حاضران و غایبان مراسم تنفیذ/ احمدی‌نژاد و خاتمی نبودند، لاریجانی و رقبای رئیسی در مراسم نشستند


12 مرداد 1400 - 10:44
6108edcd767dd_2021-08-03_11-48
در مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران که با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه‌ امام خمینی (ره) درحال برگزاری است، شخصیتهای سیاسی از طیفهای گوناگون حضور دارند که به آنها اشاره می کنیم.

در کنار رهبر معظم انقلاب، ابراهیم رئیسی، حسن روحانی، آیت الله جنتی، آملی لاریجانی، محسنی اژه ای و محمد باقر قالیباف نشسته اند.

جمع زیادی از سران کشوری و لشگری نیز در جلسه حاضرند که از جمله آنها می توان به رقبای رئیسی در انتخابات اشاره کرد:

همه رقبای رئیسی در جریان انتخابات یعنی: عبدالناصر همتی، علیرضا زاکانی، سعید جلیلی، محسن مهرعلیزاده، محسن رضایی و قاضی زاده هاشمی

علی اکبر ولایتی، غلامعلی حداد عادل، صادق خرازی و محمدجواد ظریف نیز در میان حاضران بودند.

دو نفر از بیت امام حضور داشتند: حسن خمینی و زهرا مصطفوی.

حسینعلی امیری، معصومه ابتکار، لعیا جنیدی،  اسحاق جهانگیری، محمد شریعتمداری، محمد باقر نوبخت و... نمایندگان دولت دوازدهم بودند.

برخی ائمه جمعه نیز حضور داشتند، امامی کاشانی و طباطبایی نژاد و همچنین احمد علم الهدی که حضورش در ردیف دوم جلب توجه می کرد.

 احمد خاتمی، پرویز فتاح، حسین دهقان، محمدحسن ابوترابی، سردار وحید، مرتضی نبوی، آقاتهرانی، محمود علوی، محمود دعایی، حسین شریعتمداری، مهدی چمران، محمدی ری شهری، علیرضا مرندی، محمد دهقان و... نیز در مراسم تنفیذ حکم رئیسی حضور داشتند. 

تعدادی از نمایندگان مجلس هم بودند از جمله علی نیکزاد، سید نظام موسوی، عبدالرضا مصری و محمدرضا پورابراهیمی.

 اشتری، باقری، سلامی، حاجی زاده از جمله چهره های نظامی و انتظامی حاضر در مراسم بودند.

نکته جالب حضور علی لاریجانی بود که صداوسیما حاضر به نشان دادنش نبود، به طوری که در ابتدا گمان می رفت در مراسم حضور ندارد. تا اینکه در حد یک ثانیه چهره او در انتهای تصویری نشان داده شد. 

 

غایبان مراسم تنفیذ
معمولا در مراسم تنفیذ روسای پیشین جمهور حضور دارند. اما در این مراسم محمود احمدی نژاد و سید محمد خاتمی حضور ندارند.علی اکبر ناطق نوری دیگر غایب این مراسم است.

متن اظهارات مقامات

گزارش تصویری از مراسم

در مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران که با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه‌ امام خمینی (ره) درحال برگزاری است، شخصیتهای سیاسی از طیفهای گوناگون حضور دارند که به آنها اشاره می کنیم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6108edcd767dd_2021-08-03_11-48
12 مرداد 1400 - 10:44

در کنار رهبر معظم انقلاب، ابراهیم رئیسی، حسن روحانی، آیت الله جنتی، آملی لاریجانی، محسنی اژه ای و محمد باقر قالیباف نشسته اند.

جمع زیادی از سران کشوری و لشگری نیز در جلسه حاضرند که از جمله آنها می توان به رقبای رئیسی در انتخابات اشاره کرد:

همه رقبای رئیسی در جریان انتخابات یعنی: عبدالناصر همتی، علیرضا زاکانی، سعید جلیلی، محسن مهرعلیزاده، محسن رضایی و قاضی زاده هاشمی

علی اکبر ولایتی، غلامعلی حداد عادل، صادق خرازی و محمدجواد ظریف نیز در میان حاضران بودند.

دو نفر از بیت امام حضور داشتند: حسن خمینی و زهرا مصطفوی.

حسینعلی امیری، معصومه ابتکار، لعیا جنیدی،  اسحاق جهانگیری، محمد شریعتمداری، محمد باقر نوبخت و... نمایندگان دولت دوازدهم بودند.

برخی ائمه جمعه نیز حضور داشتند، امامی کاشانی و طباطبایی نژاد و همچنین احمد علم الهدی که حضورش در ردیف دوم جلب توجه می کرد.

 احمد خاتمی، پرویز فتاح، حسین دهقان، محمدحسن ابوترابی، سردار وحید، مرتضی نبوی، آقاتهرانی، محمود علوی، محمود دعایی، حسین شریعتمداری، مهدی چمران، محمدی ری شهری، علیرضا مرندی، محمد دهقان و... نیز در مراسم تنفیذ حکم رئیسی حضور داشتند. 

تعدادی از نمایندگان مجلس هم بودند از جمله علی نیکزاد، سید نظام موسوی، عبدالرضا مصری و محمدرضا پورابراهیمی.

 اشتری، باقری، سلامی، حاجی زاده از جمله چهره های نظامی و انتظامی حاضر در مراسم بودند.

نکته جالب حضور علی لاریجانی بود که صداوسیما حاضر به نشان دادنش نبود، به طوری که در ابتدا گمان می رفت در مراسم حضور ندارد. تا اینکه در حد یک ثانیه چهره او در انتهای تصویری نشان داده شد. 

 

غایبان مراسم تنفیذ
معمولا در مراسم تنفیذ روسای پیشین جمهور حضور دارند. اما در این مراسم محمود احمدی نژاد و سید محمد خاتمی حضور ندارند.علی اکبر ناطق نوری دیگر غایب این مراسم است.

متن اظهارات مقامات

گزارش تصویری از مراسم

منبع: خبرفوری

66

نظرات 86
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
اکبر موسوی 3 2 پاسخ 1400/5/13 -14:52

احمدی نژاد مرد بود خدا حفظش بکنه فاسدان تاب و تحملش را نداشتن در مقابلش جبهه گرفتن تایخ انقلاب خدمات وظلم ستیزی اورا فراموش نخواهد کرد

حیدری 3 2 پاسخ 1400/5/13 -09:57

احمدی‌نژاد یکی از پاکترین و شجاع ترین و مردمی ترین و محبوب ترین ریس جمهور دنیا بوده و هیچ مقام بلند پایه ای تو دنیا پیدا نمیشه که سالها از دوران ریاست جمهوری اش بگذرد و مردم حاضرند جان برکف و فدایی اش باشند دکتر محمود احمدی‌نژاد. آنها میدانستند هر کسی تو این کشور کاندید بشود اگر امام زمان را هم بیاورند نمی توانند رأی بیارند و احمدی‌نژاد به راحتی پیروز خواهد شد در چند دوره بناحق و با بی احترامی به خواست میلیونها ایرانی این مرد بزرگ را رد صلاحیت کردند و مطمئنن هم در این دنیا چوبشو خواهند خورد و هم در قیامت از دست عدل الهی نمی توانند فرار کنند در ضمن آقای آیت الله رئیسی یکی از انسانهای پاک و مقتدر هستند و در قوه قضائیه درخشیدند و انشالله کشور را از این وضع اسفناک و ویرانه ای که روحانی و دولتش به این روز انداختند و مملکت را نابود کردند و سرمایه ملی را با فساد و چپاول از بین بردند و بدترین شرایط را برای مردم نجیب و شهیدپرور ایران رقم زدند نجات داده و اوضاع را هر چند بسیار سخت بوده و زمان می برد برگردانند و برای آقای ایت الله رئیسی و دولت محترم جدید آرزوی توفیق داریم ولی چون انتخابات را مهندسی کردند و افراد واجد شرایط و مهم مثل دکتر احمدی‌نژاد و کسان دیگر را بناحق حذف کردند و ظلم بزرگی نمودند واقعیتش به آدم نمی چسبه و آدم تو درون و وجدان خودش نمیتونه به آرامش برسه و اینها بنظرم آینده خواه ناخواه تبعات جبران ناپذیری برای جامعه خواهد داشت چه خوب بود بزرگان را ردصلاحیت نمی کردند و با رقابت و دموکراسی واقعی رئیس جمهور انتخاب می شد ولی افسوس که نذاشتن....!!!! ای کاش آقای رئیسی حداقل دکتر احمدی‌نژاد را با آن همه تجربه گرانبهایش معاون اول خود انتخاب میکرد و چه کمک عظیمی به ایشان و دولت و نهایتا کشور می شد ولی افسوس که....!!!!!

ملای روضه خون 5 2 پاسخ 1400/5/13 -09:13

آیادر این مراسم دو الماس درخشان نظام،حاج طوسی و تتلو هم هستن؟؟!!!

مرگ بر دیکتاتور 3 2 پاسخ 1400/5/13 -08:37

بنی صدر که اون ور آبه، رفسنجانی هم فوت کرده!( اگر هم بودن قطعا در مراسم نبودن)احمدی نژاد و خاتمی هم نیومدن، ۴ سال بعد روحانی هم نخواهد بود، این است ویژگی های حکومت دیکتاتوری و تفکر تمامیت خواه ضد دموکراسی!!!!!!! ... منافق... عالی جناب خاکستری و بنفش و فتنه گر، منحرف و غرب کدا و افساد طلب و کد خدا پرست و.... اینها گوشه ای از برچسب‌ها برای حذف طرف مقابله!!!!

1 2 پاسخ 1400/5/13 -08:31

انتخابات اخیر همه پرسی و یک تو دهنی به متوهمان بود، باشد که از خواب بیدار شوند !!!

ساچو 4 0 پاسخ 1400/5/12 -22:35

غایب بودن ۲ رئیس جمهور قبل قابل پیش بینی بود.اما ناطق نوری.....؟! سیاست عجب چیز عجیبی است آن ۳نفر سمت راست( ۲تا قاضی ویک نفر نظامی) شاید یک دهه قبل به خودشان میگفتی سران نظام شده اید باور نمیکردند چه رسد مردم.خب مافیای قدرت خیالتون راحت شد دیگه همه چیز یکدست شده ببینیم چه گلی سر مردم میزنید؟! ولی بنده بعنوان یک شهروند ایرانی یکدست بودن حاکمییت را خطرناک میدانم................، ماکه داریم کمرمون زیر تورم تا میشه سر شما به سلامت باشه.......

بنگر 2 2 پاسخ 1400/5/12 -21:25

شبی که ماه کامل شد.....

محمد باقر حسینی موسوی 30 18 پاسخ 1400/5/12 -18:24

وقتی خاتمی نباشه می خواهم دنیا نباشه فدایی خاتمی با افتخار هستم

رحیم اب منگل 1400/5/12 -18:42

به امید انکه کلا نباشه

azad 1400/5/12 -19:47

افسارت دستش تا ابد

ایرانی 1400/5/13 -08:50

انشاء اله با ایشان محشور بشی.

محمد باقر حسین موسوی 1400/5/13 -13:39

انشاءالله من در آخرت با سید پاک دست و امین ملت سید محمد خاتمی محشور بشم و شما کج اندیشان متحجرین ابلیس پرست با مموتی نژاد محشور بشید

سوهو 10 6 پاسخ 1400/5/12 -18:08

احمدی نژاد برا چی باید میومد؟ میومد که حق پایمال شده‌ش رو با چشماش ببینه. عمدا این دونفر که نمیومدن رو دعوت کردن که مردم پیش هم بذارنشون و قضاوتشون کنن

علی 4 3 پاسخ 1400/5/12 -18:07

حجله بخت مبارک نشستنت به ناج وتخت مبارک

محسن موسوی راوی به قلندر خان 6 1 پاسخ 1400/5/12 -18:03

حالا آقای خاتمی حرفی قبول دارم اما احمدی نژاد چرا؟؟؟؟؟

قلندر واقعی 14 9 پاسخ 1400/5/12 -18:01

در نبود جناب آقای آیت الله العظمی سید محمد خاتمی و احمدی نژاد این مجلس و این جمع کم اعتبار شدند لااقل این دو 50 میلیون طرفدار دارند بایستی با سلام و صلوات ایشان را دعوت میکردن

درود بر سه تن 12 4 پاسخ 1400/5/12 -17:48

خاتمی متین موسوی خداجو احمدی نژاد بی باک

ایرانی آباد و آزاد 13 5 پاسخ 1400/5/12 -17:48

رسما نمایش خیمه شب بازی چهارساله دیگر و غارت کشور و تباهی زندگی مردم با افراد تازه نفس جدید و سر کار گذاشتن مردم شروع شد !!!!!

کریمی 7 4 پاسخ 1400/5/12 -17:26

خواهیم دید پایان ریاست جمهوری آقای ریسی در این کشور تمام مشکلات گردن ریس جمهور خواهد بود و مشکل از ریشه جای دیگر است و عاقبت کتک و بی مهریها به ریس جمهور نسبت خواهند داد کشوری که تحریم است کشوری که آب ندارد و کشوری که حتا نفت ش نمی خرند چطور میخواهد گرانی و بیکاری و بیماری را حل کند مگر اینها دعا نویس باشند

قلندر واقعی 14 10 پاسخ 1400/5/12 -16:33

درود بر سه تن سید محمد خاتمی و احمدی نژاد و میر حسین موسوی بقیه بزنند گاراژ

مرضیه 1400/5/12 -19:36

آقای خاتمی وآقای موسوی رو با شما موافقم.ولی احمدی نژاد اصلا با این دو بزرگوار جور در نمیاد.مثل اینکه بخوای تو یه دیگ آب و روغن باهم قاطی کنی....

ب مرضیه جونم هستی 1400/5/13 -14:38

از اینکه خیلی بینش و دانایی داری دلم و بردی اگه مجردی و قبولم داری بیام خواستگاری بانوی من شو.بابو بانو دل کوچکم نشکه بانو بانو سیل کو ای دریا اشکه نمیتونم فراموشت کنم بی قرارم

اکبری 3 14 پاسخ 1400/5/12 -15:57

اشتغال کاهش بار تکفل مبارزه با تورم کاهش نرخ تورم از موارد امتیاز یک رئیس جمهور مردمی ارزشی دینی انسانی است خدا را شکر گوی ومیداند برا آقای رییسی مهیا شد ببینیم وتعریف کنیم

مراد 19 2 پاسخ 1400/5/12 -14:35

شخصیتها نان وآب مردم نمیشوند .آنروزی ما باید خوشنود باشیم که مردم از حداقل های زندگی برخوردار باشند .شخص پرستی درکشور ایران ممنوع

محمد 12 16 پاسخ 1400/5/12 -14:10

زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد ، کاش هزاران جان داشتم فدایش ، جانم در مقابلش ناچیزه !

محسن موسوی راوی ب محمد 1400/5/12 -18:05

جان ناقابل تو فدای سید عادل رییسی انشاالله

به محسن 1400/5/12 -20:51

شهید بهشتی فرمود : ای ...‌..‌‌از دست ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر !!

احمد 13 7 پاسخ 1400/5/12 -14:01

به خاطر ابنکه اقایان محترم خاتمی و احمدی نژاد مردمی هستند؛

ملیکا 5 5 پاسخ 1400/5/12 -13:50

کاش حداقل آقای همتی بود

ناشناس 1400/5/12 -16:17

تیترو خوندی متنو نخوندی جالبه خخخخخخ می فهمیدی که بود یانبود

ملیکا 1400/5/13 -02:06

جناب خخخخخخخ منظور ریس جمهور بود.دیدم ایشون رو

ایرانی 1400/5/13 -08:52

چقدر بی آقایی کشیدی به همتی میگی آقا

بسیجی عاشق خمینی و پول 14 8 پاسخ 1400/5/12 -13:38

بزودی نرمش و چرخش قهرمانانه شروع میشه. دیگه روحانی رفت اگر جرات دارید الان کشتی های نفتی و..‌ را بزنید. بدبختی وطن فروش حرام لقمه

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1400/5/12 -13:33

یاخدامددی

حسین 6 30 پاسخ 1400/5/12 -13:25

بنظرم هرچی امثال احمدی نژاد و خاتمی توی این مراسم نباشن و توی مسائل کشور دخالت نکنن به نفع کل کشور هست

سید 9 8 پاسخ 1400/5/12 -13:18

نمیدونم ناطق نوری برای چه باید باشه؟

سجاد اسماعیلی 28 23 پاسخ 1400/5/12 -13:03

رئیس جمهور واداده رفت و رئیس جمهور مقتدر اومد. احساس غرور میکنیم و شاهد پیشرفت خواهیم بود انشاالله

مفردی 15 1 پاسخ 1400/5/12 -12:52

یعنی واقعا انتظار داشتین می آمدن؟ وقتی بهشون میگین بی صلاحیت بعد باید بیان مراسم شما که مراسم شما رو هم بی صلاحیت کنن؟ آخه این چه تیتریه !

دایی 15 63 پاسخ 1400/5/12 -12:46

صلاحیت عده ای بیگناه مانند علی لاریجانی وپزشکیان و... نا عادلانه وبه قول رهبری با ظلم وجفا رد شد تا رئیسی رئیس جمهور شود وقسط وعدالت را بر پا نماید به تعبیری نالادلانه بر سر کار امده تا عدالت بر پا دارد !!!؟؟؟

ایرانی 56 30 پاسخ 1400/5/12 -12:41

عدم حضور خاتمی و احمدی نژاد بزرگترین نشانه غیر مردمی بودن نظام است .

مرد میدان 1400/5/12 -13:27

از کی احمدی و خاتمی شدن تمام مردم ایران.......؟؟؟؟؟؟؟؟

به مرد میدان 1400/5/12 -23:43

چون نمفهمی چون بالای 50میلیون ایرانی اصیل طرفدار ایندو هستن

ممبری 47 3 پاسخ 1400/5/12 -12:40

حاضرین و غایبین همشون از سفارت آمریکا و انگلیس رفتن بالا!!!!@ بچه هاشونم انداختن اونجا؟؟؟؟@

ناشناس 75 17 پاسخ 1400/5/12 -12:37

قیافه های 42 سال تکراری ؛ دیگه از دیدن خیلی از این قیافه های تکراری حالم بد میشه !!!!!!!!!!

ناشناس 1400/5/12 -16:20

کسی التماست نکرده که نگاه کنی. نگاه نکن برو بایدینو ببین روحت تازه شه خخخخخخ

ناشناس 1400/5/12 -20:50

به ناشناس مثبت ها رو ببین و بسوز . خخخخخخخخخخ

کاربر ناشناس 56 9 پاسخ 1400/5/12 -12:37

کی شود که همه این مسئولین در خشم این مردم گرفتار شوند

مردم عادی 56 5 پاسخ 1400/5/12 -12:19

سران ارشد کشور همه اخوند هستند، ایا مردم در سال 57 انقلاب کردند که این تبعیض طبقاتی زمان ساسانیان و اعراب باز در کشور زنده شود؟

آریایی 1400/5/12 -14:01

ظاهرا اینطور بوده !!!!!

مح 48 35 پاسخ 1400/5/12 -12:13

از روی عقده برادر (معلم)حرف مفت نزن .انقدر چشمت کور گوشت کرشده که حاضری بیگانه بر تو سوار شود ولی یک خدمتگذار را نمی بینی

خدا 1400/5/12 -16:59

انقدر شکمت گنده شده .چشات ضعیف شده

حسینی 16 25 پاسخ 1400/5/12 -12:08

آقای رییسی ،انسان خوبی به نظر میرسه انشالله موفق باشند

مجید 51 16 پاسخ 1400/5/12 -12:05

ولی تو مراسم تنفیذ امروز جای حاج قاسم عجیب خالی بود.

اکبر هاشمی 1400/5/12 -16:58

جای لیاخوف هم خالی بود و خورزوخان

به اکبر هاشمی 1400/5/13 -20:02

مگسی بیش نیستی این همه نمایش چیست

حامد 13 5 پاسخ 1400/5/12 -11:58

فکرمیکرد مناظره س!!!! لااقل حرمت جلسه رو نگه میداشتی! هیچوقت نمیتونه سخنور خوبی باشه!

آگاه 35 5 پاسخ 1400/5/12 -11:50

چاپلوسان به دربار رفته اند

یوناتان 9 28 پاسخ 1400/5/12 -11:43

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطن کان زهوقا = دیو چو بیرون رود فرشته درآید

زلاتان 1400/5/12 -16:57

یعنی وقتی امام رفت و اقا امدند

علی نادری 2 3 پاسخ 1400/5/12 -11:41

آن همه روسا و نیروهای مخلص باید دست بدست بدند تا مشکلات مردم رو برطرف کنند والا چه فایده

آریایی 30 3 پاسخ 1400/5/12 -11:40

به حال مردم هیچ فرقی نمیکند و شاید وضعیت مردم بدتر هم بشود !!!!!!!!

جانباز.ساوه 21 2 پاسخ 1400/5/12 -11:36

چرا حسن روحانی چقدر ناراحت نشسته..غمباد گرفته

به یاد حاج قاسم 57 69 پاسخ 1400/5/12 -11:15

آقای وزیر خارجه سابق اگر این نگاه پر صلابت و محکمی را که هنگام صحبتهای رییس جمهور منتخب به ایشان داشتید در جلسات برجام داشتید حتما تمام خواسته های ملت بزرگ ایران محقق شده بود اشدا علی کفار رحما بینهم فراموشمان نشود

aliii 1400/5/12 -12:05

آهااااان.... باشه

حسین 1400/5/12 -12:32

ظریف بهترین بود و خواهد بود.

مفردی 1400/5/12 -13:23

فقط 30 روز دیگر میفهمید ظریف که بود و چه خدماتی به این مردم کرد و افسوس نفهمان مثل همیشه نفهمیدند

علی 1400/5/12 -17:17

باید وزیر خارجه رییسی را هم امتحان کنیم و بعدا قضاوت.

معلم 133 168 پاسخ 1400/5/12 -11:14

بی سواد ترین رئیس جمهور ایران و جهان و یک آلت دست نظام

ایما و اشاره 1400/5/12 -11:43

نمیدونستیم داشتن مدرک دکتری حقوق بیسولدی محسوب میشه، متاسفم که اراجیف مهرعلیزاده برای بعضیها مهمتر از شواهد و مدارک رسمی و معتبر هست.

راد 1400/5/12 -12:02

معلم به ظاهر معلومه که ازسوات_سوادحوزه وی اجتهاد وسوات_سوادکلاسیک دانشگاهی،ملوّ ازعاری وخالیی،محروم وبی نصیبی.وبالاخره،شدّت حرات حسدوووتورو،به گیجی وهذیون گویی واداشته.

مرد میدان 1400/5/12 -12:47

بی سواد خودتی و اون خبر فوری که هر کی هر جفنگی میگه میذاره...

آریایی 1400/5/12 -13:19

به مرد میدان چرا ناراحت میشی عزیزم ؟؟؟؟ درست گفته ؛ سوادی که به درد مملکت داری بخوره سیاست ؛ اقتصاد ؛ روابط بین الملل ؛ زبان زنده دنیا حداقل انگلیسی ؛ مدیریت کلان و .... هست که ایشان نداره و یه دکتری حقوق داره که به درد مملکت داری نمیخوره و برای همان قوه قضاییه خوب بود !!!!! پس سواد ریاست جمهور شدن را نداره و این را هم مهر علی زاده گفتند .

آق معلم با سواد ترین تون رو هم تو 8 سال گذشته دیدیم....خسته نباشی با سواد 1400/5/12 -14:34

آق معلم با سواد ترین تون رو هم تو 8 سال گذشته دیدیم....خسته نباشی با سواد

مرد میدان 1400/5/12 -15:45

به اریایی عزیز ... اها حتما همه این مدارکی که گفتی اربابتون روحانی داشت اره؟؟؟؟ حتما داشته اخه بدون اون مدارک نمیشد از این بیشتر به مملکت گند زد .

مهناز 1400/5/12 -15:46

به آریایی اگر سواد همینه که میگی !!!! پس خودت بی سوادی

علی 1400/5/12 -16:14

تف تو روت معلم من توهستی

ملاثانی 1400/5/12 -16:56

افرین بر معلم .شاگردانت را هم مثل خودت پرورش بده.مرد میدان .تو و روحانی و ریسی همتون بیسوادید

لزگی ترکی 1400/5/12 -16:56

مهناز با من ازدواج میکنی؟

آریایی 1400/5/12 -17:34

مهناز خانوم سوء تفاهم نشه ، منظور من از سواد، سواد برای ریاست جمهوری کشوری است که ۱۱ درصد منابع دنیا و ۱ درصد جمعیت دنیا را داره و باید مردمانش در رفاه کامل زندگی کنند !!!! بنابر تعریف شما بله بنده هم بیسواد در اداره مملکت هستم چون رشته من عمران هست .

آریایی 1400/5/12 -17:37

جناب مرد میدان روحانی ارباب من نبود، روحانی یک ترسو منفعت طلب و خائن به کسانی بود که به او رای دادند، ولی حداقل رای مردم را داشت و منتصب نشد !!!!!

ب مهناز 1400/5/12 -17:56

مهنازززز جونم هستی چرا یکی به نعل یکی به میخ میزنی حزب باد هستی دیگه خواستم زنم شی اما پشیمونم کردی

خدا 1400/5/12 -21:49

درود بر معلم.تو نمونه یک‌افریده با وجدان‌هستی.بهشت جایت.

طوسی شلوار بیکش 1400/5/13 -09:11

مرگ بر دیکتاتور وطن فروش بی غیرت

محسن 26 8 پاسخ 1400/5/12 -11:10

امیدوارم آقای روحانی و اعضای دولتش سازمانی تشکیل دهند تا تجربیات و تخصص خودشون که در هشت سال بدست امده در اختیار سایر کشورها قرار دهند .واقعا حیف این از اندوخته ارزشمند استفاده نشه . البته مردم کشورمون خیلی سود بردن مثل مستاجران تهرانی که با رای به ایشون مشتی تو دهن امریکا زدن .

حسین 1400/5/12 -12:36

این معظل جهان سوم است که خودش نمی‌تواند از تجربیات و اندوخته هایش استفاده کند و عادت کرده گذشته را به زباله دانی بیاندازد. یادمان باشد که پس از انتخاب احمدی نژاد و روحانی هم همین صحبت ها بود. خداوند ملتی را بدبخت نمیخواهد، بلکه خودشان انتخاب می کنند