المپیک 2020

کیمیا علیزاده باخت/ ناهید کیانی حذف شد


3 مرداد 1400 - 12:26
60fd193a06fdd_2021-07-25_12-26
با شکست کیمیا علیزاده، ناهید کیانی هم از رقابت ها حذف شد و شانس کسب مدال را از دست داد.

کیمیا علیزاده تکواندوکار تیم پناهندگان در نیمه نهایی المپیک به مصاف تاتیانا مینینا از کاروان المپیک (روسیه) رفت.

علیزاده راند اول را 5 بر صفر باخت و در انتهای راند دوم نتیجه 7 بر 2 به سود حریف روس شد. در نهایت علیزاده این مسابقه را 10-3 باخت تا منتظر حریفش در رده بندی باشد.
کیانی و علیزاده در دور نخست به مصاف هم رفتند که ناهید با نتیجه 18-9 شکست خورد و برای ماندن در مسابقات باید علیزاده فینالیست می شد که این اتفاق رخ نداد.
مبارزه‌های شانس مجدد، رده بندی و فینال از ساعت ١۴:٣٠ آغاز می شود.

با شکست کیمیا علیزاده، ناهید کیانی هم از رقابت ها حذف شد و شانس کسب مدال را از دست داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60fd193a06fdd_2021-07-25_12-26
3 مرداد 1400 - 12:26

کیمیا علیزاده تکواندوکار تیم پناهندگان در نیمه نهایی المپیک به مصاف تاتیانا مینینا از کاروان المپیک (روسیه) رفت.

علیزاده راند اول را 5 بر صفر باخت و در انتهای راند دوم نتیجه 7 بر 2 به سود حریف روس شد. در نهایت علیزاده این مسابقه را 10-3 باخت تا منتظر حریفش در رده بندی باشد.
کیانی و علیزاده در دور نخست به مصاف هم رفتند که ناهید با نتیجه 18-9 شکست خورد و برای ماندن در مسابقات باید علیزاده فینالیست می شد که این اتفاق رخ نداد.
مبارزه‌های شانس مجدد، رده بندی و فینال از ساعت ١۴:٣٠ آغاز می شود.

منبع: خبر فوری

38

نظرات 69
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمود 0 2 پاسخ 1400/5/4 -08:54

حیف وقت که برا وطن فروش بگذاری

علی۵ 2 3 پاسخ 1400/5/4 -00:50

حساب کنید بزرگان این مملکت مثل دکتر حسابی تفکری مثل این خانم داشتند. چقدر عقب مانده بودیم . خانواده ایی تمام تلاشش(سرمایه و احساسش) راتقدیم به فرزندش میکند و فرزندش هنرش و ثروتش را با بهانه ایی که بالاخره پیدا میشود تقدیم خانواده دیگری مینماید و تعدادی او را تایید میکنند!!!

کاربر ناشناس 7 13 پاسخ 1400/5/3 -22:26

کیمیا اگه با تیم ایران می رفت و می باخت می گفتن براش کم گذاشتن چی شد باخت ؟ اونجا پییشرفتت بی حجابی و رفتن تو بغل مردا بود که به تصویر کشیده شد

به : مديريت محترم سايت . 1400/5/4 -02:03

در بالا فرموده ايد:( ديدگاههای ارسال شده توسط شما ، پس از تأييد توسط مدير سايت منتشر خواهد شد). لطفا بفرماييد كه چرا فحاشي را تأييد و منتشر مي كنيد ؟ از شما چنين انتظاري نمي رود . لطفا رعايت فرماييد . با سپاس .

تینا 6 13 پاسخ 1400/5/3 -22:04

کدوم وطن فروشی عاقبت به خیر شده؟ چهار روز دیگه کسی اسمشم یادش نمیاد مثل شفته فراهانی

علی 1400/5/4 -08:21

از قراداد ۲۵ ساله و بانیانش چطور؟ با افتخار یاد میکنید ؟ سرتون رو کردید زیر برف!!!!

ناشناس 5 8 پاسخ 1400/5/3 -21:44

عاقبت پشت کردن به مملکت افسردگی وپشیمانیست ماننداونای که اوایل انقلاب رفتن والان حسرت برگشت به وطن دارن دقیقا مثل اونی که تفریحی موادمیزنه اولش سرخوشه موقعی به خودش میاد همه پل های پشت سرشو خراب کرده فقط افسوس براش میمونه

. 1400/5/3 -23:52

مقایسه جالبی بود. آفرین بر شما و دست مریزاد به این تفکر خلاق

سبر 10 11 پاسخ 1400/5/3 -19:20

عاقبت وطن فروشی همینه دیگه.

