مدیرکل آموزش و پرورش استان:

اجلاس روسای آموزش و پرورش در قزوین شروع به کار کرد

در آستانه سال تحصیلی جدید؛ اجلاس دو روزه روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در قزوین شروع به کار کرد.

اجلاس روسای آموزش و پرورش در قزوین شروع به کار کرد

حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن باغستان قزوین آغاز شد گفت: سی و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش با هدف هماهنگی در سال تحصیلی جدید، ایجاد وحدت و انسجام بیشتر، تبادل افکار و به حداقل رساندن فاصله صف و ستاد برگزار می شود.

وی گفت: در این اجلاس روسای ۷۲۶منطقه آموزشی کشور از طریق ویدئو کنفرانس محورهای اصلی اجلاس را پیگیری می کنند و با مباحث مرتبط آشنا می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: محورهایی چون نیروی انسانی، برنامه درسی و محتوا، سنجش و ارزشیابی، تجارب دنیا در خصوص کرونا و فناوری های نوین، موضوع این که چگونه می‌توان آموزش داد و بهداشت و سلامت و نحوه بازگشایی مدارس در روزهای پنجم و ششم مرداد به صورت ویدئو کنفرانس بررسی می شود.

اصغری در خصوص محورهای کلی اجلاس تصریح کرد: تبیین خط مشی و برنامه های مرتبط با آغاز و تداوم آموزش در سال جدید، اجرای سند تحول و بسته های تحولی در زیست بوم جدید، فناوری های نوین و آموزش و یادگیری در زیست بوم جدید، خط مشی های حمایت از معلمان، دانش آموزان و خانواده ها در سال تحصیلی آینده، مدیریت و راهبری آموزشی، ارتقای یادگیری مبتنی بر سند تحول و نصیب برابر آموزشی و برابری فرصت های یاد گیری در زیست بوم جدید از دیگر محورهای کلی این اجلاس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اجلاس فردا، چهارشنبه ساعت ۳بعدازظهر با سخنان رئیس جمهور به کار خود پایان می دهد.

منبع: خبرآنلاین

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها