هیئتی از عربستان در مراسم تحلیف رئیسی حاضر می‌شود


12 مرداد 1400 - 23:24
610990d119a73_2021-08-03_23-24
یک منبع آگاه در مجلس از حضور یک هیئت عربستانی در مراسم تحلیف حجت الاسلام رئیسی خبرداد.

یک منبع آگاه در مجلس شورای اسلامی بدون اشاره به جزئیات اعلام کرد: هیئتی از کشور عربستان برای حضور در مراسم تحلیف آقای رئیسی به ایران سفر می‌کند.

روابط دیپلماتیک ایران و عربستان دی ماه سال ۹۴ قطع شد، اما در هفته‌های اخیر، اخباری مبنی بر مذاکرات دو کشور در سطوح مختلف و احتمال حضور نمایندگان عربستان در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران منتشر شده است.

یک منبع آگاه در مجلس از حضور یک هیئت عربستانی در مراسم تحلیف حجت الاسلام رئیسی خبرداد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

610990d119a73_2021-08-03_23-24
12 مرداد 1400 - 23:24

یک منبع آگاه در مجلس شورای اسلامی بدون اشاره به جزئیات اعلام کرد: هیئتی از کشور عربستان برای حضور در مراسم تحلیف آقای رئیسی به ایران سفر می‌کند.

روابط دیپلماتیک ایران و عربستان دی ماه سال ۹۴ قطع شد، اما در هفته‌های اخیر، اخباری مبنی بر مذاکرات دو کشور در سطوح مختلف و احتمال حضور نمایندگان عربستان در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران منتشر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سید حسین 0 0 پاسخ 1400/5/13 -11:04

پس از رفتن دکتر روحانی در دوران زعامت حضرت آیت الله العظمی دکتر سید رئیسی دامت برکاته همه کشورهای جهان با ایران رابطه دوستانه برقرار خواهند کرد.

ایرانی آباد و آزاد 3 0 پاسخ 1400/5/13 -10:51

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی !!!! بازگشت به قبل... این سیاست خارجه به گل نشسته و چهل ساله باید تغییر کند. تعامل با جهان اولین اصل در سیاست خارجه و گشایش زندگی مردم است ..

مخالف ساندیسیون 6 0 پاسخ 1400/5/13 -10:04

جیره خواران و ساندیسیون کثیف نمیخوان واکنش نشون بدن فقط اونموقع وهابی اخه بود

پ.ح 0 1 پاسخ 1400/5/13 -08:52

سلام بالاخره باید این اختلافات به طریقی حل شود و مردم و دولت دو طرف بیش از این دجار ضرر و زیان و کشمکش بی هدف مفید نشوند آخه که چی سر وکله هم زدن وسودش به نفع اروپا و آمریکا و اسرائیل وووو باشد

یک ایرانی 1400/5/13 -12:27

ببخشید با این سیاست یک بام و دعوای نظام ؟!!!!!در نمازهای جماعت و راهپیمایی ها مرگ بر آل سعود !و بعد دعوت در مجلس تحلیف ؟!!!!

طوسی چه شد 1 2 پاسخ 1400/5/13 -08:41

عربستان قاتل،.... چه زود قاتلان حاجی ها بخشیده شدن. ظاهرا دیکتاتورها فقط رو آمریکا و اسرائیل حساسند