چرا ؟ ... افسوس! 12 7 پاسخ 1400/5/3 -18:38

اقدامِ دشمن شادكنِ كيميا ، يعني پناهندگي ، به هر دليلي كه باشد ، به هيچ وجه قابل دفاع و قابل توجيه نيست و به دور از شرافت است. هستند بسياري از قهرمانان ما كه با وجود تمام سختيها و كاستيها ، باز هم به عشق وطن و مردم شريف ايران ، از جان مايه مي گذارند و افتخار مي آفرينند . درود بر شرفشان .خداوند عاقبت همه را ختم به خير فرمايد .

اينجا جای فحاشي است؟ 1400/5/4 -01:28

از اين منافقِ بي نام و نشان و بي تربيتي كه به جای اظهار نظر منطقي ، هتاكي و فحاشي نموده و ناموس و مادرش را معرفي كرده ، بيش از اين توقعي نيست ، ولي از مديريت محترم «خبر فوري» انتظار مي رود كه طبق قانون خودشان :(پيامهايي كه حاوي تهمت و افترا باشند ، منتشر نخواهند شد) ، شئونات را رعايت فرمايند و به اراذل و اوباش ميدان ندهند . با تشكر .

به : مديريت محترم سايت «خبر فوري» 1400/5/4 -08:19

از مديريت محترم سايت كه عنايت فرموده و نظرات محتوي فحاشي را حذف نمودند ، كمال تشكر را دارم .

نواب اربعه شعبده باز 6 4 پاسخ 1400/5/3 -18:31

کیمیا ! ... تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت وقتی روشنی چشم هایت در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود؟!!!!!!

کریمی 6 11 پاسخ 1400/5/3 -18:26

تازه شروع کارش است سه سال بعدازایشان نامی نخواهدماند چون معتادمی شود

فندک 11 11 پاسخ 1400/5/3 -17:16

خانم علیزاده حق داره برای زندگی خودش تصمیم بگیره

حسن 1400/5/3 -23:00

اره هرکسی حق داره وطن فروش شه یکی هم فدایی وطن منتها وطن فروشها کار وطن فروش رو ماله میکشن وبراش توجیه فلسفی میبافند

بسیجی 3 14 پاسخ 1400/5/3 -16:50

برای اعتلای کشور.بهتر‌است اعدامش‌کنید

. 1400/5/3 -20:42

البته پیش از ایشون اول برن اون خاوری رو با اون همه پول پیدا کنن بعد برن سراغ ایشون که فعلا فقط به جای آب خوزستان شده صحبت مردم!

صبور 1400/5/3 -23:14

بسیجی نیستی که اعدام اینو میخوایی اما این یه تفاله بی ارزشه

رضا... 8 5 پاسخ 1400/5/3 -16:46

بهتر بود تیتر میزدید ورزش ما باخت

زندی 10 9 پاسخ 1400/5/3 -16:32

وطن فروش کثیف تر از خود فروشه چون این خودش رو فروخته اون یک ملت رو

رتبه 4 کنکور 17 23 پاسخ 1400/5/3 -15:35

درود بر شرافتت کیمیا.

چي بود و چي شد ؟! 20 24 پاسخ 1400/5/3 -15:32

حالا چرا رفته تویِ بغلِ آقاهه ؟! اين كه حيايش را هم فروخته است و فقط روسياهي برايش ماند . اين بي ظرفيت ، قهرمانِ جهان هم كه بشود ، هيچ ارزشي ندارد . اينجا ، فرقِ قهرمان با پهلوان ، مشخص مي شود . درود بر پهلوانان ايران زمين ، كه با تمام سختي ها باز هم افتخار مي آفرينند . قدرشان را بدانيم .

محسن نبی 11 8 پاسخ 1400/5/3 -15:23

تنفر اصلا چیز خوبی نیست نباید شرایطی پیش بیاد که ی ورزشکار از کشورش بیزار بشه و بره به خارج این ضعف ماهارو نشون میده!

علی 1400/5/3 -23:03

بیشتر ضعف کسی رو نشون میده که با یه پخ پریده تو بغل عمو سام

ناشناس 20 33 پاسخ 1400/5/3 -15:13

مطمئن بودم میبازه. اکثریت مردم دوستت ندارن چون ب کشور پشت کردی وفکر کردی موفق میشی که نشدی حالا باشوهرت توکشورغریب خوش باش وخوشی کن که نمیتونی خوش باشی

شهروند 1400/5/3 -15:40

تو میتونی از طرف خودت حرف مفت بزنی و بس .ببند دهنت رو

شوقی 1400/5/3 -15:55

بهشتی در آلمان خمینی نجف و پاریس چمران آمریکا و لبنان وطن فروش بودن طبق فرمایش شما

شوقی شوتی 1400/5/3 -17:00

مگه بهشتی آلمان پناهنده شد؟یا چمران امریکا و لبنان پناهنده شد؟اونا رفته بودن درس بخونن درسشون هم تموم شد برگشتن آخه این چه مقایسه ایه که میکنید؟

ب شهروند 1400/5/3 -17:04

تحویل بگیرین اینست ادبیات وادب طرفداران وطن فروشان شهروند بیسواد مغز فندوقی من چی گفتم گفتم اکثریت پس هیسسسس سکوت وخموش خاموش نکبت اینقدررررر زر بزن بگو بنویس چاپ کنه تا جونت درآد لطفا چاپ

1400/5/3 -21:38

کیمیا هزاران بار شرف داره بر وطن فروشان عرب پرست داخلی که خون مردما توی شیشه گردندو گرون دشمن خیالی میندازن

هکتور 1400/5/5 -12:17

به شوقی شوتی چرا همینجا درس نخوندن ؟؟؟ حتما به خاطر امکانات نه ؟؟ بی خیال بابا ..........

ایرانی آباد و آزاد 24 5 پاسخ 1400/5/3 -15:00

هیچوقت در این چهل سال متاسفانه برنامه ای برای جذب جوانان و نخبه ها و مدال آوران نداشتیم و به طرق مختلف اونها را ناامید و از کشور فراری دادیم !!!!

سیدعلی 22 24 پاسخ 1400/5/3 -14:58

درودب شرفت کیمیا

سمیه 1400/5/3 -15:57

بر شرف نداشته اش

سیما 1400/5/3 -23:05

شرف کیلویی چند کسی که زیر پرچم کشور خودش نیست بی شرفه حقیقیه

هکتور 1400/5/5 -12:20

خوبه با این کلمه بیخود (شرف) خودتونو سرگرم کنید. آره شماها که با شرف هستین خیلی خوبید. خخخخخخ

بسیجی تندروی عاشق اعراب 13 15 پاسخ 1400/5/3 -14:46

هر کسی که مقابل منافع ماست، وطن فروشه، اگر هزاران میلیارد می‌برد وطن فروش حساب نمیشد اما چون فقط خودشا و هنرشا برده وطن فروش هست!!!!

آدم 4 0 پاسخ 1400/5/3 -14:33

اول علیزاده به روسها باخت ،دوم علیزاده از ناهید برد....ترتیب خبرت منو دیوانه کرده>>:........

علی 3 0 پاسخ 1400/5/3 -14:18

گزارش صداوسیما از مسابقه ورزشکار ایرانی و کیمیا علیزاده :

کاربر ناشناس 13 8 پاسخ 1400/5/3 -13:47

از نظر ما ایرانی نیست بردو باختش به کار ما نمیاد

رامی 11 2 پاسخ 1400/5/3 -13:44

همه جا خائن داره اما هیچ جا به اندازه ما نه همه لاف ایرانی و ...‌‌ میزنن اما ..... جالبه و مسخره ش اینه حتی لهجه شون عوض میکنن در حالیکه لاف آریایی و ایرانی میزنه

سربازحسن نصرالله 10 9 پاسخ 1400/5/3 -13:42

با پول بیت المال ایرانی ها و مقاومت به اینجا رسید خیانت کرد، اما ما خیانت نکردیم و از آرمان‌های اتقلاب اسلامی ایران دفاع میکنیم

:( 1400/5/3 -20:46

آخه که گفتی بیت المال و باز یادم اومد به اون خاوری که اون همه پوووول رو برد و هیچ کس نه اون موقع تونست گیرش بندازه نه الان! کیمیا خدا بگم چی کارت کنه شدی صحبت اصلی مردم با اینکه الان این روزها مساله اصلی آب باید باشه! آب و هزاراران هزاد پول رفته و نرفته!!!!

غلامی 11 13 پاسخ 1400/5/3 -13:40

به کوری چشم حسودها، کیمیا خوب رفت بالا. خدا را شکر. افتخار ایران و ایرانی هر جا که باشی خدا به همرات.

میترا 1400/5/3 -23:10

این که ایرانی نیست یه لوس بی جنبه ست

هکتور 1400/5/5 -12:22

وا میترا ... تو که اینقدر لوس نبودی ......!!!!

رضا 9 3 پاسخ 1400/5/3 -13:39

وطنشو نفروخته. وطنمونه كه نخبه هاشو از ميرزاخاني تا ... به بهاي رفاه و آزادي ميفروشه

هفت لنگ بختیاری 5 11 پاسخ 1400/5/3 -13:37

طعم باخت همراه با وطن فروشی

ملاثانی 1400/5/3 -16:49

اواین نفری که امام زمان گردن خواهد زد گردن قطور توست

ناشناس 19 44 پاسخ 1400/5/3 -13:25

دل یک ملت شاد شد با باخت این وطن فروش

ناشناس 1400/5/3 -14:37

وطن فروش کیمیا نیست کسانی هستند که این شرایط رو دروست کردن

1400/5/3 -14:47

ملت؟؟؟!!!!!! منظورت اقلیت تمامیت خواهه؟؟؟!!!!

REZA 41 8 پاسخ 1400/5/3 -13:25

وطن رو نفروخته .وطنمونه كه نخبه هاشو ميفروشه از ميرزاخاني گرفته تا......

رحیم اب منگل 1400/5/3 -14:34

وطن فروش وطنفروشه مسعود رجوی ومیرزاخانی وعلیزاده نداره فقط رتبه شون یکی نیست

ناشناس 1400/5/3 -14:39

وطن چجوری میتونه کسی رو بفروشه؟وطن این آب و خاکه آب و خاک که نمیتونه آدما رو بفروشه این آدما هستن که آب و خاک خودشونو میفروشن!

:( 1400/5/3 -14:53

واقعا..ما که نمی دونیم در چه حال و شرایطی چنین تصمیمی گرفته...حالا اگه خدای نکرده اتفاقی براش بیوفته یهو همه براش دایه مهربونتر از مادر میشن! همونطور که برای خدابیامرز مریم میرزاخانی و آزاده نامداری شدند!

کیان 18 4 پاسخ 1400/5/3 -13:20

بهترین خبر خوش برای کم جنب ها و تندروهای مغز فندقی

سعید 1400/5/3 -15:06

بی ادبی..

زندی 1400/5/3 -17:02

وطن فروش کثیف تر از خود فروشه

کاربر ناشناس 7 1 پاسخ 1400/5/3 -13:06

یاشاسن مرند ، زنوز قیزی

محدثه 28 60 پاسخ 1400/5/3 -12:48

ایشالا داغ المپیک بدون نام ایران به دلت بمونه

محمد 29 55 پاسخ 1400/5/3 -12:33

همان بهتر که این وطن فروش باخت.

کاربر ناشناس 1400/5/3 -14:12

شما تندرو ها ارزش نام اوران را نمیدانید

سیدعلی 1400/5/3 -15:10

لابد تو و حسن نصرالله و بشار اسد و رهبر کره شمالی ورهبر... وطن پرستید؟؟!!!!!

شوقی 1400/5/3 -15:56

شیخ نمر و شیخ زکزاکی و ابو مهدی مهندس و نصر الله که وطنشون بخاطر ایران فروختن حتما وطن پرست اند

زندی 1400/5/3 -16:31

وطن فروش وطن فروشه هر جا و هرکس که باشه.وطن فروشی بدتر از خود فروشی چون خود فروش خودشو فروخته و وطن فروش یک ملت رو

شوقی شوتی 1400/5/3 -17:14

شوقی با کدوم قسمت کار ابومهدی مهندس مشکل داری؟اینکه توی جنگ ایران و صدام طرف ایران رو گرفت و به خاطر ایران جنگید؟در ضمن ابومهدی مادرش ایرانی بود و از تو و امثال تو خیلی ایرانی تر بود!اگر از نظرت شیخ نمر و شیخ زکزاکی و ابومهدی و نصرالله وطن فروشن تازه با اینکه همه اینایی که گفتی توی وطنشونن و به جای دیگه ای پناهنده نشدن حتی حاضر شدن توی همون وطنشون بمیرن اما پناهنده نشن پس باید از نظرت علیزاده هم وطن فروش باشه!

هکتور 1400/5/5 -12:24

شیخ زکزاکی .... خنده دارترین اسمی که تا حالا شنیدم خخخخخخخخخخ

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks