فرماندار خرم‌ دره:

کاهش رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در خرم‌ دره نگران‌ کننده است

فرماندار خرم‌ دره گفت: کاهش رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در خرم‌ دره نگران‌ کننده است.

کاهش رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در خرم‌ دره نگران‌ کننده است

حجت محمدی، با اشاره به اینکه کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی زنگ خطر افزایش آمارهای کرونا را به صدا درآورده است، اظهار کرد: همراهی همه جانبه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سبب پیشگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا می‌شود و نتیجه آن نیز به نوبه خود کاهش آسیب‌های جانی و مالی خانواده‌ها و انجام بهینه وظایف خدمت‌گزاران حوزه بهداشت و اعضای ستاد کرونای شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به پیوستن خرم‌دره به جمع شهرهای قرمز استان، عنوان کرد: با توجه به خیز دوباره کرونا و شرایط قرمز شهرستان و تهدید جان شهروندان، بی‌تردید تلاش مستمر در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و مدیریت آن، نیازمند همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی است و کنترل کامل این ویروس جز با مشارکت آحاد مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان‌پذیر نخواهد بود.

این مسئول با اشاره به ضرر کرونا برای کسب و کارها، تاکید کرد: با شیوع کرونا بسیاری از مشاغل دچار آسیب‌های جدی شده‌اند که این موضوع سبب تهدید معیشت بسیاری از خانواده‌ها شده است.

فرماندار خرم‌ دره متذکر شد: علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، اعمال نظارت‌های جدی و دقیق در این زمینه از سوی دستگاه‌های مسئول و نظارتی و استفاده از تجربیات گذشته در زمینه مهار موج‌های قبلی در این زمینه نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره ناشناخته بودن و کمبود اطلاعات در مورد کرونا، تغییر سبک زندگی و عادت‌ها را برای پیشگیری از بیماری الزامی برشمرد و افزود: مردم باید یاد بگیرند همه رفتار و اعمالشان با محوریت پیشگیری از کرونا و انتقال بیماری باشد. اگر ویروس به منزل راه یابد همه اعضای خانواده را درگیر می‌کند؛ بنابراین باید پروتکل‌های مربوط به زندگی در منزل در دوران کرونا نیز تدوین شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها