ادعای آقاتهرانی درباره طرح ضد اینترنت مجلس


5 مرداد 1400 - 18:30
61000ffe0303b_61000ffe0303e
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس،ادعایی جدید درباره طرح مجلس برای محدودسازی اینترنت را مطرح کرده است.

مرتضی آقاتهرانی مدعی شده است که طرح مجلس برای محدودسازی اینترنت مورد تایید مرکز ملی فضای مجازی و اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی و دستگاههای اجرایی حاکمیتی است.

ادعای جنجالی آقاتهرانی درباره طرح ضد اینترنت مجلس

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس،ادعایی جدید درباره طرح مجلس برای محدودسازی اینترنت را مطرح کرده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

61000ffe0303b_61000ffe0303e
5 مرداد 1400 - 18:30

مرتضی آقاتهرانی مدعی شده است که طرح مجلس برای محدودسازی اینترنت مورد تایید مرکز ملی فضای مجازی و اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی و دستگاههای اجرایی حاکمیتی است.

ادعای جنجالی آقاتهرانی درباره طرح ضد اینترنت مجلس

منبع: جماران

70

نظرات 32
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مکارم شیرازی 0 0 پاسخ 1400/5/6 -15:49

چقدر چهره تان نورانیست.شما‌از مریدان‌ امام عصر هستید

هاشم طاها 5 0 پاسخ 1400/5/6 -11:05

این طالب ها چطور ایران را نابود کردن.

کریمی قدوسی 4 0 پاسخ 1400/5/6 -10:43

چه لزومی داره مردم با استفاده از اینترنت از اخبار و حوادث ایران و جهان آگاه بشوند . بهتر است با گوش دادن به روضه های مداحان اهل بیت علیهم السلام به صفای درون برسند و گریه کنند و آرزوی شهادت داشته باشند.

رفراندوم 3 0 پاسخ 1400/5/6 -10:09

اگر اینترنت نبود سیلی نماینده پنج درصدی به سرباز وطن هیچگاه دیده نمی شد،

حمید 7 0 پاسخ 1400/5/6 -09:13

بازیست

ناشناس 13 0 پاسخ 1400/5/6 -09:03

مهر تون خیلی بزرگه کل پیشانی تون سیاه شده عوضش کن

خخخ 1400/5/6 -10:04

سه لبه هم هست!!!خخخخ

حامد 6 0 پاسخ 1400/5/6 -08:35

مفت خور ها واقعا این ها بابت چه کار مفیدی دارن حقوق میگیرن؟

هانی 4 0 پاسخ 1400/5/6 -08:24

خوبه همینجوری پیش برید ایران شبیه کره میشه . آفرین

ناشناس 8 0 پاسخ 1400/5/6 -07:54

قضیه اینترنت هم مانند قضیه سگ شده !!!!!! سگ از وقتی دزدها را میگرفت نجس شد ؛ اینترنت هم از وقتی پته آقایان را روی آب ریخت ؛ اخ شد !!!!!

دی 2 0 پاسخ 1400/5/6 -01:16

اینا می خوان اینترنت را قطع کنند که بعدا که برجام و زدن زیرش و FATF رو هم لغو کردن صدایی از جایی بلند نشه اینا برنامه هایی برای ویران کردن مملکت دارن حسابی

مهدی 2 0 پاسخ 1400/5/6 -01:11

این بی خردان حرمت انسان بشکستند...

جانم فدای ایران 0 0 پاسخ 1400/5/6 -00:34

من نمی دونم اقایان بسیاری از ابتذال ها،خشونت ها ،خیانت ها،قاچاق های متعدد،آبرو ریزی ها،راکه بلای جان خانواده در بستر فضای مجازی شده نمی بینند سریعا باید طرحی جامع وکامل داده شود وجلوی این ولنگاری را جهت حفظ کشور در تمام زمینه ها گرفت.ونقاط مثبت ان راتقویت کرد

مهدی 1 0 پاسخ 1400/5/6 -00:07

هرچی فشار به مردم بیشتر بیارید .امرتان کمتر می شود انشالله .

کریمی 1 0 پاسخ 1400/5/6 -00:02

هر کسی یا کسانی اینترنت قط کنند به خدا واگذارش می‌کنم‌ اینترنت یکی از آزادی بیان اسا از حقوق ملت سیانت میکند و افراد دزد را معرفی می‌کند چرا میخواهید آخرین روزنه دلخوشی مردم ببندید خدا ازتون نگذره بد خواهان ملت ایران

آ 18 0 پاسخ 1400/5/5 -23:59

تنها‌وسیله‌سرگرمی‌وامرارمعاش‌راهم‌نابودکنید‌،ای‌طالبان!

رضا 2 36 پاسخ 1400/5/5 -23:33

خبر فوری واصلاح طلبان اصلا طرح مجلس ضد اینترنت! اصلا مجلس میخواد اینترنت را قطع کند! شما ۸سال وقت داشتید ٫برای مدیریت اینترنت چه کردید؟! چه شده برنامه براندازی که ندارید ؟! چه نفعی از بازی رسانه می برید؟! بالاخره جنگل هم که باشد سلطان میخواهد!!!!!!!

شهروند 42 0 پاسخ 1400/5/5 -21:45

چون اختلاس ها و کثافت کاریهای همین نهادهای حاکمیتی با فضازی مجازی برای مردم با سند و مدرک افشا شد .پاک کردن صورت مسله همیشه جواب نمیده

مهدی 45 0 پاسخ 1400/5/5 -21:45

برید بمیرید .با افکار داعشی تان الکی نیست که طالبان را دعوت می کنند.همان مانده که زنها را وسط میدان شلاق بزنید

من 31 0 پاسخ 1400/5/5 -21:37

اینترنت خود مجلسی ها را یک هفته ببندید تا زه می‌فهمند

سید هرندی 40 0 پاسخ 1400/5/5 -21:27

اینترنت باید قطع شود مردم نباید از حقایق و فساد سیستماتیک کشور آگاه شوند .

قلندر واقعی 1400/5/6 -15:52

چه تحلیل ابکی.با‌وجود اقام‌خاتمی همه فسادهابرچیده میشود.کوچه رو اب پاشی کنید.دفتر و خودکار بیارید اقام داره میاد.ماشینارو پارک‌ کنید.دنده خلاص کنید که اقام میاد.کبوترارو ازاد کنید گندم بپاشید که اقام میاد

سمیرا 1 54 پاسخ 1400/5/5 -21:03

فقط کشورهای اسکول و عقب مانده فضای مجازیشون بی در پیکره بعضی ها برای این فضای مجازی چه یقه ایی پاره میکنند نه خوبه اسمش فضای حقیقی نیست بعضی ها مثل اون بچه پشت کوهی میموند که کروات زده رفته شمال شهر پایتخت که چون هیچیش به هیچیش نمیخوره بچه محل ها دستش انداختن سرانه مطالعه زیر خط فقره بچه ها کوچیک بلوغ زودرس گرفتن هر صفحه ایی جستجو یاباز میکنی مشکل داره.

هانی 1400/5/6 -08:23

فکر کنم داستان زندگی خودتو بیان کردی سمیرا . شما که کروات زده اومدی

ایرانی آباد و آزاد 55 0 پاسخ 1400/5/5 -20:52

مملکت بی در و پیکر که اینها شدن تصمیم گیران مردم بیچاره و درمانده و کشور رها شده !!!!

... 1400/5/5 -23:23

کلا مملکتی که تصمیم گیرنده ش آخوند باشه از این بهتر هم نمیشه