آغاز واکسیناسیون جانبازان بالای ۲۵ درصد در زنجان

معاون بهداشت و درمان اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از آغاز واکسیناسیون کرونای جانبازان بالای ۲۵ درصد زنجانی خبر داد.

آغاز واکسیناسیون جانبازان بالای ۲۵ درصد در زنجان

علیرضا حیدری از آغاز واکسیناسیون کرونای جانبازان بالای ۲۵ درصد زنجانی خبر داد و اظهار کرد: در این مرحله از واکسیناسیون، جانبازان بالای ۲۵ درصد از امروز تا ۴ مردادماه واکسن دریافت می‌کنند.

وی افزود: طبق آمار، پیش‌بینی می‌شود ۱۷۷۱ نفر از جانبازان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند و این در حالی است که برای مشمولان پیامک دریافت واکسن ارسال می‌شود.

معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: مشمولان دریافت واکسن می‌توانند برای تزریق واکسن در شهر زنجان به سه پایگاه مشخص شده واقع در بزرگراه ۲۲ بهمن، میدان مدرس جنب درمانگاه مطهری، شهرک الهیه ساختمان مدیریت بحران و پایگاه بسیج مزار شهدای پایین و در شهرستان‌ها به مراکز بهداشت شهرستان محل سکونت مراجعه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیش از این نیز ۳۸۰ جانباز بالای ۵۰ درصد زنجانی، جانبازان شیمیایی شدید، دو پا قطع، دو چشم نابینا و جانبازان نخاعی تا، روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه واکسن کرونا را دریافت کردند و یک ماه پس از آن نیز دُز دوم نیز به این افراد تزریق شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها