساب. بعدا معلوم شد که این پولها بدون حساب و کتاب بوده و چندین برابرش را خودشان مزدند به جیب. حالا حساب کنید کسی را که حاجی بابایی گفته و علیکم...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها