مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران:

آب مشترکان پر مصرف تهرانی از فردا قطع می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بر اساس اخطار های قبلی، آب مشترکان پرمصرف تهرانی از فردا روزی دو تا پنج ساعت قطع خواهد شد.

آب مشترکان پر مصرف تهرانی از فردا قطع می شود

محمد رضا بختیاری با بیان اینکه شروع این کار از اشتراک‌های پرمصرف مناطق شمالی تهران آغاز می شود، اظهار کرد: از ابتدای تیرماه برای ۲۰۰ هزار مشترک بدمصرف و پرمصرف تهرانی یعنی مشترکانی که بیش از دو برابر الگو آب مصرف می‌کنند اخطار پیامکی و مکتوب صادر شده است.

وی با بیان اینکه مشترکانی که میزان مصرف خود را کاهش ندادند مشمول این طرح می شوند، گفت: میزان مصرف آب در تهران نسبت به سال قبل در حد دو تا سه درصد افزایش یافته البته باید گفت که از اسفند سال ۱۳۹۸ به دلیل شیوع بیماری کرونا افزایش مصرف شهر تهران سیر صعودی بالایی پیدا کرد، قبل از شیوع این ویروس عمدتا در اول خرداد این میزان مصرف وجود داشت اما از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا کنون هیچ روزی میزان مصرف کمتر از سه میلیون مترمکعب نبوده و به طور کلی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف آب شرب در تهران به دلیل ویروس کرونا افزایش یافته است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، حدود ۳۰ درصد مشترکان کمی بیش از الگو مصرف دارند و ۲۰ درصد مشترکان جز مشترکان پرمصرف هستند و حدود پنج درصد نیز فوق العاده مصرف بالایی دارند.

بختیاری با اشاره به مصرف بالای آب در تهران، اظهار کرد: در تهران روزانه سه و نیم میلیون مترمکعب و در سال حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون مترمکعب آب مصرف می شود، به عبارت دیگر ۱۷ تا ۱۸ درصد آب کل کشور در شهر تهران مصرف می شود، اگر مردم صرفه جویی نکنند هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • سارا
    0

    یعنی آب مشترکان شهرک باستی هیلز لواسان هم که استخرهایشان را پر می کنند ، قطع می شود ؟ یا زورتان به آنها نمی رسد ؟

    نظرات شما -
    • مرگ بر منافقین
      0

      مشخصه زورشون به اونا نمیرسه......!!!! آخه اونها یه مُشت .....زاده هستند! هموطنان عزیز و محترم هر چیزی جزززززززز کلمه ***آقا*** خواستید جای نقطه چین بذارید.

  • دارا مسامی
    0

    آرررررررره، ما هم باور کردیم.......؟؟؟؟؟؟

  • رضا
    0

    لطفا از همکاران نصب انشعاب و کنتور شرکت خود استعلام کنید چند خط آبرسانی بدون کنتور به ویلا ها و مجنمع های لوکس واگذار کرده و پول آن را به جیب زده اند . انشعاب هایی برای پرکردن استخر ها ، آبیاری فضای سبز و... اگر دنبال فساد هستید ، از اتاق خود و سایر اتاق های مجموعه خود شروع کن .

  • دن کیشوت
    0

    نود درصد آب مصرفی مربوط به بخش کشاورزی است،هفت درصد آب مصرفی مربوط به بخش صنعت و تنها سه درصد، مصارف خانگی است، همین سه درصد ناقابل را هم به روی مردم ببندید ای نوادگان عمر سعد و اصحاب یزید! قطع آب،آسانترین راه حل برای بی عرضه های ناکارآمدی مثل شماست که قادر نیستید با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ،مصارف بخش کشاورزی و صنایع را که بیشترین مصرف را دارند،کاهش دهید. عرضه ذخیره سازی آب در فصول پر باران،برای مصارف فصول خشک را ندارید، تنها کاری که بلدید و در آن مهارت دارید،فشار به مردم فلک زده است.

  • رد
    0

    اب از ما بهتران که ویلاهای چند هزار متری دارن را قطع کنید که استخرها را پر می کنند به درختان ویلبشان اب میدن

  • یه کارگر
    0

    ما تو آپارتمان 70 متری 6 نفر هستیم و توی قبض مصرف مجاز ما 30 مترمکعب در ماه است و همسایه طبقه بالای ما که یک پیرمردو پیرزن هستند و رفت و آمدی هم ندارند برای اونها هم 30 متر مکعب در ماه است !!! بعد برای ما اخطار بد مصرف اومده که فقط 58 متر مکعب برای 33 روز مصرف کردیم!!! فقط موندم آقایان تو ویلاهای چند هزار متری مصرف مجازشون چقدره که مال ما اینجوری عاااااااااااااااااااااااااااادلانه حساب میشه؟!!!!

  • اصفهان
    0

    من راجع به این موضوع به اداره کل آبفا اعتراض کردم که میزان مصرف باید بر اساس خانوار باشه نه متراژ ویه طبقه ودو طبقه بودن منزل گفت اینا از تهران به ما ابلاغ شده وکلی است تواصفهان ماهیانه ۲۰ تا۲۴ متر مکعب است بازم به تهران...یه مشت کارشناس احمق بی سوادمی‌شینند راجع به این چیزها تصمیم میگیرن ومردم هم تاوان ميدند.. خانه از بند واست ویران است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها