فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد

بازداشت متهم به کلاهبرداری میلیاردی/ او طلا می گرفت و سود می داد

متهم به کلاهبرداری میلیاردی در کرمانشاه دستگیر شد.

بازداشت متهم به کلاهبرداری میلیاردی/ او طلا می گرفت و سود می داد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد که با جلب اعتماد مردم اقدام به ۳۷۴ میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق سرقت ۳۴ کیلوگرم طلا کرده بود.

سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز جمعه گفت: پس از شکایت تعدادی از شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری توسط صاحب یک طلافروشی در بازار زرگرها قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ثبت شکایات مردمی دریافتند که یک طلافروش اقدام به جمع آوری طلای تعدادی از مشتریان خود کرده و در قبال آن ماهیانه مبلغی به عنوان سود پرداخت می کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: این فرد پس از چندماه و جلب کامل اعتماد مشتریان، اقدام به کلاهبرداری ۳۴ کیلوگرم طلا که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳۷۴ میلیارد ریال می رسید، کرده و سپس متواری می شود.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات اقدامات تخصصی خود را آغاز و موفق به شناسایی و ردیابی فرد سارق در شهر کرج می شوند.

وی گفت: کارآگاهان در گام بعدی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و پلیس آگاهی البرز به این استان عزیمت و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر می کنند.

رییس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه هنوز از سرنوشت طلاهای کلاهبرداری شده خبری در دست نیست، تصریح کرد: تاکنون ۱۲ نفر از این فرد شکایت کرده اند.

سردار جاویدان در پایان گفت: شهروندانی هم که شکایتی در این خصوص دارند می توانند به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کرمانشاه واقع در خیابان لشکر مراجعه و یا با شماره ۰۸۳۲۱۸۲۵۴۶۶ تماس حاصل کنند.

منبع: ایرنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها