سرپرست معاونت حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:

رانندگان تاکسی و اتوبوس قزوین، چشم‌ انتظار واکسن کرونا هستند

سرپرست معاونت حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی در برخی شهرهای کشور، اختصاص واکسن کرونا به رانندگان تاکسی و اتوبوس شهر قزوین باید در دستور کار قرار بگیرد.

رانندگان تاکسی و اتوبوس قزوین، چشم‌ انتظار واکسن کرونا هستند

شیما زرآبادی‌ پور با اشاره به‌ ضرورت واکسیناسیون رانندگان تاکسی، تصریح کرد: با توجه به‌ قرار گرفتن رانندگان ناوگان حمل‌ ونقل عمومی در اولویت سوم واکسیناسیون کرونا، واکسیناسیون رانندگان در برخی استان‌ها به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: شهرداری قزوین پیگیر اختصاص واکسن به رانندگان تاکسی و اتوبوس این شهر است، ازآنجاکه رانندگان خانواده بزرگی هستند و هر یک از آنان به‌واسطه شرایط کاری خود، روزانه با تعداد زیادی از شهروندان در ارتباط هستند، واکسیناسیون آنان ضروری است و می‌تواند تا حدی از شیوع کرونا از طریق حمل‌ونقل عمومی جلوگیری کند.

بنابراعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون تعداد بسیار زیادی از رانندگان تاکسی و اتوبوس در این شهر به کرونا مبتلا شده و تعدادی نیز جان خود را ازدست‌داده‌اند، این موضوع سبب نگرانی خانواده‌ها و همکاران آنان شده است که بیماری و فوت عزیزان خود را به چشم می‌بینند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ سلامت رانندگان یادآور شد: شغل رانندگان به‌خودی‌خود سخت است و این افراد در معرض بسیاری از بیماری‌ها قرار دارند که شیوع کرونا نیز بر حساسیت شغل رانندگان افزوده و تبعات جانی، مالی و اجتماعی فراوانی داشته است.

زرآبادی پور خاطرنشان کرد: باوجود تمام این دشواری‌ها به‌ویژه از زمان شیوع کرونا که جان رانندگان در معرض خطر بوده، خدمت‌رسانی به شهروندان ادامه یافته است و همچنان نیز ادامه دارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها