حزب اتحاد ملت از وزارت کشور درخواست مجوز برای تجمع اعتراضی کرد

دبیر کل حزب اتحاد ملت به وزیر کشور درباره طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی نامه نوشت و درخواست مجوز برای تجمع اعتراضی کرد.

حزب اتحاد ملت از وزارت کشور درخواست مجوز برای تجمع اعتراضی کرد

در نامه علی شکوری راد به رحمانی فضلی با اشاره به بررسی طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس از آن به عنوان طرحی که دسترسی به خدمات پایه کاربردی در فضای مجازی را برای شهروندان به‌شدت محدود خواهدساخت نام برده و آورده است :این طرح علاوه بر محدودسازی امکان تبادل خبر و اطلاعات تأثیر بسزایی در فضای «کسب و کار» خواهد داشت و زندگی و معیشت بسیاری از شهروندان را با مشکلات مضاعف مواجه خواهدساخت.

دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در ادامه با بیان اینکه حزب متبوعش به حکم وظیفه سیاسی دفاع از قانون اساسی و حقون شهروندان، مخالفت همه‌جانبه با تصویب مفاد این طرح را در دستور کار خود قرار داده‌است افزوده است: علاوه بر همراهی با دیگر اقشار معترض، خواهان انجام کنش سیاسی اعتراضی نمایان و برانگیزاننده است.

در ادامه نامه شکوری راد با طرح درخواست خور از وزاردت کشور آورده است: به موجب تبصره یک بند خ ماده ۱۳ قانون احزاب و علی‌رغم وقوف بر محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا به اطلاع می‌رساند چنانچه از نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا منعی نباشد قصد داریم در اولین فرصت تجمعی اعتراضی در یک فضای باز مناسب که قطعا در آن شیوه‌نامه های بهداشتی رعایت خواهد شد، برگزار نماییم.تا آن زمان روش‌های اعتراضی متعارف جایگزین دیگری نیز مطرح هستند که تمایل داریم از آنها برای بیان اعتراض استفاده کنیم.

دبیر کل این حزب اصلاح طلب در پایان یادآور شده است:تقاضا دارد استفاده از این روش‌ها و راهکارها را موضوعی امنیتی تلقی نکرده و اجازه داده‌ شود اعتراضات سیاسی قابلیت طرح و نمایش در فضای آرام و بدون تنش را داشته باشند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • فریبرز
    0

    بابا جمع کنید گرانی و هزاران مشکل داریم له میشیم اینها ذهن مردم از اعتراض به مشکل اصلی منحرف کردند

  • نیما
    0

    جناب دبیرکل چرا بک بار برای این همه ناکارآمدی دولت مورد حمایت خود، درخواست تجمع اعتراض‌آمیز نداشتید.

  • حسین
    0

    شتر در خواب بیند پنبه دانه.تو این ۴۲ سال هیچ مجوزی صادر نشده،در حالیکه راهپیمایی و تظاهرات برای بیان خواسته ها،طبق قانون اساسی نیازی به مجوز حکومت ندارد و اگر نیاز داشت حتما در قانون اساسی گفته می شد،چون تدوین کنندگان بیم انرا داشتند که حکومت ها بعد از سوار شدن بر اسب قدرت به مردم مجوز اعتراض نخواهند داد،لذا کلمه مجوز را در متن قانون نیاوردند تا بعدا دستاویز حکومت نشود،که متاسفانه الان شده و...

  • داروغه
    0

    خبر فوری لطفا از قرارداد چینی بابت خشک کردن خوزستان و کوچ اجبار مطلب بزار .این تجمع ها اگر هم مجوز بدن فقط بابت سرگرم کردن مردم است

    نظرات شما -
    • ع
      0

      خشکسالی و تر سالی را به قرارداد ربط ندهید کمی انصاف بد نیست.

    • به جناب ع
      0

      با هوش پیرو کار برادران چینی در خشکی و استحصال نفت بود که دستور خشک کردن هور صادر شد. حالا میگی خشکسالی علتشه جناب ع

  • ساچو
    0

    حاکمیت در نتیجه وزارت کشور در این اوضاع و احوال مجوز همچین تجمعی را نمیدهد.در ضمن محل آن کجا باشد؟ ( کرونا)

  • محمد راد
    0

    آره ازاین نمد،یه کلاه برای خودتون ...،اگه ازاین چاه برای مردم آبی نداشت،لااقل برای شما که نونی داره.

  • ق
    0

    بانی وضع موجود این جماعت اصلاح طلب هستند اکنون دست پیش را گرفته اند پس نیفتند این جماعت باید محاکمه شوند برای رد گم کردند اکنون نقش مدعی را بازی می کنند..

    نظرات شما -
    • اریا
      0

      اسمت معلومه که چی هستی

  • خالدی لردگان
    0

    این در خواست در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته قابلیت اجرایی دارد نه کشور خودمان که مردمش را مزدو و سلطنت طلب می گویند . جناب رئیسی در جریان باشید که دولت روحانی نان مردم را آجر کرد شما اینترنت را قطع نکن . تاریخ بهترین قضاوت گر است .

    نظرات شما -
    • م
      0

      در کشورهای مدرن با روش های نوین سرکوب می‌کنند در ناآرامی‌های فرانسه و آمریکا شیوه های جدیدی مشاهده شد.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    این حکومت و نظام ظرفیت و تحمل اعتراض و نقد و تجمع مردم و آگاهی اونها را ندارد . پس مجوزی هم صادر نمی شود!!! مگر خود جوش و برای منافع نظام باشد !!!!

    نظرات شما -
    • م
      0

      فقط غرب توان برخورد خشونت نرم را بلده!!!!

  • ممد
    0

    زارررررررررت . رسیدگی شد !!! اینجا ایرانه خوش خیالید

  • بره ناغلا
    0

    بقران اینها همشون دستشون تو یه کاسه هست آخه چراکسی درخواست تجمع برای اوضاع گرونی وبی سروسامان حکومت نمی کنه مردم دارن له میشن یکی بداد ما برسه

  • م
    0

    حزب ملت ایران قبل اینکه برای اینترنت تجمع بگذارد برای گرانی مواد خوراکی و خودرو تجمع بگذارد

  • ایرانی
    0

    حالادردملیجک ملکه ونوچه هاش معلوم شد؟!درداینهافق ط ارتباط نامحدودبااربابه؟والاوقتیکه۶۴تن طلاتوسط کذا ب به بادرفت همه تون خفه خون گرفتین؟روزیکه بزدل تنبل یکباره پول ملی۵۰۰٪بی ارزش کردلال بودین؟یاشر یک دزدین ورفیق قافله؟!خدایاریشه فرصت طلبان نوکر اجنبی ازسراین ملت مظلوم کم کن

  • ح آ
    0

    این افراد رو خفه کنین مسیر کج رفته رو مجلس وریس جمهور جدید درست خواهند کرد شرق و غرب خوبی مارو نمیخوان

  • محمد
    0

    حالاهی صبح تا شب بگید اینترنت اینطور اینترنت اون طور دست بر ندارید خدا ریشه هرچه حزب وگروه جناح است ازریشه در بیاره که هر چه مردم میکشند از دست این نیپ آدماس شما بگذارید چیزی تصویب بشه قانون بشه بعد شما سینه چاک بدید والله دروغ میگوید منافعتان از دست رفته همتان کاسه از آش داغ تر شده اید ولی بدانید خدای نا کرده اگر انقلاب که حاصل خون هزاران هزار شهید جان بازوو لطمه ببیند پوست تک تک شما وفرزندان مفت خورتان را درداخل وخارج از کشور بسر میبرند میکنند تاعبرت تاریخ بشه چه خبرتونه برا هر چیز کوچکی جنجال به راه می اندازید حالا هر کسی بلند شده خودش را عاشق مردم میدونه وبراشون دل میسوزونه بابا اکثر شما ها که نق میزنید یا مسئول بوده اید یا حالا هم هستید برای مردم چکار کردید به جز؟فقر نداری وگرفتاری وشرمنده خانواده ووو به هر حال اگر وجدان اخلاقی دارید که ندارید فرصت بدهید ..... اگر در خانه کس است یک حرف بس است

  • نظر
    0

    مردم رو چي فرض كرديد؟ فكر ميكنيد مردم مسائل ديگه رو يادشون ميره و سرگرم اين جنگولك بازي هاي شما ميشن؟ تورم و سفره مردم و پوشاك و نون و آب و برق و ... چيزهايي نيستن كه مردم يادشون بره!

  • ح ز
    0

    مگر خدا به دادتان برسد اعتراضی نشانتان بدهیم که مردم را مثل خودتان فرض نکنید اگر دیدی که مردم نجیف ومومن به خدا واز جان گذشته مهلت داده اند تا این که انشاالله با رییس جمهور منتخب واقعی ملت که‌ تا دو روز دیگر بر سر کا ر خواهد امد دادخواهی وتظلم خواهی این سالها که با شعار اسلام انقلاب به حکومت رسیده ولی در عوض اشاعه فقر وفحشا را در طول سالها به مردم تحمیل کردید صورت گیرد در غیر این صورت به زودی شاهد دادگاه انقلابی خواهید شد وبه دست ملت محاکمه خواهید شد شک نکنید برید دعا کنید تا‌ دولت اسلامی به جنایاتتان رسیدگی کند شاید کمی مورد رحم قرار گیرید در غیر این صورت هر تکه. اتان را در زباله دان ها وبه اتش خواهند کشید‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها