منصور ارضی: دولت استغفار کند/ هیأت و سینه‌زنی رکن اصلی نظام است/ گناهکاران، بی‌حجابان و عرق‌ خوران باید ببینند که امام حسین(ع) هنوز زنده است

مداح مشهور به شدت از تعطیلی هیات‌ها و برخی مراسم‌های مذهبی در دوران کرونا انتقاد کرد و گفت: از برگزار نشدن هیأت در سال گذشته استغفار کنید که چرا کوتاه آمدید؟ امسال راهکار را همگان بلد شدیم.

منصور ارضی: دولت استغفار کند/ هیأت و سینه‌زنی رکن اصلی نظام است/ گناهکاران، بی‌حجابان و عرق‌ خوران باید ببینند که امام حسین(ع) هنوز زنده است

در حالیکه سویه دلتای کرونا کشور را فراگرفته است و آمار مرگ و میر هر روز بیشتر می‌شود، برخی محافل مذهبی به شدت از محدودیت‌های کرونا نارضی اند.

سال گذشته و در ایام محرم مراسم‌های مذهبی محدود و یا به صورت مجازی برگزار شد اما حالا محافل مذهبی می‌گویند امسال زیر بار محدودیت‌ها نمی‌روند.

اما به نظر می‌رسد امسال وزارت بهداشت و دولت برای اعمال محدودیت برای برگزاری مراسم‌های مذهبی محرم کار سختی دارد. اخیرا سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد که در محرم امسال اجازه تعطیلی هیچ هیئت و روضه‌ای را نمی‌دهد و در مقابل هرگونه ممانعت برای برگزاری روضه‌های خانگی می‌ایستد.

در همین راستا همایش مجازی ۱۰ هزار هیأت برگزیده کشور صبح امروز یکشنبه ۱۰ مردادماه با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حاج منصور ارضی مداح اهل بیت (ع) به صورت زنده در اپلیکیشن «تکیه» برگزار شد.

منصور ارضی مداح اهل‌بیت در این مراسم با اشاره به اینکه ما همواره جلسات عزاداری را اجرا کردیم و به دنبال احیا نبودیم، در حالی که احیای خودمان و حاضران در جلسه بسیار مهم است، اظهار کرد: "احیا چیزی است که همه به دنبال آن هستیم، اما عمل نمی‌کنیم. مجالسی که اجرا کردیم به خصوص در سال گذشته که بسیار سخت بود و بسیار هم درگیر شدیم، فواید خود را دارد، اما آن هدف احیا محقق نشد."

این مداح اهل بیت افزود: «کلام امام جواد(ع) این است که اگر از امام حسین(ع) غافل شویم از توحید غافل شده‌ایم. هیأت‌ها از فضای مجازی استفاده کنند، اما اجازه ندهند که دشمن از چگونه برگزار شدن مجالس عزاداری سوء استفاده کند.»

او با بیان اینکه فضای مجازی را دشمن برای ما فراهم کرده است، تصریح کرد: "سال گذشته به وزیر بهداشت و مسئولین این وزارتخانه گفتم ممکن است فعالیت مدافعان سلامت را تعطیل کنند و یا به خاطر کرونا فعالیت مرزبانان را تعطیل کرد؟ هیأت‌ها را هم نمی‌توان تعطیل کرد زیرا فعالیت آنها در گرو سلامت معنوی مردم است. تظاهرات‌هایی که این روزها در شهرهای مختلف و حتی تهران ایجاد شد، ناشی از چیست؟"

ارضی افزود: «ما باید برنامه‌ریزی کنیم تا جلسات عزاداری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم و به دنبال برگزاری مجازی نباشیم، زیرا این جلسات میدان مبارزه ماست.»

او تصریح کرد که "گناهکاران، بی‌حجابان و عرق‌خوران باید ببینند که امام حسین(ع) هنوز زنده است و فرصت برای برگشتن دارند."

او به تندی از دولت حسن روحانی انتقاد کرد که چرا مراسم‌های مذهبی سال گذشته را تعطیل کرده است. ارضی گفت: "این دولت هشت سال از مقام معظم رهبری خرج کرد و به قول آقای مصباح هر چه به دولت گفتیم، گفتند به نظام اعتراض می‌کنید؛ در حالی که مقام معظم رهبری روضه‌اش را حتی یک نفره تعطیل نکرد. چرا سال قبل برخی جلسات روضه را تعطیل کردند؟ برای این باید استغفار عملی کنید."

او افزود: "استغفار کنید که چرا کوتاه آمدید؟ امسال راهکار را همگان بلد شدیم. اجازه دهید تمام مردم خادم امام حسین(ع) شوند و از آنها برای فضاسازی هیأت‌ها و شهر استفاده کنید."

این مداح اهل بیت گفت: «هر نظامی که ارکانش تعطیل شود، کارش تمام است. هیأت و سینه‌زنی رکن اصلی نظام است. ما روزی در تظاهرات انقلاب شعار می‌دادیم «ای عبید لعین، مرد قانون‌شکن، کاخ ظلم تو را می‌کنم ریشه‌ کن، زنده‌بادا حسین، مرده‌بادا یزید، مرگ بر شاه».»

او افزود: "روزی در سر چهارراه چهارسو در بازار، مداحان باید در دسته عزاداری و روی چهارپایه شاه را دعا می‌کردند. به حاج‌اکبر ناظم گفتم حواست باشد اینجا همان محل است. او روی چهارپایه نوحه‌ای خواند و خود را به غش کردن زد و انداخت تا به بیمارستان رسید و خبردار شد که دیگر مشکلی نیست، بلند شد. چرا امروز شرایط فرق کرده است و برخی نان به نرخ روزخور شده‌اند؟ می‌گویند جلسه را تعطیل کنید، تعطیل می‌کنند. می‌گویند جلسه بگیرید، جلسه برگزار می‌کند."

ارضی افزود: «معاون وزیر بهداشت می‌گوید هیأت‌ها باید به دستور مراجع و مقام معظم رهبری عمل کنند. جمع کنید بروید، دولت شما دیگر تمام شد. ما طبق فرمان مقام معظم رهبری پای جلسات ایستاده‌ایم. این روزها می‌گویند مجازی هیأت بگیرید. ما از واقعیتش چه استفاده‌ای کرده‌ایم که از مجازی ببرند.»

این مداح اهل بیت در پایان خاطرنشان کرد: "این دولت بلیت سفر به ترکیه، مغولستان و... را ارزان کرد تا کربلا تعطیل شود. آنها خائن بودند. ما باید بایستیم و با حضور تمام نیروها، زنده جلسه بگیریم و سینه بزنیم. تا یک‌سال غفلت در سال قبل را جبران کنیم. دستگاه امام حسین(ع) شفابخش است. اینها می‌خواستند بگویند نیست. همواره بیماران لاعلاج را به هیأت می‌آوردند و شفا می‌گرفتند. آیا دروغ است؟ جبهه را خالی نکنید و کار را به فضای مجازی نکشید."

منبع: فرارو

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 150
  • خخخخ
    0

    کاسه لیس برانو اگه عزاداری نباشه پولی هم نیست چه وقت سینه زدنه مردم ایران به اندازه کافی عزادار هستن

    نظرات شما -
    • ساچو
      0

      راستی حاج منصور عزیز از رفیق شفیقت حاج آقا پناهیان چه خبر؟ .،

  • بازم باز
    0

    مدتها بود که از شماها خبری نبودش !!!!!!!!!!!!!؟؟ با اومدن دولت مقتدری که رایهای بسیاری از مردم همیشه در صحنه با اون همه شلوغی های وصف ناپذیری که در صفوف به هم فشرده انتخابات ریاست جمهوری دیدیم - باز هم اومدین !؟

    نظرات شما -
    • یزیدتو .....
      0

      بزرگترین کار آفرین تمام قرون کیه ؟ یزید . چطور ؟! برای چند صد نفر در هر ماه کار آفرینی و بازار سازی کرده !خخخخخ خخخخخ

  • ناشناس
    0

    مردم کجای نظام جمهوری ای هستند که با شعار خدمت گذاری به مردم روی کار امد؟

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    یک بازی و نمایش ۸ راندی غارت کشور و تباه نمودن زندگی مردم تمام و بازی حداقل چهار راندی دیگر برای مردم بیجاره و درمانده و سرگرم کردن مردم شروع شد !!!! چهل ساله امثال شما بر مردم حکومت و خرافات را شیوع دادید...

  • مش جمعه
    0

    مگر رهبری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد؟چرا طبق روال گذشته زیارت دوساله مشهد را انجام نداد؟ زیاد ناراحت نباش، این کرونا درآمد خیلی را کم کرد شما هم یکی از آنها. حالا که زیاد ناراحتی و قبول نداری یکسری به بیمارستان مسیح دانشوری بزن و تا میتونی با بستری شدگان حرف بزن و درد دل کن.شاید هم تو به آرزویت برسی و هم کمکی به پرسنل درمان کرده باشی.از شیخ انصاریان یاد بگیر که چگونه سخن بگویی.

  • آرش علوی
    0

    وقتی مداح سیاست گذار شود آخرش همبنه

  • صفی
    0

    دلارت کم شده ؟

  • مسعود
    0

    بله آقا همیشه زنده است و خواهد بود،چه آنهایی که تو گفتی بخواهند با نخواهند.اما منصور جون امیدوارم این حرف ها از ترس این که نونت آجر نشه، نباشه!!!

  • TN
    0

    دیگه گناهکارتر و خائن تر از شما هست که دقیقا نقش کفتار را در جامعه دارید منتظرید که شیر و حیوانات دیگر شکار کنن با هزار حیله شکارشان را از دستشون بگیرید

    نظرات شما -
    • ه
      0

      انسان های خدا جو در پیشگاه خداوند خود را خطا کار معرفی میکنند ولی انسان های شیطان صفت دیگران را گناهکار ترین افراد معرفی می‌کنند

  • هادی
    0

    پرده ها که برداشته بشود؛ مشخص میشود.

  • shohratiali
    0

    مملکت ما کاسب زیاد داره .کاسب برجام کاسب نظام توهم ا زامام حسین کاسبی میکنی آخه مرد حسابی نمیبینی کرونا داره بیداد میکنه همه شهر ها قرمز هست مردم دارن میمیرن چرا کرونا به اوج رسیده یکی از دلایلش همین تجمعات مذهبی و جشن و مراسمات مذهبی هست اونوقت فقط مسافرت رفتن مردم رو برجسته میکنن و میندازن گردن مسافرت رفتن مردم

  • کلاغ پر
    0

    آناخماو چی میگه ----------

  • عباسی
    0

    شما مداح های بی سواد از جون مردم چی میخواید؟ جنابعالی توی مسجد ارک اگه تحویل پاکت پر از چک پولتون دیر بشه محل رو ترک نمیکنی .

    نظرات شما -
    • .
      0

      سواد شعور نمیاره. کسی اگر شعور داشته باشد به راحتی به دیگران تهمت نمی‌زند.

  • ناشناس
    0

    باسلام واحترام ویژه به امامان ومعصومین.مابایدروش وهدف یک انسان خوب روالگوی خودقرابدهیم وگرنه کسی که دربین مانیست دیگرهیچ نیازی به روضه وگریه وناله ی مانداره همین مداحان باعث دلزدگی بیشترجوانان ازدین واسلام شدن.میگن مابایدهمیشه غمگین باشیم وگریه کنیم تااینا بگن آدمای خوبی هستیم.امام حسین هیچ نیازی به گریه ی مانداره.انسان باشیدوانسانی رفتارکنیدهمین

  • شهروند
    0

    حاجی عقل ودین حکم میکند اتش بیار معرکه نباشید.کلام باید اندازه وقواره گوینده باشد.لطفا فتوی ندهید.ملت مسلمان هستن وامام حسین ع را هم میشناسند.شما نانت رابخور وشر درست نکن.اجرکم عندالله

  • غریبه
    0

    فدای سر بریده امام حسین بشم که انقدر مظلومه.... روضه خون مجلسش اینقدر بی سواد...

  • بهلول
    0

    حرف های بی منطق ودررپیت.اصلا نمی فهمه روزانه چقدر دارن تلف میشن .شاید میخوان بیشتر بمیرن

  • غیر قابل نشر
    0

    رکن اصلی نظام یا دگان مفت خوری شماها؟

  • عباس
    0

    باز صدای یک مفتخور بلند شد که برای پر کردن جیب خود با نوحه خوانی در قبال دهها ملیون تومان دستمزد در اوج کرونا مردم را دعوت به مراسم عاشورا می کند و قصد کشتن دهها نفر را دارد .

  • ننه بچه
    0

    به چه اجازه ای درباره دیگران قضاوت می کنید شاید این آدم ها امام حسین رو بیشتر از شما دوست داشته باشن همه چیز رو به نفع جیب خودتون مصادره کردید

  • فارسي
    0

    چون ريا كار هستيد ،،از اسم امام حسين نأن مي خوريد ،مردم ايران را نابود كرديد ،،اين ويروس را خدا أورده ،،كه ريا كاري شما ها را برملا كند

  • ناشناس
    0

    وای بر تو تماما با افکار منفیت که به فکر خودتی ؟

  • ف
    0

    بله اختلاسگران و دزدان بیت المال مردم هم بدانند امام حسین از دست اونا هم ناراضیه والا گناه دزدان و اختلاسگران خیلی سنگینه

  • ناشناس
    0

    اگه زیاد ادعات میشه برید کرونا را از بین ببرید الکی با حیثیت امام حسین بازی نکن مردک دلقک

  • لیلی
    0

    آقای ارضی شما مثل اینکه متوجه کرونا نیستید . مردم در حال فوت هستند برای شما همیشه عروسی هست امیدوارم این بلا برای خودتان و خانواده تان بافتد تا درد و عذاب این بیماری را بچشید.

  • ناشناس
    0

    امام حسین راضی نیست که بندگان خدا دچار مصیبت شوند شما که پا فشاری برای عزاداری اما حسین میکنید...حتما تا بحال دچار کرنا نشدی ویا عزیزی را از دست ندادی فکر می کنی همه اینها که کرنا گرفتند و فوت شدند کافر بودند از خدا بترسید

  • قاضی
    0

    در مملکتی که مداح یکه تاز باشد بر زنده باید گریست.

    نظرات شما -
    • به قاضی
      0

      احمق فعلا یکه تاز دولت غرب گدای روحانی است

  • دومان
    0

    قبل شما هم امام حسین زنده بوده و بعد شما هم زنده است ولی شمایید که بدترین ضربه ها رو به اعتقادات مردم زدید ....ظلم پایدار نیست و طوفان ...

  • سامان ولایی
    0

    روضه امام حسین تعطیل نخواهد شد ولی در هر حال پرتکل های بهداشتی هم باید رعایت گردد

  • ملول
    0

    اگر تو رایگان برا حسین نوحه خوندی . حرفاتت قبول. بابا تو قرن 21 این حرفا خریدار نداره .

  • امیر
    0

    آقای ارضی از جانب کل مردم حرف نزن. امثال شماها این مملکتو به این روز انداختید.. کافیه دیگه

  • بنده خدا
    0

    خیلی خوب است شما قول بدهید مداحان مجانی کار کنند ما حمایت میکنیم

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    چهل سال خرافه و توهمات ساختگی خودتان را به خورد مردم و جامعه دادید و مردم را از مطالعه و آگاهی و علم و دانش دور کردید !!!

  • گربه نره
    0

    مرز كجا كمتر تير شليك ميكنند؟

  • رمضون
    0

    امام حسین مسلمان واقعی میخواد .. نه کسانیکه با نام حسین کاسبی میکنند... نگران کاسبی شدید نگران سلامتی مردم نیستید شما هم اگر عزیزی را از دست داده بودید.....

  • مهدی
    0

    امام حسین چند هزار سال پیش بود.مردم الان دارن از تشنگی می‌میرند . جواب شان گلوله است. امام چند هزار سال پیش شهید شد.خوب چکار کنیم .پس این جوانهای که چند روز پیش کشته شدن آدم نبودند.از نظر شما نه اگه آدم بودند خوب جوابشان گلوله نبود

  • دکستر
    0

    در مورد این خبر که نظری ندارم اما در کل سردردم خسته حوصله وانگیزه زندگی ندارم

  • ایران ویران
    0

    امل عصر حجری در زمانه جدید ظهور پیدا کرده. بیچاره پارسال جیره خودش و خاندانش کم بوده شاکی شده. هعییی قربون امام حسین که برا شماها شده فقط سفره و منبع درآمد. تا امثال تو نفس میکشین وضع بهتر نخواهد شد حالا چ اقتصاد و چ کرونا

  • داد
    0

    اختلاص گرها دزدها چی؟

    نظرات شما -
    • نانشناس
      0

      اسپانسر هیاتش اغلب از همونا هستن

  • ناشناس
    0

    مرگ بر دیکتاتور وطن فروش عرب پرست بی غیرت

    نظرات شما -
    • داروغه ناتینگهام
      0

      تقصیر خودمونه که اینا سوار شدن

    • .
      0

      مرگ بر اراذل و اوباش و سگ بازان بی خاصیت که شعار قومیت گرایی می دهند

    • به 17:17
      0

      ای مادر خواهرتا....

  • ترامپ
    0

    دوران شما به سر امده اقای عوضی اماده رفتن باشید

    نظرات شما -
    • علی
      0

      ادب و شعور خوب چیزیه آقای ترامپ که شما بی بهره ای ظاهرا

  • بهلول
    0

    تقصیری نداره بیچاره. حدود 2 ساله کار و کاسبی شون کساده!!! زندگی خرج داره ولی خواهشن از دین مایه نذارین.

  • مهران
    0

    افسوس که بی فایده فرسوده شدیم وز داس شپهر دون سوده شدیم دردا و ندامتا که تا چشم گشودیم نابوده به کام خویش نابوده شدیم.

  • آرش علوی
    0

    این مفتخور چیکاره مملکت است که تصمیم سازی میکنه! کشور بی در و پیکر بی قانون همینه دیگه!!

    نظرات شما -
    • به آرش
      0

      مفت تو ابله هستی.

    • قیمه خور
      0

      مفت خوران 1400 سال قبل

    • علی
      0

      جز توهین و فحش و... حرف دیگه ای نداری آقا آرش؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم رو دعوت میکنین که با پای خودشون به استقبال بیماری و مرگ برن جالبه که سوادت از این همه پزشک بالاتره با همین سوادتون گندشو در اوردین و فاتحه مردم و کشور رو خوندین به خودتون اجازه میدین تو همه کار اظهار نظر کنین پاشو داوطلبانه برو چند تا بیمارستان به نیروهای بیمارستان تو بخش کرونا خدمات بده بعد هم بیا نوحه بخون با خوندن نوحه دیگه از ویروس خبری نیست و کرونا نمیگیری

    نظرات شما -
    • علی
      0

      عزیزم تو همه این بدبختی‌ها و مصیبت های این مملکت بدبخت، همین هیئتی ها و.. بودن که تو صف اول خدمت میکردن در ضمن همه جا باز میمونه و تنها زور به هیئات میرسه که بسته اس، درحالی که بیشترین رعایت های بهداشتی رو هم داره.این درده عزیزم

    • ساچو
      0

      به علی: ای کاش مداحان بزرگ( به ظاهر) اخلاق محمدی ص را داشتند و جوانان را جذب میکردند نه دفع.نقطه نظر شما خالی از ایراد نیست ولی با ادبیات محمدی ص جواب خیلی ها را دادی............ برادران مداح درسته هنگام مداحی صندلی شما بالاتر است ولی قرار نیست از موضع بالا با مردم سخن بگوئید( به اندازه کافی آقا بالاسر داریم).......راستی حاج منصور نظر بزرگان انقلاب( مطهری_ بهشتی_ مفتح_ باهنر و......آملی) راجب مداحان نه مداحی چیست؟؟؟؟؟

  • سید
    0

    جیره خوار حکومت آبروی امام حسین را به خاطر چندرغاز حکومت نبرید.

    نظرات شما -
    • سید
      0

      وای بر عیب جوی هرزه زبان.

  • داروغه ناتینگهام
    0

    نزدیک محرم شده داره بازارگرمی میکنه

    نظرات شما -
    • م
      0

      هیئت حاج منصور همیشه گرم هست.بفهم نفهم.

    • به م
      0

      شماها عابروی‌ حسین با همین سطح ادبتون‌ میبرید ... صحبت نکنی کسی نمیگه‌ لالی

    • به م
      0

      نفهم تویی شل ناموس بی شرف

    • علی
      0

      اتفاقا مداح شریف و با عزتیه که با خیلیای دیگه فرق داره. شما هم حرف حساب و منطقی نداری توهین نکن،

    • به علی
      0

      اگه شریف باشن که مداح نمیشن . از راه شرافتمندانه امرار معاش می کنن

    • م
      0

      کسی که به حاج منصور با اخلاص توهین کنه باید به لقمه‌ای که خورده شک کنه.

  • عسکر
    0

    1200 سال دارید از راه گریه زاری و ناراحت کردن مردم نان می خورید، قطعا امام حسین علیه سلام با این دم و دستگاه شاهی شما مخالف است. چون دارید از قیام عاشورا به نفع حکومت و بر ضد ملت استفاده می کنید

    نظرات شما -
    • به عسگر
      0

      مردک عزاداری مردم۱۴۰۰ سال وجود دارد و به هیچ حکومتی ربطی ندارد.

    • علی
      0

      همینکه محرم رو عزاداری و غم و غصه میدونی من دیگه حرفی ندارم محرم و دستگاه امام، زنده کننده شرف و عزت تو انسانهاست. چیزی که وضعیت الان ما هم چندان به به عزت و شرف شدن مملکت نیست. در ضمن غم و غصه گرونی، تورم بی آبی خوزستان و... هست.این دستگاه به ظاهر غم ولی غم و اندوه بی تفاوتی مردم نسبت به دین، حکومت و در کل حال و روز خودشونه که نه تنها بد نیست بلکه بیدارکننده هم هست.

  • ساچو
    0

    اوکی همه استغفار میکنند..........شما ومداحان دیگر چی؟ حاج منصور خراب کردید، یک زمانی با اشاره شما و امثال شما یک شهر بهم میریختند.......الان چی؟ حاج منصور حتی دلهای پامبریتونم با شما صاف نیست! من و امثال من نه ادعا دارند نه کاره ای هستند با این حال خجل هستیم به درگاه خداوند.

  • مهدی
    0

    بنام خدا. انشالله در دولت آقای رئیسی و حاکمیت یکدست، پاسخ خود را خواهیم گرفت. شاید آدمها رنگ عوض کنند اما کرونا و مرگ تنها یک چهره دارند. بمانید و ببینید... مملکتی که با وجود اقلیت عرق خور نتواند با استغفار و انابه اهل مسجد و محراب خود را از بلا برهاند باید به در اقلیت بودن عرق خور ها شک کرد یا اکثریت مسجدی ها؟ یا ریاکاری آنها... چرا که ریا کاران از کفار بدترند . اینطور دفاع کردن از دین بعید است که شیوه امام حسین بوده باشد...

  • سید حسین
    0

    واقعا راست میگه ،هیات سینه زنی پایه نظام است.

  • بسیجیان ریقو
    0

    ما اینا را قبول نداریم فقط روضه حاج آقا رییسی را قبول داربم

  • ناشناس
    0

    عرق خواران گناه کاران بی حجاریان هزار شرف دارند بر ریا کاران رانت خواران و کاسبان تحریم

    نظرات شما -
    • علی
      0

      چرا توهین؟؟ حرف اشتباهی زد درستش رو بگو.

    • رمضانی
      0

      حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی ، دام تزویر مکن چون دگران قرآن را

    • ناشناس
      0

      عرق خوران شرافت دارند بر تهمت زنندگان بی شرم

    • داروغه
      0

      عرق خورها شرف دارن به اختلاص گرها.به دریافت کنندگان حقوق نجومی

  • 110
    0

    مردم همینطوری عزادارند نیازی به مداحی تو و امثال تو نیست . بسه دیگه چیه کیسه هاتون هنوز پر نشده ؟

  • عبدالمجیدسجادیان
    0

    برو هی هی هی .های های هادیت بخوان روضه خوان چه به سیاست. مملکتی که سیاستمدارش آخوند وروضه خوان باشد.بهترازاین اوضاع واحوالش نخواهد بود

    نظرات شما -
    • م
      0

      واقعه عاشورا در کل یک واقعه سیاسی است نفهم بفهم

  • حاج فضیل
    0

    آقای ارضی همین استدالی که داری نشانه بی دینی و دشمنی با آقامون حسین شهید ع هست چرا فکرمیکنی اونچه که میگی درسته و خودت سرباز آقا هستی؟ همان عرق خوری که میگی ایمانش هزاربرابر از من تو هست که با ریاکاری و دکان امورات میگذرونه به والله قسم که حرفات بوی یزید و شمر رو میده مردم تو بيمارستانها برای ساده ترین دارو لنگ هستن و مسؤلان هیچ اقدامی نمیکنن بعد تو بااین شرایط وحشتناک دنبال چی هستی صدتا حرف دارم ولی حیف که کسی مثل تو........ همش ریاکاری همش دروغ همش فریبکاری

  • وطن
    0

    اگرشما اجازه بديد ميخواهيم يه چندسالي هم توخلوت گريه كنيم،،نه براي اونايي كه شما ميگيد،بلكه براي بيچاره گي ومظلوميت خودمون!!!

  • میرزا
    0

    شماره حساب بده حاجی حسابتاخلق الله شارژکنن ازامام حسین (ع)بیشترازاین خرج نکن.

    نظرات شما -
    • حاجی
      0

      حاجی منصور خودش حساب تهیدستان را شارژ می‌کنه تو به فکر قبر و قیامت خودباش.

  • عبدالفایزر
    0

    درلشکر امام حسین چند آخوند بود؟؟؟ در لشکر یزید چند آخوند بود؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    روحانی صف مرغ گوشت لوازم بهداشتی قند وشکر و.....را افزایش داد لی هیات های عزاداری را تعطیل کرد

    نظرات شما -
    • ایران
      0

      خیلی نادان هستی

  • حسین
    0

    باشه قبول به شرط اینکه مداحان عزیز به خاطر امام حسین(ع) پاکت نگیرند در راه رضای خدا بخونند

  • حسین
    0

    آب ک سربالا بره قورباغه ابوعطا میخونه ، یکی جاده هارو باز میزاره یکی هم بدنبال برگزاری مراسم مذهبی، کرونای از همه جا بیخبر هم ک مومن و فاسد نمیشناسه .اول جامعه رو واکسینه کنید، تا هموطنان منتظر پیک هفتم و ....نباشند

  • ستم‌دیده
    0

    گریه‌بازار‌دلاره

  • سعدی
    0

    ریا کاران ومتحجرین وهتاکان وبی سوادانی که خیمه اقا امام حسین ع را محلی برای در امدهای میلیاردی خود کرده اند باید بفهمند که حسینیان واقعی هر گز پشیزی اعتبار برای این کاسبان عاشورا قائل نیستند .

  • دن کیشوت
    0

    جناب منصور ارضی اگر عاشق عزاداری و سینه زنی و تو سر زنی و قمه زنی هستی،بشین توی خونه ات و از صبح تا شام خودت و خانواده محترمتان آنقدر زار بزنید و به سر و سینه بزنید که خسته شوید، به مردم کاری نداشته باشید،بنده ترجیح میدهم به جای شنیدن اصوات نخراشیده شما، کتاب مقتل و زیارت عاشورا خوانده و در معانی آن بیندیشم. اندیشه برای ما، داد زدن مال شما

    نظرات شما -
    • به دن کیشوت
      0

      مروج قمه زنی شیعیان مورد حمایت ملکه انگلیس هستند و چندین شبکه ماهواره ای دارند و در ایران هم برخی پیرو افکار و اندیشه آنها هستند دوم اینکه مقتل خوانی هیچ منافاتی با عزاداری و سینه زنی ندارد

    • رضا سان
      0

      به دن: باتوجه به اینکه اعتقادات مذهبی هر شخصی متعلق به خودش میباشد جوابی که به حاج منصور دادی بسیار منطقی و ارزشمند بود.در خواندن مقتل حساس باش و از اساتیدی مثل رسول جعفریان استفاده کن( البته ببخشید حقیر را) والتماس دعا در زیارت عاشورا.واما حاج منصور امیدوارم کامنت این جوان عزیز وعزتمند را بخوانی.

    • غیر قابل نشر
      0

      دن جان اونوقت چکهای چند صد میلیونی را شما تقدیم میکنی ؟

  • شوقی
    0

    از ایت الله رئیسی رئیس جمهور انقلابی جهادی مومن متعهد ایران درخواست دارم ایشان بعنوان وزیر ارشاد یا دارایی به مجلس انقلابی جهادی معرفی کن ایران با داشتن امثال حاجی و استاد سعید طوسی معلم سرشناس همه مداحان جوان افتخار میکند

    نظرات شما -
    • به شوقی
      0

      قرآن کریم جواب را اینگونه می‌دهد،.وای بر عیب جوی هرزه زبان.

    • امام گوزو
      0

      دمت گرم شوقی جام خوب سوزوندی!!!!!

    • مخالف ساندیسیون
      0

      دمت گرم آتیش زدی خرافه پرستان را

  • سعید
    0

    حاجی سال پیش جیبش خالی مونده میخواد امسال تلافی کنه

  • فاطمه
    0

    آقای ارضی! چند می گیری گریه کنی

    نظرات شما -
    • سرباز کوروش
      0

      آفرین فاطمه، اینا تو واقعیت فیلم بازی میکنن، مارو هم فیلم خودشون کردن.....

  • خسته
    0

    متاسفانه عده ایی درایام محرم وصفردراین ۴۳سال میلیاردر شدند اسم و رسمی بپاکردندوهنوزهم به اسم عاشقان حسین ول کن نیستند

  • مورچه خوار
    0

    این ایام برای بعضی ها دکان شده نونشون تو این چند ماهه ازسادگی مردم سواستفاده می کنندوپول به جیب می زنند

  • حسین
    0

    آقای ارضی ریشه همه فسادها در فقر هست اگرامروز مساجد خالی شده به دلیل معیشت است فردی که صبح تاشب باید کارکند تاشکمش سیر کند وذهنش درگیر مخارج واجاره وجهاز وغیره است دیگر دین برایش اولویت نیست

  • هادی
    0

    اقای منصور ارضی وامثال مثل ایشان چون دلالی وکاسبی خودشان ومداحان را در نظر دارند جان مردم برایشان مهم نیست درصورتی عوامل ستاد کرونا کشور در مورد سویه دلتای جدید وهمه گیری سریع ان هشدارمی دهند وتاکید عدم بر تجمع وبرگزاری مراسم عزاوعروسی دارند چرا امثال مثل ایشان باتندروی باعث تشویش اذهان مردم میشوند مگر همه مردم نباید ار دستورالعمل ستاد ملی کرونا پیروی کنند پس چرا این افراد تندرو همه چیز را نادیده گرفته وپا روی همه چیز می گذارند اگر یک نفرحتی براثر گفته های شمار فوت کند شما در پیشگاه خداوند مسول هستید وحق الناس مردم بر گردن شما ست اقای ارضی

    نظرات شما -
    • علی
      0

      خدا امثال اینها رو لعنت کنه برای حفظ جان کسی ارزشی قائل نیستند احمقا ظاهرا خطر رو حس نمی کنن

  • محمد
    0

    مداحان بخاطر دروغگوبی در مورد فیام عاشورا روز قیامت باید جوابگو باشند.

    نظرات شما -
    • در آرزوی عدالت علوی
      0

      لعنت به تو ، که با اهل بیت مشکل داری ، معلومه از آن قماش هستی که از مجالس امام حسین علیه السلام بیزاری ، برو ببین کجای وجودت مشکل داره که با اهلبیت کینه داری

    • دعوای پسرعموها
      0

      در پاسخ به آرزوی علوی : شما ها باید مطالعه کنین تحقیق کنین شاید نور حقیقت را ببینید و از گمراهی نجات پیدا کنین

    • ناشناس
      0

      كسي كه اسم عدالت علوي رو مياره و بدون كوچكترين اطلاعي حرف ميزنه به اندازه به ارزن هم از عدالت علوي بهره نبرده، جناب محمد در مورد دروغگويي مداحاني حرف زدند كه مدتهاست در مورد گراني، فقر، فحشا، بي آبي، بي برقي، ركود كشور و و و و و سكوت كردند چرا فقط زمان برنامه هاي مذهبي پيداشون ميشه و حرف ميزنن؟؟؟؟ امام حسين گفت حداقل آزاده باشيد ولي شما .....

  • محمد
    0

    لعنت و نفرین خدا بر تو و امثال تو ..

  • یکی از مردم
    0

    منم مثل تو از روضه خونی امپراطوری راه انداخته بودم رکن اصلی دین و دنیا و آخرت رو روضه خونی اعلام میکردم!!! البته اگر بی وجدان هم بودم... مال حرام شاخ و دم نداره فریب و ریاکاری و دروغ حلالترین مال رو هم حرام میکنه...خجالت بکش

  • حاج طوسی
    0

    ارضی خیلی خوبه .... واقعا با خیلی از نوجونا در محفل ایشون آشنا شدم و به کلاسهای قرآنی اینجانب سوق داده شدن

    نظرات شما -
    • یا کریم بابا
      0

      طوسی بهتره بچه هات را بفرست پیش اون زودتر حافظ میشن هههههههههههههههه

    • ناشناس
      0

      اگه جوان ها رو به كلاسهاي شما سوق نميداد چجور آدمي بود؟؟؟؟؟ بيچاره اون جوان ها

  • اذین
    0

    اقایان قمی و ارضی وبقیه امثال شما کمتر به فکر جیب خود باشید وکمی هم به جان مردم فکر کنید چراکه دراسلام حفظ جان از اوجب واجبات است وبرگزاری مراسم مذهبی چیزی فقط نمادین

    نظرات شما -
    • فرزاد ذ
      0

      سلام و درود بر آذین....

  • خشی۹۸
    0

    اگه تو وامثالهم اوس منصور بدون پول ومجانی مداحی کردین من به صداقت شما ایمان میارم وقبول دارم پیرو امام حسین هستین .ولی اطمینان دارم دارایی توهپ مثل محمود کریمی مشنگ کمتر ۲۰۰میلیارد نیست .پس خفه .

  • مهدی
    0

    واقعا متاسفم برای برخی از نظرات... توهین نکنید! در مقابل حرف هایی که میزنید مسئول هستید... تهمت و افترا هم نزنید، همین ها هم حق الناس است. من نمیدونم چرا سایت این نظرات رو منتشر کرده. نوشته پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پس خواهشا تهمت و افترا نزنید و همچنین بدون آگاهی هم سخن نگید. باتشکر

    نظرات شما -
    • 0

      یعنی می فرمایید اقایون مداح مجانی کار می کنند؟

    • علی
      0

      بله دیگه آقامهدی شماها عادت کردید و یاد گرفتید حرفی که مخالف نظر شماها باشه باید قطع و نابود بشه چون تحمل حرف حق رو ندارید قسم به وحدانیت خدا، که هیچکدومشون که ادعاتون میشه اسمی از دین خدا و حتی رسم آقامون حسین شهید ع رو نبردید فقط فقط فقط ریاکاری و دروغ و بس

    • به مهدی
      0

      ای فدای تو جیگر که اینقدر پاستوریزه ای ، اسکل مملکت رو همین آدم ها نابود کردن اونوقت سوسول حزب اللهی می گی توهین نکنید ؟؟؟؟ النگوهات نشکنت خواهر

    • غیر قابل نشر
      0

      بیشترین توهینها رااز بالای منابر به هر کسی غیر خودی میکنند صدات در نمیاد

  • علی
    0

    اگر امام حسین هم الان بود نمیزاشت مجلس برگزاربشه چه برسه به تو اقای مداح .که داری میبافی .رهبر داره از وزیر بهداشت وپرسنل زحمت کش بیمارستانها تشکر وقدردانی میکنه تو به فکر چیزهای دیگه هستی .کمی شرم کن با این نظر دادنت .خوبه که مرجع تقلید نشدی

  • منافق
    0

    «هیأت و سینه‌زنی رکن اصلی نظام است» گفته اند وقتی آب سربالا می‌رود قورباغه ابوعطا میخواند!!!!

  • مکی
    0

    آقای ارضی:امسال روضه اهوازیهای تشنه رابخون.

  • 0

    اگر بی حجابی ریشه ی شما ها را می سوزاند امیدوارم هر ساعت بیشتر شود تا بیشتر بسوزید.من که می دانم حجاب یک سمبل حکومتی است که شما ها نفوذ و قدرتتان به همین بستگی دارد. خبر فوری با جنم باش اینو چاپ کن.

  • ناشناس
    0

    بی حجابی از اینا شرف داره تا آخوند مداح ما درگیر فقریم اینا درگیر چیره دیگه هستن حضرت علی میفرماید جایی که توش فقر باشه ایمان توش نیست اینا کاسبان تحریمن

  • یادبود
    0

    این پرت ویلاها کاریه آدم عادی نیست دنیاداردچگونه زندگی می کندماهنوز کجاگیرکردیم هشتاددرصدملت ازاین نوع طرزتفکرمنزجرهستن ایناعمدامی خواهندروی اعصاب مردم راه برن

  • محمود
    0

    این مداح ها فقط فکر جیب خودشون هستند در این ایام کاسبیشون رونق میگیره حالا صدها هزار نفر هم بمیرند.مهم نیست مهم کاسبی ما مداحان است.

  • احمد
    0

    دروغگو ترین افراد در کشور ما مداحان هستند و هر دروغی را به ائمه اطهار علیهم السلام بسته اند آقای ارضی در آمد شما چقدر است شما چکاره هستید که برای سیاست کلی نظام تصمیم می گیری چه کسی به شما اجازه داده تعیین تکلیف کنی؟

  • نعمت
    0

    با سلام به ارضی بگویید این همه کشته ها هم دروغ است یا کار شما دروغ است اما برگزاری مراسم امام حسین علیه السلام توسط رهبری نشانده آن است که می شود چنین مراسمی هم برگزار کرد

  • ذوالقرنین
    0

    چیه دکانت تعطیل شده که میخواهی ملت رو قربانی کنی مگه نظام ابرو برا امام حسین گذاشته جز رانت وفساد وسرکوب وفقر وفلاکت وتن فروشی دختران چی داشتید این چهل سال عاشور کجا جلو فساد مسئولان رو گرفته

  • احمدی
    0

    در آمد این مداحان چاپلوس از روضه خوانی است والا به چیزی اعتقاد ندارن .اگه اعتقاد دارند تاسوعا و عا شورا بخا طر امام حسین صلواتی روضه بخوانند .

  • حسن
    0

    اره دیگه کاسبیتون رو رونق بدید زار بزنید پول بگیرید

  • پرسشگر
    0

    کرونا با تمام بدیها و سختی هایی که برای این مردم به همراه داشت ، یک وجه مثبت داشت که حداقل کسانی که به تفکر و تعقل اعتقاد داشتند رو از رفتن پای منبر این روضه خوان های متوهم منصرف کرد .

  • رامین
    0

    به خدا امثال ارضی نه امام حسین رو میشناسن و نه بویی از روش و سبک زندگی امام حسین برده اند...برو بابا روزانه ۴۰۰نفر تلفات میدیم

  • arad
    0

    آقای منصور ارضی شما کی هستید که برای دولت خط و نشان میکشید به جای یک ملت دارید حرف میزنید و از اعتقادات و احساسات مردم سوء استفاده میکنید اینهمه مردم دارن تلف میشن شما نمیبینید کادر درمان دیگه رمقی نداره حالا شما چون دکه کاسبیت تعطیل شده داری برای دولت شاخ و شونه میکشی عشق به اعمه با پول نیست جمع کن این بساتتو حرف بزرگتر از دهنت نزن این دولت و ملت شما را به این مقام رساندند باید قدردان و تابع قوانین باشی

    نظرات شما -
    • ....
      0

      اسلام دین عقلانی است.

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای زمینی ادای آسمانی ها را در نیار بهت نمیاد. مگه ما در نظام جمهوری اسلامی بی حجاب و عرق خور داریم؟ یعنی چهل سال پیس پیس کردن مداحان پولکی و الکی و کلکی نتونست علی بی غم ها را با غم کنه و هنوز عرق داریم. خب بجای غلط گویی های سیاسی درست در مورد اما حسین حرف بزنید تا اثر داشته باشه،

  • ناشناس
    0

    سینه دری رکنه نه سینه زنی

  • ناشناس
    0

    چرا این کامنتها را منتشر نکرده اید؟؟؟!!! : --- منصور ارضی خود را با چه حق بجای خدا نشانده است؟؟؟!!! --- أقاي منصور ارضي شما و امثال شما كه بنام دین و مذهب نانخور کاسبی حرام ترویج روز افزون انبوه من در آورديها و خرافات و جعليات تخیلی غیر قابل اثبات متضاد با قرآن و عقل هستید با چه حق خود را بجای خدا نشانده ؛ برای نظام اسلامی که برخاسته از قرآن است از ذهن معیوب خود بنام دین و مذهب ارکان اساسی تعیین می کنید وملت را علیه این نظام تحریک می نمایید؟؟؟!!! آقای منصور ارضی آمار بدهید!!! در این چهارده قرن و اندی تاکنون ، باعبرت آموزی از رواج سینه زنیها و عزاداریها و مولودیهایی که تنور من در آوردی پروری شما ها را گرم نگه داشته اند؛ چند شراب خوار و قمار باز از رفتارهای زشت خود پشیمان شده و توبه کرده اند؟؟؟!!! شما را به خدا اگر خدا را می شناسید این چه سری است و بنفع چه طرفهایی است که اهداف انسان ساز و حیات بخض نهضت عاشورای حسینی را پیوسته به فراموشی می سپارید و همیشه زیر تنور ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات نون آور ضد قرآن و ضد اصول عقلی باسم صاحب مظلوم این نهضت آتش فتنه و تفرقه می دمید؟؟؟!!! --- --- اکثریت مذهبیون مدعی دین داری به ارزش دین و مذهب آگاه نیستند --- اکثریت مذهبیون مدعی دین داری ؛ دین و مذهب را با تحقیق و تفحص علمی قرآنی وعقلی نیاموخته اند. بنا به روشنگریهای غیر قابل انکار خداوند در قرآن کریم این اکثریت تنها با تقلید از نیاکان و از عادتهای رایج آبا و اجدادی و عوام الناس و از گفتارهای غیر قابل اثبات روضه خوانان و شاعران و مداحان و مدعیان دین شناسی که به شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی نا آگاهند و یا بنا به هدفهای مرموزی این شناختها را در آموزش و تبلیغ دین و مذهب نادیده می گیرند ؛ بدون تحقیق و تفحص و پرس و جوی لازم علمی بی توجه به عواقب شوم دنیوی و اخروی چنین تقلیدی بویژه در زمینه ی اعتقادات منسوب به دین و مذهب ؛ دین داری و مذهب داری می کنند. این اکثریت یک عمر با این رویه ی دین زدای غلط متضاد با رهنمودهای قرآن و متضاد با احکام عقل دین داری و مذهب داری خود را سپری می کنند . این اکثریت غافل اند از این که چنین دین داری و مذهب داری بحکم آیات قرآنی 103 تا 106 سوره کهف نزد خداوند حساب گر حساب رس پشیزی ارزش ندارد و آنان را با حکم خداوند به بزرگ ترین زیان و عذاب نابخشودنی ابدی الهی دچار خواهد ساخت . این اکثریت غافل اند که این رویه ی سر تا سر غلط راه شیطان برا ی نابود کردن آثار نیک دین داری و مذهب داری آنان را با نفوذ دادن انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات ساخته و پرداخته ذهن بشر فراخ باز می گذارد. این اکثریت با خو گرفت به رویه تقلید بویژه در زمینه اعتقادات منسوب به دین و مذهب از هرگونه انتقاد و روشنگری قرآنی وعقلی که از این رویه غلط می شود باتعصبهای بر خاسته از جهل خود بی تفاوت و سر سری می گذرد و به این روشنگریها که دین داری اورا از نابودی نجات می دهند هیچ بها و ارزش و اعتباری نمی دهد. طرز تفکر این اکثریت و رویه غلط آن در دین داری و مذهب داری و بی تفاوتی آن نسبت به روشنگریهای قرانی و عقلی ثابت می کنند که آن در حقیقت هیچ ارزش معنوی و مادی حیاتی و سرنوشت ساز قابل اثباتی برای دین داری و مذهب داری خود و برای دین و مذهب نمی شناسد . دین داری و مذهب داری این اکثریت محض یک عادت یا اعتیاد فاقد پشتوانه ی عقلی و قرآنی است . این اکثریت یک عمر دین داری و مذهب داری خود را قربانی پوچ گراییهای جهل و غفلت خود و قربانی پوچ گراییهای جهل هم نوعان غافل خود می کند.

    نظرات شما -
    • اعتدال
      0

      موافقم . متاسفانه امروز مثل همه دورانها گرفتار افراط و تفریط شدیم البته شدیدتر . یا این ور بوم می افتیم و میشیم امثال این آقا . یا اونور بوم می افتیم که منکر دین و مذهب شده و عاشق و شیدای غرب میشیم. متاسفانه در کل تاریخ جامعه ما از این دو ضربه خورده. اما امروز افراطی گری در نهایت خود است و بسیار برای دین و مذهب ما خطرناک

  • داروغه
    0

    شما فقط به فکر جیبتون هستید .۷۲ نفر زمان امام حسین کشته شدن ۱۴۰۰ سال پیش ولی الان روز ۴۰۰ نفر نزدیک به دو سال هست دارن میمیرن

  • نعمت
    0

    آنکه باید استغفار کند تو ودارودسته ات هستید دیگر ازاین سخنان نگو فردا باید جواب دهید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها