زنی که به کودکان تجاوز می کرد بعد از 15 سال دستگیر شد

زن 73 ساله به اتهام آدم ربایی و تجاوز به کودکان پس از 15 سال جنایت دستگیر شد.

زنی که به کودکان تجاوز می کرد بعد از 15 سال دستگیر شد

پلیس یوتا زن 73 ساله ای را به اتهام آدم ربایی و تجاوز از سال 2003 تاکنون دستگیر کرد. واندا براز از سال 2003 تا 2018 قربانیان زیادی را در زمین های بازی، مهدکودک و خیابان ربوده و آن ها را مورد تجاوز قرار داده است.

وی بعد از این جنایتش با بیهوش کردن قربانیان جسدشان را در خیابان رها کرده و با تماس با اداره پلیس وانمود می کرد که جسدی را در خیابان پیدا کرده است و زمانی که مطمئن می شد ماموران پلیس به کمک دختر آمدند پا به فرار می گذاشت.

پلیس این متجاوز سریالی را که همه قربانیانش را پس از تجاوز به یک صورت در خیابان رها می کرد پس از چند سال تعقیب و گریز در حالی که هویتش از طریق دی ان ای پوست خراشیده شده اش در زیر ناخن های یکی از قربانیان کشف شده بود شناسایی و دستگیر کرد.

در حال حاضر متهم پس از دستگیری به زندان منتقل شده تا پس از انتشار عکس هایش در روزنامه و اخبار محلی شاکیان دیگر او را شناسایی و به اداره پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چه فایده ، اگر صد نفر دیگر را هم اذیت کرده باشد در آخر به چند سال حبس محکوم میشود و تا زمانی که مجازات سنگین در کشورهای مثلا متمدن و دارای دموکراسی ، اجرا نشود این آدمها تکرار خواهند شد . از همه بدتر این است که قربانیان که کودک هم هستند تا سالها و شاید تا آخر عمرشان روحیه خرابی خواهند داشت چون بعد از چند سال این آدمها را آزاد خواهند دید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها